Heej Samsam…
dat zou ik je niet kunnen vertellen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit… dus wie weet
heb je ook zwangerschapsverschijnselen?
en het enige wat je doen kan is ff naar de huisarts… die gaat waarschijnlijk je bloed laten onderzoeken en misschien wel door verwijzen voor een echo
Succes
Liefs Riejantjuuh
Hallo Riejantjuuh,
Bedankt voor je reactie
Ik heb verschillende zwangerschapsverschijnselen, maar omdat we het zo graag willen ga je je ook afvragen of dat misschien tussen mijn oren zit?
Maarruh ik heb voor dinsdag 8 december een afspraak bij de huisarts gemaakt. Dus nu nog een paar dagen duimen…
Groetjes Sam
En dan ben ik nu nog maar kort overtijd en ik vind dit al niet leuk meer, omdat je het gewoon wilt weten. Wat moet jij dan wel niet hebben Sam.
Ik ben ook overtijd. Ik zit vandaag op CD 40. Heb vanmorgen negatief getest. Ik heb de volgende symptomen:
- moe moe moe
- misselijk (als ik iets eet is het even over)
- sommige etensgeuren niet kunnen verdragen
- pijnlijke borsten
- onderbuik voelt anders van binnen: trekkerig gevoel/steekjes
- rommelende darmen
- iets meer plassen
- beetje maagzuur
- af en toe last van bekken (had BI in vorige zwangerschap)
- realistisch dromen
- vergeetachtig
- futloos haar
- beetje hoofdpijn
Zo das een hele lijst geworden.
Wat denken jullie? Zou ik zwanger kunnen zijn?
X Linda
Ja kan wel… ik had met Dorien ook eerst een negatieve test en pas na een week een positieve test… dus het kan wel… maar meer dan wachten kun je niet doen
Je symptomen kunnen wijzen op een zwangerschap, maar ja er zit helaas niets anders op als afwachten denk ik.
Linda succes, ik hoop dat het deze ronde gelukt is! Ik verlies nu wat bruin/rood slijm/afscheiding, dus ik ben bang dat het niet gelukt is. Op naar de volgende maand :?
:hug: :hug: hoop dat het volgende maand wel raak ik…