ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

He Anita,

Het is absoluut een geweldig wonder… Ik sta er nog elke dag versteld van!

Ik hoop voor jullie dat jullie gauw weer zwanger zijn en ook blijven, want een mk doet echt veel met je. Voor mezelf ben ik er een stuk onzekerder door geworden, terwijl bij de zwangerschap van mijn zoontje geen moment heb gedacht dat het ook wel eens mis zou kunnen gaan.

Nog geen 3 weken na mijn mk kreeg ik te horen dat mijn broertje voor het eerst papa zou worden. Heel leuk, maar op zo’n moment een beetje dubbel…Met hun termijnecho bleek dat het een leeg vruchtzakje was…

Ze zijn nu ook weer aan het “oefenen”, voor het eerst na de mk. Wel heel spannend, zou natuurlijk superleuk zijn als we samen konden “zwangeren”.

Ik ga even nog wat boodschapjes halen voor de winkel dicht is, tot gauw…

Groetjes, Danielle

Meiden,

Ik wil jullie het allerbeste wensen voor 2007. En dat wij allemaal zwanger mogen raken

Hier heeft wessel door alles heen geslapen. HIj kon om 20 00 uur niet in slaap komen en vroeg heel lief in mama’s bed. En daar sliep hij gelijk

en toen ik naar bed ging heb ik wessel opgepakt en in zijn (verwarmde

bed) neer gelegd en wessel sliep gewoon verder.

Ik moest vanmorgen van 7.00 tot 10.00 uur werken. Dus dat ging zeer moeizaam vanmorgen.

liefs en tot schrijfs

anita

dames,

een heel vruchtbaar en bij nieuwjaar toegewenst!

Zoals jullie zien is mijn banner spannend…aangezien de winkels dicht zijn kan ik nog niet testen…ik probeer het morgen te doen…Ik heb geen idee, ben wel erg moe, heb steken in mijn liezen en de hele vorige week dacht ik dat ik ongesteld moest worden maar dat gevoel in mijn buik is nu weg :think: …i don’t know what to think!?

jullie horen van mij.

groetjes

Ninja

@ ninja: laten we hopen voor u hé!

Ik moest die van mij ook al gehad hebben als je telt van 19/11 naar 9/12 en dan zouden de volgende ook al moeten geweest zijn. Normaal heb ik wel een cyclus van 25 dagen dus dacht ik dat het de innesteling was. Ik op 28/12 toch maar getest en nu was deze nog negatief. Dus van de week als mijn normale 25 dagen zeker om zijn nog maar eens testen zeker!!!

moet nu wachten tot mijn man thuis is, want de vorige keer heb ik zonder hem getest (kon niet wachten :oops: ) en hij wil er nu wel graag bij zijn. ER is nog geen :evil: gesignaleerd…ik begin nu toch wel wat zenuwachtig te worden :pray:

Jullie horen van me!

@ Nadra; wanneer heb je je innesteling gehad dan?? ik duim ook voor jou :thumbup:

dames, tot later :smiley:

@Ninja wrote:

@ Nadra; wanneer heb je je innesteling gehad dan?? ik duim ook voor jou :thumbup:

dames, tot later :smiley:

Weet ik niet. K heb ondertussen geen kleine bloeding gehad ofzo.

Maar dat heb ik bij ons joni ook niet gehad. Dus daar maak ik me geen zorgen over.

Mijn ongi was er elke keer om de 25 dagen. Tot de 19e november. Toen waren er 20 dagen tussen en op 9/12 waren ze terug. Dit was volgens mij de innesteling waar jullie het altijd over hadden. Vandaag zijn mijn 25 dagen van 9/12 tot nu ook weer om en merk ik nog niet dat ze er gaan aankomen ofzo dus hoop ik dat ze helemaal gaan uitblijven.

JAAAAA!

het is niet te gelpven…

IK BEN ZWANGER!

Ik voel me zo raar en trillerig en blij (natuurlijk)

JEEEEEETJE.

JOEPIE!

Ninja, gefeliciteerd meid!!!

gefeliciteerd ninja!

