Ik vind het niet echt een aantrekkelijke foto zeg maar :shifty: HEt ziet er toch wel een beetje raar uit.
Dit overigens los van het onderwerp wat ik er van vind.
Tijdje geleden die docu gezien over dat nederlandse jongetje wat vond/voelde dat hij een meisje was/wilde zijn.
Erg boeiend.
Hoe ik zou reageren als lasse dat zo zou ervaren of Nena - tja het nemen zoals het is en er mee om leren gaan en te doen wat wijsheid is.
Maar wat ik wel een beetje raar vind zo in eerste in instantie is dat men man is/wil zijn maar dan wel zwanger wil worden. Of staat dat los van elkaar en komt het gewoon soort van handig uit daar mannen ook graag kinderen willen en het nu zo dus nog wel kan.
Volgens mij gaat de dochter van Cher zich ook operatief tot man laten maken.
Eerst doe je allerlei uitspraken, dan word dat verkeerd geinterpreteerd, je wil je niet verklaren maar dan heb je toch ineens recht op jouw mening en wil je gewoon eerlijk zijn (niks verkeerd interpreteren dus).
Mááár, dat je ze niet vermoord als je ze tegenkomt vind ik al een hele opluchting… :thumbup:
Ik denk dat het opzich wel een interessant vraagstuk is, of je als man dan inderdaad gewoon een baby op de wereld kan zetten als je ervoor gekozen hebt om in plaats van vrouw, als man door het leven te gaan.
Ik denk dat het opzich wel een interessant vraagstuk is, of je als man dan inderdaad gewoon een baby op de wereld kan zetten als je ervoor gekozen hebt om in plaats van vrouw, als man door het leven te gaan.
Misschien een beetje kort door de bocht maar ik moest heel erg denken aan een bisexuele vriendin van mij die altijd zegt; “Ik val op mensen, niet op mannen en/of vrouwen” .
Misschien een beetje kort door de bocht maar ik moest heel erg denken aan een bisexuele vriendin van mij die altijd zegt; “Ik val op mensen, niet op mannen en/of vrouwen” .
Dat zegt ze in mijn ogen dan wel weer heel mooi. zo zegt mijn dochter het ook, ik val op de persoon, of dat nu een jongen of een meisje is
Maar wat ik wel een beetje raar vind zo in eerste in instantie is dat men man is/wil zijn maar dan wel zwanger wil worden. Of staat dat los van elkaar en komt het gewoon soort van handig uit daar mannen ook graag kinderen willen en het nu zo dus nog wel kan.
ik denk dat een hele grote groep transseksuelen die zich hebben laten opereren tot man, idd helemaal niks meer te maken willen hebben met alles wat ooit vrouwelijk was aan hun. En al zou het misschien technisch nog wel kunnen (volgens mij bij de meesten niet), dan zouden ze er niks mee willen.
Maar transseksuelen zijn net mensen, dus je hebt ze in allerlei soorten. :angel: Dus blijkbaar vonden deze mannen het wel nog handig om hun 'oude' lichaam te gebruiken om zelf kinderen te krijgen ipv via adoptie hun kinderwens te vervullen. Tja, ieders eigen afweging, denk ik dan. Wie ben ik om te zeggen: hey, ho eens even! Jij hebt gezegd dat je geen vrouw wil zijn, dan mag je nu ook niet opeens zwanger worden hoor!!
Dat is wat mij betreft hetzelfde als tegen een homo zeggen dat ze niet meer naar meisjes mogen kijken omdat ze nu eenmaal voor de mannenliefde hebben gekozen.
Iedereen maakt daar toch zijn eigen afweging in, ik kan me niet voorstellen hoe het voelt om in een ander lichaam te zitten, en dus ook niet wat ik zou overwegen als ik vervolgens wel nog zwanger zou willen worden.
Maar een ietwat vervreemdend plaatje levert het iig wel op.
I agree.
Waarom het hele adoptietraject ingaan als het zo kan?
Tuurlijk ziet het erg gek uit, maar ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen.
Ehms, ook dat is niet helemaal waar hoor, wat je daar zegt
Travestieten zijn er ook in alle soorten en maten, sterker nog, travestieten zijn heel vaak heteromannen die het gewoon spannend/geil (excuus voor het taalgebruik) vinden om als vrouw verkleed te gaan.
Het een staat dus eigenlijk redelijk los van het ander
je hebt me idd ontzettend geinspireerd om net zo verdraagzaam te worden als jij bietje :thumbup: ik las zelfs dat je zo verdraagzaam bent dat je transseksuelen (waarom je het opeens over travestieten had, terwijl je naar eigen zeggen weet dat het iets anders is, is me een raadsel, maar goed) niet eens vermoordt als je ze tegen zou komen :thumbup: :thumbup:
Ik weet niet of je ons nu allemaal gigantisch in de maling zit te nemen…ik hoop het iig van wel…
Je kan jezelf toch niet serieus nemen als je oproept tot meer verdraagzaamheid als je je je zo grof hebt geuit over transseksuelen?
En het is heel vervelend dat jij vanalles hebt moeten meemaken, maar dat geeft je toch geen vrijbrief om andere mensen zo uit te maken voor onnozel, dom, walgelijk? Ik snap uberhaubt niet waarom je je eigen verleden hier noemt, maakt dat de situatie anders?
En ik kan je al helemaal niet meer serieus nemen als je gaat roepen dat wij niet goed lezen, en niet tussen de regels doorlezen. Je schrijft vreselijk grove dingen op, en daar moeten we maar overheen lezen, want tussen de regels door staat dat je eigenlijk heel open minded bent tegenover deze mensen? :eh: Waarom schrijf je al die grove dingen dan wel, als wij het vervolgens niet mogen lezen, of er iig niet op mogen reageren?
Weet je bietje, het lijkt wel of jij niet het verschil ziet tussen zeggen dat je niks begrijpt van transseksualiteit, en dus ook vindt dat mensen geen geslachtsverandering zouden mogen krijgen, en je uiten zoals jij het hebt gedaan. In het eerste geval geef je gewoon je mening, in het geval van jou ben je respectloos, maak je mensen belachelijk en kwets je ze.