zwanger????

Hallo,

Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dgn.Nu hebben we op dag 14 'geklust".Sindsdien lijkt het alsof mijn buik van slag is.Normaal gesproken voel ik mijn eisprong.Dit voelt nu anders aan en het duurt al een aantal dagen.Kan het zijn dat je direct voelt dat er eem innesteling plaatsvindt?Heeft iemand hier ervaring mee?Ik kan pas over 2 weken test doen en afwachten of ik wel of niet ongesteld word.Ben zo ongeduldig…

groetjes

De innesteling is pas een week tot 10 dagen na je eisprong. Sommigen voelen iets rond die tijd, de meesten niet.

Helaas zit er niks anders op dan nog 2 weken te wachten:wink:

Succes!

zoals jippie al zegt de ene voelt het wel en de andere niet doordat je er misschien veel mee ebzig bent kan je van alles gaan voelen er zit niks anders op dan nog een paar weekjes te wachten tot je kan gaan testen succes :thumbup:

hey someone80,

Ik zit ook met het zelfde als jou zo beetje.hihihi Het is heel erg spannend zeg.

14 sept 2009 was de eerste dag van mijn mesntr. Ik heb een cycles van 28 dagen. Soms ben ik wel een 1 week te laat. Ik heb op 24 september erg veel last van cervixslijm gehad vruchtbaarslijm dit heeft zon 3 dagen aangehouden. Vanaf die vruchtbare dagen heb ik nog steeds last van onderug en last van krampjes aan de zijkanten van mijn onderbuik. en soms bij mijn schaambeen en bij mijn navelstreek. Ok voel ik me erg sloom en heb last van hoofdpijnen. Ik heeb nog geen erge zere borsten ofzo.wel heb ik een hele onrustige huid. veel meer last van pukkeltjes.de innesteling zou op 3 oktober plaats hebben gevonden volgens de berekening. En nog steeds steekjes in mijn onderbuik vanaf de eisprong. Ik vind het dus erg spannend allemaal. We moeten maar blijven duimen meid!! Ik wens je ook veel suc6. Waar heb jij allemaal last van?? voel jij ook al iets aan je lichaam?? Ik ga over 2 weekjes testen.

liefs mary…

hallo,

ik zit met het zelfde… ik heb 29 sep. mijn eisprong gevoelt en vanaf dat moment lichte buikpijn gehad, vanaf 7 oktober bloedverlies gehad(oud bloed) heeft 2 dagen geduurt… innestelbloeding? ik weet het niet komt wel overeen met de datums… :slight_smile:

ik heb altijd een cyclus van 28 dagen met 1 uitzondering, dat is uitgelopen op een miskraam :frowning:

dat was in augustus daarna in september gelukkig direct weer een normale cyclus gehad:D

nu heb ik zere borsten, ben moe en heb vreselijk zere benen… ik heb anders nooit last van kwaaltjes voor of tijdens mijn mentruatie…

iemand hier ervaring mee??

Liefs Riejantjuuh

Ik heb eigenlijk precies hetzelfde als jou.

Op 29 sept mijn ei gehad alleen geen tussentijdse bloeding maar nu heb ik de volgende symptomen:

• Licht misselijk
  • maagzuur (had ik bij Bas vanaf week 3 tot aan bevalling)
  • gespannen borsten (komt melk uit als ik er zacht in knijp, bv al 8 maanden mee gestopt)
  • heeeeeel moe
  • kramp en drukkend gevoel in mijn onderbuik
  • steekjes bij schaambot/ liezen

Ik durf eigenlijk niet te testen. Ik heb zaterdag (te vroeg) getest en die was negatief. Ik wil nu een paar dagen wachten totdat ik echt ook overtijd ben. Vind het anders ook zo zonde van de testen.

Maar het zou zomaar kunnen dat je zwanger bent en dat die bloeding je innestelingsbloeding is geweest. Dat had ik bij Bas ook dacht toen dat ik ongi ging worden, maar dat was gelukkig niet zo.

Wat denken jullie? Kan ik zwanger zijn?

x Linda

wij zitten dus echt in het zelfde schuitje:D

kan bijna niet wachten om te testen nou ja nog 1 nachtje slapen :pray:

ik heb geen vocht uit mijn borsten maar ze doen wel zeer…

bij vlagen (vooral als ik s avonds op bed ga liggen) heel erg misselijk maar heb bijvoorbeeld weer helemaal geen last van ochtend misselijkheid… kan dit??

heb maagzuur s avonds

hele zere benen? heeft dit er ook mee te maken??

ik ben ook heel erg moe maar kan de laatste tijd niet in slaap komen terwijl ik daar anders helemaal geen moeite mee had :think: als ik nu om 4 uur slaap is het vroeg… :zzz:

heb jij dit ook??

volgens mij kan jij heel best zwanger zijn:D ik hoop het echt voor je:D

Liefs Riejantjuuh

ojaa hoe krijg ik zo’n ticker onder mijn tekst?? :stuck_out_tongue:

Ik heb ook zware benen! das grappig.

