nou had ik eergisteren wat bloed verloren en gister niks en vandaag ook niks normaal ben ik tooch echt wel 6 dagen ongie en nou een dag een heel klein beetje
ik begin een beetje te hopen mijn temp is ook nog steeds 37,3
en ik had al vanaf de 1ste mei mijn duivels moeten hebben :think: :think:
wat denk jij
ben ik een beetje paranoi’a
dat zou toch wel niet kunnen he de 1ste ronde en ik heb al wat bloed verloren maar als ik kijk bij mijn vorige zw toenb verloor ik 3 maanden bloed
ik vind het zo spannend ikhoop niet dat mijn lichaam een spelletje met me speelt :think:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Oh jee, wat spannend Pegje!!!
Het zou kunnen dat je een innestelingsbloeding hebt gehad.
Ik ga heeeeeeeeeeel hard duimen!
meid ik vind het heel erg om het te zeggen , maar ik ben ook blij tegelijk maar
:inlove: IK BEN ZWANGER :inlove:
ik blijf natuurlijk hopen dta we samen zwanger zijn en zal super hard duimen voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :-*
Pegje gefeliciteerd :dance: :mrgreen: ! Wat fantastisch voor je!
Sjonge Pegje, dat is even snel geregeld! Van harte gefeliciteerd meid!!
Ik geef toe, heb de traantjes even hoog zitten nu…maar ik gun het je van harte hoor!
Geniet ervan!
@Jacqueline wrote:
Sjonge Pegje, dat is even snel geregeld! Van harte gefeliciteerd meid!!
Ik geef toe, heb de traantjes even hoog zitten nu…maar ik gun het je van harte hoor!
Geniet ervan!
ja meid sorry ik was ook geschrokken dat het zo snel ging , ik vond het ook erg moeilijk hier neer te zetten , maar als ik niks gezegt had en je had het zelf gezien is ook niet leuk en netjes van me dus dat wilde ik ook niet doen ik hoop dat het voor jou ook snel weggelegt is :thumbup: :thumbup: :thumbup: dikke :hug: en :-* peggy
Je hoeft je absoluut niet te verontschuldigen meid! Ik vind het super voor jullie. Wees blij dat het zo snel lukt! Het kan ook anders, kijk naar ons.
Ik ben heel blij dat je het gewoon eerlijk en meteen hebt verteld.
Geniet van je zwangerschap!
Heb je al kwaaltjes?
nee eigelijk niet alleen wat moe dat had ik eergisteren al daarom had ik wat hoop en ik had een opgestoten gevoel net als je eet en je moet boeren maar ook weer niet hihi lekker vaag he :roll: :mrgreen: verder niks en af en toe denk ik dat ik zo’n ongesteld gevoel heb en dan ren ik naar de wc kijken of ik nog wel echt zwanger ben en ik geen bloed zie het :think: ik heb al eens een mk gehad dus ik wacht gewoon netjes de 12 weekjes af en dan vertel ik het pas anderen
pegje
gefeliciteerd met je zwangerschap
spannend en een zorgloze zwangerschap gewenst
hoi,
ga medio juli beginnen met insimineren
dus er komt een spannende tijd aan
eerst gaan we eind mei lekker naar tenerife
@pegje wrote:
nee eigelijk niet alleen wat moe dat had ik eergisteren al daarom had ik wat hoop en ik had een opgestoten gevoel net als je eet en je moet boeren maar ook weer niet hihi lekker vaag he :roll: :mrgreen: verder niks en af en toe denk ik dat ik zo’n ongesteld gevoel heb en dan ren ik naar de wc kijken of ik nog wel echt zwanger ben en ik geen bloed zie het :think: ik heb al eens een mk gehad dus ik wacht gewoon netjes de 12 weekjes af en dan vertel ik het pas anderen
Nou, hopen dat je een beetje kwaaltjes-loos door de weken heen kan komen.
Ik had net op het toilet even weer het idee dat er een eisprong is bij mij. Ach ja…vanavond maar even de romantiek opzoeken

Chantalmvbrittany schreef:
ga medio juli beginnen met insimineren
dus er komt een spannende tijd aan
eerst gaan we eind mei lekker naar tenerife
Spannende tijd dus! Ik ga hard duimen voor je!
En een weekje Tenerife klinkt ook niet onaantrekkelijk. Leuk! Met wie ga je?
meid ik ga ook duimen voor je en Tenerife heerlijk zeg :inlove: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
thnx we hebben er erg zin in
nog effe en het is zover
momenteel heel spannend hoe de cyclussen gaan
tot op heden nog geen ongie
maar vermoeden dat het vandaag wel komt
Hoi Allemaal,
Ja wij gaan ook voor de tweede keer zwanger proberen te worden.
Ik duim voor jullie allemaal en voor mij ook natuurlijk.
:thumbup: :thumbup:
Sterkte meiden!!!
Wij zijn sinds vorige maand ook bezig voor een tweede. Vorige maand wel het idee pril zwanger geweest maar zette niet door.
Nu weer allemaal verschijnselen maar moet nog een paar dagen wachten om te kunnen testen.
Moet zeggen, zie er ook wel een beejte tegen op zwanger met zo’n dreumes over de vloer. Vorige keer kon ik (naast werk en studie) slapen wanneer ik wilde en dat kan nu niet. Bovendien zou ik hem ook geen slachtoffer van mij hormonen willen maken.
maar ja eerst maar eens een positieve test en dan zien we de volgende hobbels op de weg wel weer.
Succes allemaal.
zo het is door gezet
mooie cyclus van 28 dagen
Veel succes in de komende cyclus dan maar :thumbup:
ga pas juli beginnen met insimineren
nu is het precies in de vakantie de eisprong
spannend bella hoop dat je snel zwanger bent
jacqueline hoe gaat het met je hoe veel dagen is je cyclus nou deze x en hebben jullie al eens aan insemineren gedacht :think: :-*
meiden ik hoop dat jullie allemaal heel snel zwanger mogen zijn
@pegje wrote:
jacqueline hoe gaat het met je hoe veel dagen is je cyclus nou deze x en hebben jullie al eens aan insemineren gedacht :think: :-*
meiden ik hoop dat jullie allemaal heel snel zwanger mogen zijn![]()
![]()
Afgelopen vrijdag ongi geworden na een cyclus van 17 dagen :wall:
En ook heeeeel veel buikpijn voor die tijd.
Nooit aan insemineren gedacht eigenlijk, is me ook nooit aangedragen (doen ze ook niet als je verder “normaal” bent denk ik).
Hoe gaat het met jou??
ik heb geen idee of ze insemineren niet doen als je verder gezond bent , maar misschien maken ze voor jou wel een uitzondering omdat je cyclus zo uit een loopt , :think: en dioe hevige buikpijn heb je die normaal niet zo dan als je nou had :think: wat gek maar 17 dagen is ook erg weinig niet normaal heb je dan net je ei gehad :think:
hoe was het eigelijk voor dat je zwanger werd van je zoon had je dit toen ook al zo die cyclus :think:
ja hier gaat het goed tot nou toe even hopen en duimen dat het zo door mag gaan