nee voor het werk aan testen is ook niks, ik wil niet te vroeg testen dus doe ik het woensdag… ik heb wel een heel fijn beroep, ik ben gastouder dus de enige mensen die ik zie zijn 4 en 6 jaar oud haha dus maakt niet uit of ik op een roze wolk zit of niet :dance:
ik heb ook gehoord dat het bij een tweede indd sneller gaat…
ik heb nu ook wat minder strake broeken aan hoor… het zit niet lekker en ben (ookal kan het geen kwaad) bang dat een broek snel te strak zit zeg maar
hoe langer we er over kletsen hoe minder ik kan wachten tot woensdag :lol:
heel veel succes met wachten… ik lees ff lekker met jullie mee :mrgreen:
haha ja ik ook, maar ik wil testen met ochtend urine omdat dat het meest geconcentreerde is. Dus vandaag gaat sowieso niet meer lukken.
ik heb nog wel 3 testen van kv liggen dus ik kan het wel doen, maar doe het niet. Ik ben van nature heeeeeel ongeduldig dus ik moet me echt inhouden.
Met welke test ga jij testen?
x Linda
dat is goed Juudje
Wil jij ook zwanger worden?
ik heb vorige keer claerbleu gebruikt… die digitale niet met hoeveel weken hoor maar de gewone digitalen, het duurde bij die heel erg lang tot een positieve test, ander half week overtijd ofzo…
heb je aanbevelingen?? :lol:
Juudje klets gezellig met ons mee?!
Liefs Riejantjuuh
@lindabreusers wrote:
dat is goed Juudje
Wil jij ook zwanger worden?
ja ik had vorige week getest maar toen was ie negatief en diezelfde avond werd ik ongi… dus wie weet volgende maand
volgende maand beter!! :hug:
hoelang ben je al bezig??
Liefs Riejantjuuh
@Riejantjuuh wrote:
volgende maand beter!! :hug:
hoelang ben je al bezig??
Liefs Riejantjuuh
nog maar net hoor… denk 3 maanden ofsow… en jullie/jij?
wij zijn 6 maande bezig,
Augustus een miskraam gehad en heb zo het gevoel dat het nu weer raak is nou maar hopen dat het ook zo blijft!!
Morgen is mijn Nod als je beetje terug gelezen hebt zie je dat ik vorige week wel een bloeding heb gehad… hoop een innestelbloeding want ik heb een hele vast cylclus van 28 dagen!! :mrgreen:
ik ga even weg zie jullie berichtjes vanavond wel weer
Liefs Riejantjuuh
Dit is voor ons de eerste maand dat we bezig zijn. ik ben augustus wel gestopt met de pil, maar dat was meer voor het ‘ontpillen’.
Bn net toch te ongeduldig geweest en getest. tuurlijk negatief. Maar ik zat zo eens te denken. ik bewaar de testen in het badkamerkastje. Nu douche nogal warm en komt er behoorlijk wat stoom op de badkamer.
Kan het zo zijn dat hierdoor een test ongeldig wordt?
Ik had wel een controlestreep.
@Riejantjuuh wrote:
wij zijn 6 maande bezig,
Augustus een miskraam gehad en heb zo het gevoel dat het nu weer raak is nou maar hopen dat het ook zo blijft!!
Morgen is mijn Nod als je beetje terug gelezen hebt zie je dat ik vorige week wel een bloeding heb gehad… hoop een innestelbloeding want ik heb een hele vast cylclus van 28 dagen!! :mrgreen:
ik ga even weg zie jullie berichtjes vanavond wel weer
Liefs Riejantjuuh
ooh wat erg van die miskraam in augustus… hoe ver was je heen??? ik heb ook 2 miskramen gehad dus weet hoe rot je je kan voelen.!!!
hoop voor je dat je een pos. test hebt woensdag…
Linda…
kon je het niet laten haha nou nog even wachten deze negatieve test zegt nog niks natuurlijk!! het haalt de onzekerheid zeker niet weg…
ik heb eigenlijk geen idee of vocht in de douche invloed heeft op de testuitslag?!
hoe moeilijk ook ik wacht tot woensdag :shifty:
Juudje…
ik was 6 weken zwanger dus nog niet zo lang hoor en als ik eerlijk ben heb ik de hele tijd al het gevoel gehad dat het niet goed zou gaan…
het is indd erg jammer en was ook erg verdrietig maar had mezelf er al een beetje op voorbereid wist het gewoon al… :think:
vind het erg te horen dat jij ook 2 miskramen hebt gehad
bij hoeveel weken heb jij je miskramen gehad dan??
voor het hoeveelste kindje gaan jullie??
wij voor ons eerste droppie
Liefs Riejantjuuh
allwbei was het bij 10 weken… de eerste kwam ik achter doordat ikbegon te vloeien en bij de 2e kwam ik erachter bij een echo dat het hartje niet klopte… we hebben nu een meisje van bijna 11 maanden…
Ik kon het niet laten. Ik heb wel veel last van mijn borsten. Echt steken en ze zijn ook voller als anders.
Voor mijn ongi heb ik normaal geen last van mijn borsten, alleen hoofdpijn of zo, maar nu niks.
Als ik van mijn vorige cyclus uitga had ik vandaag ongi moeten worden. Dat ziet er nu niet naar uit.
Jeetje met 10 weken een miskraam. Vreselijk. ik heb het gelukkig nooit meegemaakt en hoop het ook niet mee te maken, maar zoiets heb je helaas niet in de hand.
x Linda
nee idd zoiets heb je niet in de hand… we zijn nu ook superblij met onze dochter…!! en als er nog meerdere mogen komen zijn die ook van harte welkom
juudje…
Vreselijk ja bij 10 weken dan had je waarschijnlijk al wel eerdere echo’s gehad of niet?
ik had gelukkig nog geen echo gehad dat lijkt me nog erger…
ik had alleen een positieve test en een afspraak bij de verloskundige verder nog niks…
nee zoiets heb je helaas niet in de hand!! was dat maar waar dan was ik nou heerlijk zwanger geweest nu zit ik weer in onzekerheid… :shifty:
Linda…
dus eigenlijk ben je al over tijd dan het word alleen maar spannender :shifty:
ik had vanavond even ongi krampen ik dacht… het zal toch niet he… maar het is gelukkig alweer afgezakt en heb nou nergens geen last meer van
kan bijna niet wachten tot het woensdag is… hopen op goed nieuws
ga jij woensdag ook gewoon weer voor de test of wacht je nou wat langer omdat je vandaag negatieg getest hebt??
Liefs Riejantjuuh
ojaa Juudje??
heb jij ook last van innestelbloedingen gehad bij 1 van jou zwangerschappen??
ik bij mijn eerste zwangerschap niet maar nu heb ik precies een week na mijn eisprong een bloeding gehad die 3 en een halve dag heeft geduurt, het was erg oud bloed (bijna zwart lobbige rommel) (sorry :oops: )
en lang niet zoveel als bij mijn mentruatie…
normaal ben ik 7 dagen ongi met helder rood bloed!! leek er dus in de verste verte niet op…
ken jij dit misschien??
Liefs Riejantjuuh
@Riejantjuuh wrote:
ojaa Juudje??
heb jij ook last van innestelbloedingen gehad bij 1 van jou zwangerschappen??
ik bij mijn eerste zwangerschap niet maar nu heb ik precies een week na mijn eisprong een bloeding gehad die 3 en een halve dag heeft geduurt, het was erg oud bloed (bijna zwart lobbige rommel) (sorry :oops: )
en lang niet zoveel als bij mijn mentruatie…
normaal ben ik 7 dagen ongi met helder rood bloed!! leek er dus in de verste verte niet op…
ken jij dit misschien??
Liefs Riejantjuuh
heb wel wat innestelingsbloeding gehad… maar met 6/7 weken… en heb later nog een bloeding gehad bij 28 weken… maar dat was waarschijnlijk een gesprongen ader!..
Een vriendin van mij heeft bijna de hele zwangerschap gevloeit en heeft nu ook een prachtige dochter… dus zegt eigelijk niks… zolang je geen krampen ofsow hebt kan het nog alle kanten op gaan…
veel succes met wachten…
Ik denk niet dat ik woensdag ga testen. Wil nu echt afwachten.
Maar vandaag zal ik weinig reageren. ben op mijn werk.
x Linda
juudje…
nou het kan dus indd, ik was al aan het googlen geweest en kwam best vaak tegen dat een innestelbloeding voor kwam…
er is op dit moment nog niks wat op een ongi lijkt… :inlove:
voel nog niks hopen dat dat ook zo blijft :lol:
nog 1 nachtje slapen dan een test doen!!
Linda…
nou werkse dan… hoop dat je je gedachten er een beetje af hebt kunnen zetten…
ik ga morgen testen mocht ie dan nog negatief zijn wacht ik ook sowieso een week… :shifty:
Liefs Riejantjuuh