En ik kan de laatste dagen ook wat moeilijker in slaap komen terwijl ik wel heel moe ben.

Via je profiel kun je een banner toevoegen. Banner kun je via deze site maken en je kunt er zelf test onder zetten. Anders moet je de zoekfunctie even gebruiken.

x Linda

ik had nog nooit gehoord van zere benen tijdens het begin van een zwangerschap is dus wel toevallig dat we het allebei hebben:D

nou laten we hopen dat dat bij een zwangerschap hoort :dance:

ik heb normaal helemaal geen kwaaltjes tijdens mijn ongi ik heb dan voor die tijd een beetje krampjes en dan helemaal niks meer…

voor mijn miskraam in augustus had ik wel andere klachten als nu, het enige wat het zelfde was is de pijnlijke borsten…

had bij die zwangerschap eigenlijk vanaf het begin al geen goed gevoel… vreemd he :roll:

en dat misselijk zijn als ik op bed ga liggen hoort dat er ook bij…??

is het niet zo dat als je zwanger bent dat je alleen smorgens misselijk bent? :sick:

Liefs Riejantjuuh

Iedere zwangerschap kan anders zijn.

Bij Bas voelde ik van tevoren eigenlijk helemaal niks. ik had wel een mini innestelingsbloeding.

Vanaf week 6 was ik misselijk en niet alleen 's morgens hoor. Ik was de hele dag misselijk (wel met vlagen gelukkig) en dat heeft tot week 14 geduurd.

Dus het kan heel goed allemaal hoor. Heb jij trouwens ovutesten gebruikt?

Ik wel en daarom weet ik dat ik op 29 sept mijn ei heb gehad.

x Linda

nee ik heb geen ovulatietest gebruikt maar het was ozoo duidelijk!!

ik voel mijn eisprong altijd, heb 1 keer een ovulatietest gebruik en ja hoor nou toen wist ik wel dat hoef ik dus niet weer te doen want voel het wel:D

heb niet op die dag kunnen klussen, 3 dagen ervoor dus ik dacht nou daar hoef ik niet op te rekenen deze ronde… maarrr toen begon ik me vreemd te voelen dus ja het kan dus toch terwijl ik er dus al helemaal niet meer mee bezig was deze maand…:smiley:

Liefs Riejantjuuh

Onze banners lopen precies gelijk. Was jou laatste ongi dan ook op 17 sept?

Er hoeft maar 1 zaadje te zijn die nog over was om het eitje te bevruchten.

Weet jij al wanneer jij gaat testen?

x linda

whahaha… Jullie zitten behoolijk in de spanning zo te lezen! :mrgreen:

nee mijn laatste eerste ongesteldheidsdag was 15 september… ik heb een standaard cyclus van 28 dagen…

jaa onze tickers lopen wel gelijk nou dan moeten we elkaar maar goed in de gaten houden:D

1 zaadje is indd genoeg maar had eigenlijk gedacht nou dit lukt toch niet maar goed we zullen zien:D

ik ga woensdag ochtend testen als ik dat volhoud teminste:D :shifty:

Liefs Riejantjuuh

en jij wanneer ga jij testen??? :smiley:

jaa Mariiyelle wij zitten indd goed in spanning hahah :lol: :smiley:

Ja dat klopt, haha. terwijl het voor mij al voor een tweede kindje is.

Maar iedere zwangerschap kan anders zijn dus vandaar dat ik toch weer met vragen zit.

x Linda

Ik denk ook woensdag.

Morgen moet ik werken en dan moet ik al vroeg op en moeten we ‘haasten’ met Basop naar kdv te gaan. En om nu te testen voordat je naar je werk gaat haha zit je de hele dag met je hoofd bij je eventuele zwangerschap haha. Valt niet op of zo.

O ja en het lijst of dat mijn broek stakker zit. Het zit niet echt lekker nu (en ne heb niet teveel gegeten haha)

Ze zeggen dat je bij een tweede veel sneller een buik krijgt, nou bij Bas moest ik al in week 8/9 positiebroeken aan. (das ook van je darmen hoor, want van je kindje kan dan nog niet echt)

x Linda