ik ga het morgen ook even proberen met ochtend urine…
al ga ik er van uit dat de uitslag negatief is, pijn in de borsten zakt ook af misschien had het toch wat met de ongi te maken…
al blijf ik het allemaal vreemd vinden :think:
Liefs Riejantjuuh
Hier nog geen ongi, maar wel weer een negatieve test. Ik snap er echt niks meer van.
Gisteravond kreeg ik ook een heel zwaar gevoel in mijn onderbuik, mmm ik weet het gewoon niet meer hoor. Als ik dinsdag nog niet ongi ben ga ik de huisarts bellen om woensdag bloed te laten prikken (dan ben ik vrij). Mijn man zegt ook dat ik misschien wel een heel laag HCG heb dan niet goed waarneembaar is. Zou kunnen, ik weet het niet.
En jij Riejantjuuh weet je al iets?
x Linda
heej heej…
ja gewoon naar de dokter gaan… dan weet je het zeker ja…
ik heb niet durfen testen vanmorgen, ben bang voor de teleurstelling, nog niet ongesteld geweest maar probeer mij er een beetje van af te zetten en te wachten tot de volgende menstruatie…
ik ga er maar gewoon vanuit dat die bloeding een week voor mijn NOD mijn mentruatie was… de pijn in mijn borsten is ook al een stuk minder en voel me verder prima ben niet misselijk ofzo alleen een beetje buikpijn maar ja dat kan ik me ook wel indenken, als mijn darmen ook maar iets bewegen voel ik dat al ben er veel te veel mee bezig…
ik zie het wel over 3 weken
Liefs Riejantjuuh
Vanmorgen weer negatief getest dus de huisarts maar eens opgebeld dat ik bloed wilde laten prikken… DAT DOEN ZE GEWOON NIET!!!
Ik stond erop, maar nee ik moest maar afwachten. Vroeg ze ook nog eens of dat ik gestopt was met de pil, ja hallo wat denk je zelf, daar kan ik zo boos om worden. Het is al zo frustrerend dat je 6 dagen overtijd bent en geen positieve test hebt gehad en dan ook nog zo’n vraag. Zegt ze ook nog dat mijn klachten ook bij een aankomende menstruatie horen. Ja normaal gesproken hoort dat bij een menstruatie alleen bij mij niet, ik heb nooit klachten voor mijn menstruatie, hup en ik ben het, na mijn bevalling heb ik niet eens buikpijn meer dus ik voel het ook niet eens aankomen. Sinds vanmorgen ben ik er ook nog eens misselijk bij. Ik had ook niet gegeten want stel dat ik bloed mocht laten prikken dan moest ik wel nuchter zijn, dus ook nog eens voor niets extra misselijk geweest.
Ik vroeg wanneer ze dan wel een bloedtest deden, nou eigenlijk nooit. tsss
Wat moet ik nu doen? Afwachten dat weet ik wel, maar kan ik niets iets anders doen? Ik weet het echt niet meer hoor en mijn tranen zitten nu wel behoorlijk hoog.
x Linda
hoi meiden
mijn naam is simone en wat ik hier lees ik heb het zelfde probleem had vrijdag ongesteld moeten worden ook alle verschijnselen die zijn inmiddels weer weg.
vanmorgen een test gedaan wel van kruidvat zo’n goeiekopen weet niet of dat wat uitmaakt en wat denk je negatief ik snap het ook niet frusterend allemaal
Wat raar, Linda, dat ze geen bloed willen prikken. Ik was net van plan morgen naar de huisarts te bellen, maar nu ik jou verhaal lees, twijfel ik weer.
Maar tot hoe lang moet je dan afwachten? Vrijdag was ik 2 weken overtijd, test gedaan, maar die was negatief. Hoe komt het dan dat ik niet ongesteld wordt, vraag ik me dan af…
vandaag ongesteld geworden…
@Jafka wrote:
vandaag ongesteld geworden…:hug:
:hug: veel succes in de volgende ronde
altijd weer
ben nog steeds niet ongesteld vandaag dag 33 van mijn cycles heb anders een vrij regelmatige vanmorgen een cb test gedaan ook negatief :?
ik zit nog met smart te wachten…
ik heb een cyclus van soms 24 soms 28 en soms 30 dagen.
