zwanger????

ben heel benieuwd of je morgen een pos test hebt…

kon het niet laten :oops: heb al getest…

ik had geen testen in huis dus die verleiding was niet zo groot maar ja komt manlief er met 2 testen aan… hhmm toen kon ik het niet laten…

Negatief :frowning: misschien te vroeg? misschien toch een week eerder ongi geweest?(geen innestelbloeding)

heb nog wel hoop want mijn borsten doen zeer, mijn ongesteldheid is er niet, mijn benen doen nog zeer…

Vrijdag ff weer testen denk ik…

Liefs Riejantjuuh

@Riejantjuuh wrote:

ik had geen testen in huis dus die verleiding was niet zo groot maar ja komt manlief er met 2 testen aan… hhmm toen kon ik het niet laten…

Negatief :frowning: misschien te vroeg? misschien toch een week eerder ongi geweest?(geen innestelbloeding)

heb nog wel hoop want mijn borsten doen zeer, mijn ongesteldheid is er niet, mijn benen doen nog zeer…

Liefs Riejantjuuh

lastig he die onzekerheid!! :hug:

jaa indd is erg lastig :frowning:

wil duidelijkheid maar ja nog even afwachten!!

Liefs Riejantjuuh

Ben nog steeds niet ongi :pray:

Wel nog steeds erg moe. Wil nu echt al gaan slapen. En mijn borsten voelen ook nog gespannen aan.

ga nu stoppen, want Bas wil aandacht.

x Linda

Ik had 2 dagen voor mn nod getest met digitale Clearbleu en het was positief.

Maar per persoon verschilt het. Je lichaam maakt vroeg of laat HCG aan…

Succes en blijf voor je duimen tot je positief te zien krijgt! :mrgreen:

Ik heb vanmorgen negatief getest. Ik heb om 6.00 uur getest, maar ben om 3.00 uur ook naar de wc geweest dus weet niet of dat ik die van 6.00 uur echt als ochtendurine moet beschouwen.

Ben ook nog steeds niet ongi dus dat geeft wel moed, maar vind het zo vaag allemaal.

En Rianjantjuuh heb je al getest?

x linda

@Riejantjuuh wrote:

Liefs Riejantjuuh

Gister dus al :frowning:

nog niet ongesteld vandaag dus wacht tot vrijdag en dan doe ik weer een test…

jammer dat je van jou ook nog steeds negatief was… nog ff wachten en dan weer testen :smiley:

Liefs Riejantjuuh

hallo allemaal,

ik ben inmiddels 12 dagen overtijd… vanmiddag maar weer een test gedaan -> negatief :frowning:

wat zouden jullie doen, gewoon nog even afwachten of al naar de huisarts gaan?

Welke testen heb je al gebruikt ?

Misschien eens een andere test proberen ? Die van Kruidvat schijnen wel fijn en gevoelig te zijn.

Wel vervelend zeg, die onzekerheid. :hug:

@Selena wrote:

Welke testen heb je al gebruikt ?

Misschien eens een andere test proberen ? Die van Kruidvat schijnen wel fijn en gevoelig te zijn.

Wel vervelend zeg, die onzekerheid. :hug:

van sensitest, een standaard test volgens mij…

misschien dat ik die van Kruidvat maar eens ga proberen. Maar ik wacht eerst maar een paar dagen… en als ik dan maandag nog geen zekerheid heb, ga ik naar de huisarts.

@Jafka wrote:

hallo allemaal,

ik ben inmiddels 12 dagen overtijd… vanmiddag maar weer een test gedaan -> negatief :frowning:

wat zouden jullie doen, gewoon nog even afwachten of al naar de huisarts gaan?

hoe voel je je verder dan?

Liefs Riejantjuuh

Hier nog steeds geen ongi te bekennen. Die twee dagen overtijd is berekend op 27 dagen en niet op mijn vorige cyclus.

En bij jou Rianjantjuuh?

hier ook nog geen ongi… ik heb altijd een cyclus van 28 dagen dus deze berekening is ook voor 28 dagen… ben dus nu ook 2 dagen overtijd…

ga zaterdag ochtend weer testen!! en jij??

Liefs Riejantjuuh

mm denk dat ik hier maar geen uitspraken meer over ga doen, daar kan ik me toch niet aan houden haha.

vanmiddag weer negatief getest. Heb op een ander forum gelezen dat sommige echt pas een paar dagen na NOD positief testen dus ik heb nog hoop.

verder vanmiddag veel last van borsten gehad, echt flinke steken. Nu krijg ik ook een soort van spierpijn in mijn onderbuik, dit herken ik wel van Bas dus wie weet.

Ik heb nog geen drupje bloed gezien ook niet bij mijn baarmoedermond. Normaal 1 dag voor ongi bij Baarmoedermond donkerbruin bloed en de dag erna zet het pas echt door. Nu nog niks, geen bloed geeft moed haha.

x Linda

Spannend meiden!

:pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

het is inderdaad erg spannend… als ik het zo lees dan denk ik och nog maar 2 dagen over tijd maar het voelt echt veeeel langer!! haha :lol:

geen bloed is moed indd :lol:

die uitspraak kende ik nog niet…!!

ben benieuwd naar zaterdag… moet zeggen dat ik er steeds minder mee bezig ben en dus steeds meer denk zal wel niet zo zijn…

ga steeds meer denken nou die bloeding van vorige week zal mijn menstruatie wel zijn gewoon, een korte versie ervan haha

heb mijn volgende eisprong al even uitgerekend enzo…

nou ja we zien wel :smiley:

Liefs Riejantjuuh

toen ik zwanger was van Dorien… heb ik ook 1 keer neg. getest… zo’n 3 dagen na mijn NOD… en na een week was hij wel pos…

dus kan nog…

ik heb net nog maar weer eens een test gedaan, deze keer een extra sensitieve variant, maar nee hoor… ook deze was negatief…

ik begin me toch een beetje zorgen te maken dat m’n hormonen helemaal van slag zijn.

nu 2 weken overtijd en nog steeds niks…

volgende week toch maar naar de huisarts.

net weer negatief getest. Morgen toch nog maar eens doen maar dan me echt ochtendurine.

Ik heb nog alle symptomen maar nu ook echt een opgezette buik, broek zit heeeel strak.

En natuurlijk nog geen bloed