@klavertje4 wrote:
Gatverdame :silenced: sorry dat ik het zeg maar dit ziet er toch niet uit je bent man of vrouw maar kies in hemels naam.
@klavertje4 wrote:
ZO mamadidi wat een onchristelijke uitspraak uit jouw mond.
( en nee dat bedoel ik niet gemeen, maar ik wil je er wel graag op wijzen)
Ik hoop dat deze mensen tevreden zijn met hun keuzes, dat deze zwangerschap goed zal gaan, ze een gezond kindje zullen krijgen en hem of haar met veel liefde en wijsheid groot kunnen brengen.
@fiep klophout wrote:
@Bietje wrote:@vuurvosje wrote:Ik denk dat Bietje gevoelsmatig niet snapt hoe iemand in het verkeerde lichaam geboren kan zijn.
Mijns inziens is het echt een aangeboren kwestie, zie mijn eerdere comment.
Ik kan me wel voorstellen dat mensen transgenders vreemd vinden, want hoe kan je nou in het verkeerde lichaam geboren zijn?
Ze reageerde misschien wat cru, maar volgens mij bedoelde ze dat heel niet zo vervelend als dat het er staat.
Dat is het vervelende met alleen geschreven tekst, je ziet geen gezichtsuitdrukkingen.
Bietje heeft haar eigen mening, die wellicht nog verandert, maar je eigen mening hebben is natuurlijk geen reden om afgevallen te worden
Wat ben jij goed op internet! :thumbup: :-
Dat zie je niet vaak dat men iets goed kan interpreteren via geschreven tekst, chapeau! :thumbup: :-
ok, dus ik interpreteer je tekst verkeerd? :eh: vertel: hoe bedoelde je het dan wel??
@Bietje wrote:
(dit is het discussietopic trouwens niet hoor :think: ).
overigens overschrijdt je in dit topic meerdere regels van het forum…
Het is niet toegestaan om racistische uitlatingen of links hier naar toe te plaatsen.
Het is niet toegestaan om topics te openen of berichten te plaatsen waarin personen, al dan niet zijnde gebruikers, bewust worden beschadigd, vernederd, in een kwaad daglicht worden gesteld, vals worden beschuldigd of op welke manier dan ook ernstig benadeeld kunnen worden. Topics van deze aard zullen zonder enige melding vooraf worden gesloten en verwijderd.
Mja, ik begrijp wel dat het voor sommige mensen shockerend is om dit soort dingen te lezen.
Dat geeft toch ook niet?
Niet iedereen is hetzelfde gelukkig, ik waardeer ieders mening want van iedere mening kan je leren.
Ook ik ben het ermee eens dat deze man beter niet zwanger had kunnen worden omdat zwanger worden iets puur vrouwelijks is, en vrouw wilde deze man niet meer zijn.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je zal reageren als Broes, Senne of Cas jou vertellen dat ze liever een meisje zijn,
negeer je dat?
Wat gaan jullie er in op zeg, ik heb voor nu wel belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan mij te verantwoorden over transseksuelen hoor!
Hopelijk kun je er nog van slapen Fiep, j.ezus, … :roll:
@Bietje wrote:
Wat gaan jullie er in op zeg, ik heb voor nu wel belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan mij te verantwoorden over transseksuelen hoor!
Hopelijk kun je er nog van slapen Fiep, j.ezus, … :roll:
Misschien iets om over na te denken, ik bescherm niemand verder en val ook niemand aan.
Maar sommige mensen verwijten Bietje intolerantie jegens transseksuelen terwijl ik hen dan weer intolerant vind naar de mening die Bietje kan en mag hebben.
Met over en weer geharrewar krijg je geen goede discussie vind ik, het enige dat je daarmee bereikt is dat beide partijen elkaar hun mening door de strot proberen te duwen.
Misschien is het beter om je te proberen in te leven in de ander, waarom denkt diegene zo?
Is het angst voor het onbekende?
Zit er misschien een religieuze reden achter?
Is het omdat iemand ervaring heeft met transseksuelen?
Enzovoorts.
Je kent de beweegredenen van voor en tegen niet, maar dat is toch geen reden om onaardig naar elkaar te doen?
Jeetje Fiep, je overdrijft wel enorm hoor! :roll:
Je doet nu net alsof ik die mensen wat zou aandoen moest ik ze tegenkomen! :wall:
Ik vind het belachelijk, ik heb er mijn mening over maar ik ga die mensen nu echt niet gaan vermoorden hoor! :roll:
Ik zou dat ook tegen die mensen zeggen, dat ik het niet kan begrijpen maar ik zou hen niet opzettelijk willen kwetsen omdat ik een andere mening heb, alleen eerlijk zijn, mag dat ja Fiep?? :eh:
Ik vind je nogal naiëf, dat had ik niet verwacht van jou, iederene heeft een mening en het is niet omdat die meningen daarom niet overéén komen dat men niet kan samenleven.