Ik ben dus meteen gaan testen uitgaande van een cyclus van 214 dagen met de mar care (sensitive) maar helaas negatief.
Dus nu mag ik wachten tot na het weekeind met testen uitgaande van 30 dagen cyclus.
Ik ben al twee dagen smorgens misselijk en heb een raar gevoel in mijn onderbuik.
Vreet me een ongeluk.
Normaal heb ik geen menstruatie klachten dus dit is nie herkenbaar voor mij.
Sjonge dan duren de dagen lang he als je moet wachten.
en dan te bedenken dat jullie dat allemaal ook hebben…
Linda… weet je al wat meer??
Liefs Riejantjuuh
Nee ik weet nog niks, Van mijn HA mag ik geen bloedprikken. Dus ik moet echt afwachten.
Zondag ga ik opnieuw testen. Ik wilde dat mijn man de testen ging verstoppen, want anders zou ik me niet kunnen bedwingen.
Bij jou ook nog niks (aan jouw banner te zien)
x linda
heej Linda…
en weet je al wat meer??
ik heb nu spierpijn in mijn buik, best vervelend… en gevoelige borsten maar dat is ook een paar dagen weg geweest…
of dit nou komt van de zwangerschap of van een nieuwe eisprong weet ik niet…
ik heb mijn voorgenomen niet te testen tot mijn volgende NOD…
Liefs Riejantjuuh
Ik ben zaterdag ongi geworden. Tenminste dat vermoed ik wel. Normaal heb ik 1 dag bruinverlies en de dag erna zet het echt door. Nu heb ik zaterdag een veeg rood gehad en daarna alleen maar bruinverlies. En dan waren het alleen maar vegen want ik mijn maandverband zit praktisch niks.
Ik wacht het wel af.
Ik had zaterdag wel een test van cb gedaan. Die gaf ‘positief’ het streepje kwam pas na de 10 minuten, nou ja toen werd die pas echt duidelijk.
Ik heb er een foto bij gedaan. Maar waarschijnlijk wordt ik gewoon ongi. Ik moet het gewoon afwachten.
x Linda
ja ik zie wel een streepje… hoe onduidelijk ook… een streep betekend zwanger…
ik wil je niet te vroeg feliciteren natuurlijk… anders ga je even de ha even bloedprikken… dan weet je het zeker…
hoop het voor je meid… en ik wacht nog gewoon of tot mijn volgende ongi!! :mrgreen:
hopen dat ronde 8 wat leuks met zich mee brengt…
Liefs Riejantjuuh
de HA wil geen bloed prikken
Dus ik zal echt af moeten wachten of dat mijn ongi doorzet.
Ik zie ook een streep, maar die werd pas duidelijk ná de afleestijd en een andere test (KV) gaf weer nagatief aan.
Ik heb ook nog steeds last van maagzuur en echt een mega onderbuik en ook last van mijn borsten. Zelfs gisteravond nog terwijl ik eigenlijk ongi hoor te zijn.
x Linda
ja dan zit er inderdaad niks anders op dan afwachten hoe moeilijk dat ook is…
mijn buik is wel wat dikker als anders en heb zere borsten en ja mijn gevoel zegt,…
maar ja daar durft ik niet meer op te vertrouwen dat heb ik vaker gedaan en dan kwam de teleurstelling weer dus vertrouw niet te veel op wat ik voel en denk haha…
Liefs Riejantjuuh
lastig hoor… als die streep pas na 10 min kwam… dan weet ik niet of het wel een geldige test is geweest… bij sommige tests is het zo dat als de streep na een poos komt dat ie dan niet geldig is… maar dat hopen we natuurlijk niet :mrgreen:
Hallo,
Ik ben Sam en 25 jaar oud, mijn vriend en ik zijn al geruime tijd bezig (1,5jaar) bezig om zwanger te raken. Helaas is het tot op heden nog niet gelukt. Nu ben ik 1 oktober voor het laatst ongesteld geworden, had dit 29 oktober weer moeten zijn. Inmiddels ben ik 32 dagen overtijd maar testen wezen uit dat ik niet zwanger ben (testen gedaan tot twee weken over tijd) Kan ik alsnog toch zwanger zijn?
Groetjes Sam