En Tans, gefeliciteerd met Stijn…zie het nu pas…1 jaar!! een echte dreumes, leuk he?!

Ik ben nog steeds een beetje in de war en erg moe. Net mijn ouders gezien maar nog niks verteld, misschien zaterdag (zijn we met de hele familie)…

zijn er nog andere dames met nieuws in 2007?

Ninja

NInja GEFELICITEERD gweldig nieuws zo in het begin van het nieuwe jaar.

Hier is het nog even afwachten. nog 2 dagen

liefs anita

:breek in:

meiden allemaal heel veel succes en hopen op een vruchtbaar 2007 voor jullie! :pray:

:breek uit:

Ladies,

Hier alles prima.

Was even nieuwsgierig, Anita…weet je al iets? (sorry als ik te bemoeierig ben :oops: )

Mijn vakantie is bijna afgelopen en ben benieuwd of ik na een werkdag ook heeeel erg moe ben, dat is tot nu toe het enige waar ik een beetje last van heb…

succes met klussen, afspraken en babies maken!

ninja

Ninja dat geeft niet hoor dat je het vraagt.

Maar zoals je aan mijn banner kan zien ben ik ook zwanger. Ik heb net getest met een clearblue digitaal en daar stond echt duidelijk ZWANGER.

Ik zit helemaal te trillen achter de computer. Het voelt zo onwerkelijk.

Een week geleden zat ik bij de gyn. En nu een positieve test.

Ik kon gisteren al bijna niets eten. Het smaakte me niet en ik ging steeds kokhalzen. IK ga het nu even verwerken. Wessel slaapt dus ik heb even rust… Maar ik moet straks wel werken.

liefs anita

Hoi Anita!

Ik weet niet of je mij nog kent, maar we hebben eerst bij zwanger worden van de tweede geschreven en de keren dat je zwanger was ook even bij zwanger van de tweede geschreven…

Helaas moesten we al weer snel afscheid van je nemen vanwege de mk’s…

Ik wil je even heeeeel erg feliciteren!!!

Ik duim voor je dat alles goed mag gaan deze keer!

Dusseh: GEFELICITEERD!!!

Groetjes, Wen

nou jeetje ANITA!! WAT GOED!! gefeliciteerd meid!

kan me voorstellen dat je het even moet verwerken!

lekker genieten kan pas over een paar weken (bij mij tenminste)

FANTASTISCH jaar tot nu toe!!

zet um op andere dames!

Ninja

IK kan ook pas genieten nadat ik de eerste echo heb gehad. (Met 7 weken) daarvoor zal ik vaker naar het toilet gaan om te kijken of ik geen bloed verlies. Ik probeer positief te blijven dat het na 3 keer nu echt goed zal blijven gaan

anita

Hey allemaal!

Zo, daar ben ik weer. heb een ontzettend drukke tijd achter de rug. Maar we zijn dus inmiddels verhuisd en alles is weer een beetje normaal aan het worden.

Anita…Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Super tof dat je dan eindelijk weer zwanger bent. Ik ga natuurlijk heel hard duimen dat het goed gaat.

Hier weinig nieuws…ik ben nog steeds niet zwanger. Deze maand is sowieso verloren, aangezien ik nu een kleine cyste in mijn eierstok heb die een eisprong tehenhoudt. Ik heb nu tabletten (Provera oid) die over een week of 3 een menstruatiebloeding tot gevolg hebben, zodat we opnieuw kunnen beginnen. Wel balen, maar ik moet zeggen dat we ook niet heel veel geklusd hebben ivm de drukte rondom de verhuizing.

Zo, dat was even kort weer wat van mij. Ik ga even wat bijlezen.

Jeetje Anita goed zeg, gefeliciteerd meid geniet ervan!!

Groet Tans

anita en ninja meiden gefeliciteerd

wat een geweldig nieuws voor jullie :inlove: :inlove: :inlove:

wij hebben besloten om misschien in mei /juni toch ook voor een 2de kindje te gaan :inlove: :inlove:

ik schrijf niet zo vaak mee maar lees wel vaak mee :wink: :mrgreen: