Ik hoop dat we in dit deel allemaal zwanger raken en ook blijven
liefs anita
alvast heel veel succes, met klussen
en ik hoop dat er in dit deeltje heel veel brusjes bij mogen komen
Daar sluit ik me helemaal bij aan!
Ik zal heel hard hopen voor iedereen…en voor mijzelf natuurlijk.
@Jacqueline wrote:
Daar sluit ik me helemaal bij aan!
Ik zal heel hard hopen voor iedereen…en voor mijzelf natuurlijk.
Ook hier wordt er :thumbup: :thumbup: :thumbup:
nou hier ook :kaars:
we gaan ons best doen…papa heeft vakantie…dusssssssssssssssssss :mrgreen:
Oh lekker vakantie, geniet er van!
Ik vind het altijd zo fijn als de papa hier vakantie heeft! Gelukkig bijna weer, want hij zit in het onderwijs.
Ik hoop op een geweldige kerst met misschien een positieve test!!!
De eerste kerstdag is het zover, hopelijk ga ik niet weer 5 dagen overtijd is zo frustrerend…
In 2007 heel veel brusjes wens ik onze kindjes toe, en ons natuurlijk ook!!
Tans
Voor mij is het inmiddels een feit, want ik word in juni mama van de tweede, maar ik gun dit jullie ook allemaal, dus hopelijk wordt 2007 het jaar met een grote babyboom!
Ik zal voor jullie allemaal flink duimen! :thumbup:
Groetjes,
Helena
OP een vruchtbaar 2007…ik hoop zelf stiekem op 1 januari te kunnen testen…maar we zien wel…
iedereen heel veel klusplezier en mogen er maar veel mooie mensjes gemaakt worden!
Ninja
Ik mag normaal op 28/12 nog eens testen. Dus hopelijk kan ik oma en opa en moeke en vake met oud op nieuw goed nieuws vertellen. Ik had het graag op kerstmis gedaan net zoals bij ons Joni maar dat zit er niet in dus hopelijk deze keer met oud op nieuw!!!
Natuurlijk hoop ik voor jullie allemaal ook op goed nieuws en :thumbup: dat 2007 een jaar vol kleine boelekes wordt!!!
Deze lage temperatuur houdt aan tot net voor de eisprong, de dag erop zakt je temperatuur even, om de dag erna enkele tienden van een graad (0,3 - 0,5 °C) hoger te komen liggen dan de dag voor de daling. Wanneer deze stijging minstens 3 dagen blijft aanhouden dan heb je je eisprong gehad. Let wel op: op het ogenblik dat je temperatuur stijgt, is je eisprong reeds voorbij! Normaal gezien blijft je temperatuur nu hoog tot aan je volgende menstruatie.
Blijft je menstruatie een week uit en blijft je temperatuur al die tijd hoog dan ben je heel waarschijnlijk zwanger.
meiden, hierin staat nu weer dat je temp iets zakt voor je eisprong
nu weet ik het niet meer hoor.
groet anita
tja lastig is dat…ik denk dat je gewoon de komende maanden moet tempen en dan leer je je eigen cyclus kennen. Ik geloof best dat de temp even naar beneden gaat, maar dat is waarschijnlijk zo kort dat ik het nog nooit heb gezien (bij mezelf)…ik zie alleen dat ie omhoog gaat als de eisprong is geweest. Zo heb ik in ieder geval geleerd dat ik meestal rond dag 20 (pas!) een eisprong heb. Deze maand dag 19…
Als ik al die temp lijsten op fertilityfriend bekijk zien ze er ook allemaal erg anders uit. DUs het blijft lastig.
Succes er maar weer mee!
Ninja
Ben net ongesteld geworden dus volgend jaar gaan we er weer voor!!!
Hopelijk heeft iemand anders meer geluk, zou toch leuk zijn als er dit jaar nog een zwangere bijkomt?
Gr Tans
Hoi Tans,
Das balen zeg!
Ik hoop dat je wel een leuke kerst hebt.
Groetjes Danielle
Hey!
Even snel een berichtje van mij…we zijn erg druk met verhuizen.
Hier alles zijn gangetje, zoals ik al zei zijn we erg druk.
Morgenochtend moet ik weer naar de fertiliteitsarts voor een follikelmeting. Erg handig, weet ik meteen of ik al een eisprong heb gehad of dat 'ie er snel aan zit te komen.
Iedereen heel veel succes!!! :-*
Hey dames,
Wat een gezellige boel hier zeg…
Er is al zoveel gezegd, kan het echt niet allemaal onthouden wie wie is, maar ga mijn best doen.
Ik ben Daantje,29 jaar en heb een zoontje van 15 maand.
Op onze trouwdag dit jaar ben ik onverwacht zwanger geraakt van ons tweede kindje. Dit eindigde een paar weken later in een miskraam.
Ook al was het niet echt “gepland”, het ging hierdoor wel meer kriebelen.
Manlief wilde nog even wachten tot april. Nu hebben we allebei vakantie, bijna 3 weken en zijn toch aan het klussen gegaan! Spannend hoor, vanwege trombose tijdens mijn eerste zwangerschap mocht ik niet meer aan de pil en heb altijd al een lange, onregelmatige cyclus gehad…
Ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan en probeer om regelmatig hier even mee te kletsen…
Groetjes, Daantje
Jacqueline, hoe is het gegaan bij de fertiliteitsarts?
En meiden hebben jullie allemaal gezellige kerst gehad. Wij wel alleen erg druk maar wel zeer gezellig.
Ik ben gisteren bij de gyn geweest. HIj vertelde mij dat zwanger worden voor mij geen probleem was.(omdat ik nog in febr 2006 en aug 2005 kort zwanger ben geweest). Mijn probleem is zwanger blijven. Hij wil wel een chromosomen onderzoek doen maar dat is vrij kostbaar dus vond hij verstandig om eerst te kijken of de verzekeraar het bedrag zou gaan vergoeden. Verder heeft hij asperine voor geschreven om het zwanger worden te bevorderen. Wij wachten dus maar af en klussen maar goed verder.
Oja ik had het even het tempen. Daar hoefde ik niet aan te beginnen omdat ik een zeer regelmatige cyclus had.
Gezellig daantje. Wanneer heb je een miskraam gehad en hoelang was zwanger.
EN jaqueline moet je flink klussen??
liefs anita
He Anita,
Ik ben op onze trouwdag eind augustus zwanger geworden ( iets te goed gevierd haha ) en 21 september dit jaar heb ik een mk gehad. Ook al was het dan niet echt “gepland” en was ik erg verrast, toch heeft het me erg veel gedaan…
Het “voordeel” is wel dat mocht ik binnenkort weer zwanger zijn, ik dan al wel met ongeveer 6 a 7 weken voor de eerste echo mag…
Hoe zit dat bij jullie?
Ik ben dus wel heel onregelmatig ongesteld en wij klussen dan ook maar gewoon de hele vakantie achter elkaar!
Jullie ook veel klusplezier, ik hoop dat je gauw een positieve test in handen mag hebben. Dat geldt voor iedereen hier hoor!
Groetjes, Daantje
Hai daantje , omdat ik al 3 miskramen heb gehad mag ik ook een echo kregen met 7 weken. en meestal ook weer met 12 en 20 weken.
IK kan uit ervaring spreken dat een miskraam kregen heel veel met je doet. Je hebt toch weer het gevoel gehad dat er een wonder in je buik zit.
Verder moet ik nu eerst even afwachten. WIj hebben vanaf dag 4 van mijn cyclus echt om de dag geklust dus wie weet.
Mijn vriendin heeft 2 weken ook een miskraam gehad. Ze was 7 weken
en ze kan er met weinig over praten hoe het gevoel is. Maar wel met mij omdat ik weet hoe het voelt. En daar heeft zei gelukkig veel aan.
Ze is al 35 en haar man 39 jaar. Dus ze was heel blij. En nu maar weer afwachten. Na mijn eerste miskraam werd ik pas 1,5 jaar later zwanger
maar na mijn tweede miskraam al binnen 6 maanden. EN nu is het alweer 10 maanden. Dus ik wil nu wel weer zwanger worden. Het is toch een mooi wonder toch?
liefs anita