Ik zou best een gesprek met een travestiet kunnen hebben en ik zou ook eerlijk tegen hen zijn, daar is toch niet verkeerds aan zeker?
Wow, wat een reacties, heb met verbazing sommige reacties gelezen.
Wat ik me dan af vraag, wat doe je dan als je EIGEN KIND! zegt in het verkeerde lichaam geboren te zijn?
Is het dan ook Gatverdamme, of niet normaal?
Overigens Fiep, laatste dagen valt me op, dat ik steeds vaker je mening deel, ook hier!
Bietje: graag op je woorden letten, afgezien van de quote met forumregels die Fiep al gepost heeft ga ik je nu verzoeken om ook op te letten wiens naam je in de mond neemt.
De naam j.ezus is niet voor niets gecensureerd en wat mij betreft ga je te ver.
Vanaf hier ga ik censureren in het topic.
Amai hoor, zo overdreven allemaal :roll: .
Je hebt lievelingetjes of je hebt er gene zeker? :eh:
Ik heb een tijd terug eens het zelfde gezien bij Oprah, heb de hele aflevering vol interesse gekeken, en ik vond het fijn om te zien dat die mensen ook op hun manier gelukkig mogen zijn.
Dus het zelfde gevoel heb ik nu ook bij dit koppel. Als hun er gelukkig van worden, wie zijn wij dan om daar iets over te gaan zeggen.
Uit ervaring weet ik een mooie voorbeeld te geven, tenminste ik vind het een soortgelijk voorbeeld.
In mijn omgeving was een man en een vrouw met kinderen, dochter uit vorige huwelijk van vrouw, en zoon van hun samen, de moeder heeft altijd geroepen, dat ze het vreselijk zouden vinden als hun kinderen homo of lesbisch zouden worden.
En toen brak er een dag aan dat de dochter thus kwam met geen vriend maar een vriendin, dat was een schok, maar na een paar dagen werd het volledig geaccepteerd, want er was immers nog altijd de zoon, die misschien wel zou trouwen en kinderen krijgen, maar na een paar weken kwam hij thuis, met nieuws, hij legde zijn ouders uit, dat hij homo was, dus nu was dochter lesbisch en zoon homo, en dat zijn ze nu nog steeds, en ze worden alle twee volledig geaccepteerd door hun ouders, terwijl er altijd anders gezegd word.
Ik denk persoonlijk dat als je van je kinderen houdt, je zelf neerlegt bij de keuze wat zoon of dochter gaan maken wat betreft hun sexualiteit, hoe moeielijk dat ook voor sommigen is.
Hier weet ik nu al een jaar dat Savannah op zowel jongens valt als op meisjes, ze had het er zo moeielijk mee, en als ouder zie je dat er iets mis is met je kind, ze was verdrietig, op het depressieve af, totdat ik haar vroeg wat er aan de hand was. Toen vertelde ze me dat ze verliefd was op een meisje, en dat dat fout was. Ik werd zo verdrietig daarvan, dat ze zich zo ongelukkig voelde, en heb haar meteen uitgelegd dat t helemaal net verkeerd was, en dat als zij zowel jongens als meisjes leuk vind dat ze niet fout is, maar dat ze dan gewoon bi is.
Nu word ze dit jaar 15 en ze heeft die gevoelens al vanaf dat ze 12 of 13 was. En t maakt me helemaal niks uit, zolang ze maar gelukkig is
Bietje ik vind je reacties zo heftig…
Deze mensen, die door het hele proces gaan hebben het al zwaar genoeg…
Sommigen plegen zelfmoord juist doordat er mensen zijn oa zoals jij, die hun mening meteen hebben klaarstaan… en die ook nog op hele nare manieren kenbaar maken…
Het lijkt me vreselijk om in je stad/dorp de outcast te zijn… ik hoop dat je je ogen niet sluit voor t feit dat deze mensen bestaan en recht hebben op een stukje respect…
Wat de foto betreft… leuk buikje… :inlove: Ben benieuwd naar de baby… 8)
@Bietje wrote:
Je doet nu net alsof ik die mensen wat zou aandoen moest ik ze tegenkomen! :wall:
Ik vind het belachelijk, ik heb er mijn mening over maar ik ga die mensen nu echt niet gaan vermoorden hoor! :roll:
Ik zou dat ook tegen die mensen zeggen, dat ik het niet kan begrijpen maar ik zou hen niet opzettelijk willen kwetsen omdat ik een andere mening heb
pb verstuurd.
Irrelevante opmerkingen zullen worden verwijderd.
Zonder me te mengen in de discussie die ontstaan is moet ik toch wel bekennen dat mijn ogen even moesten ‘wennen’ aan de foto hoor :shifty:
Kelly uit H.sum!
Ze is als man geboren maar is nu als vrouw verklaard! Ze was vaak bij Jensen :mrgreen: