ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

He Anita,

Wat een supernieuws! Gefeleiciteerd!

Ik zal heel hard voor je duimen dat het allemaal goed gaat, ik kan me heel goed voorstellen dat je bang bent na de MK…

Waarschijnlijk zou ik me ook zo voelen als ik weer zwanger zou zijn…

Probeer er toch maar van te genieten, het gaat vast allemaal goed!

Liefs, Daantje

hallo,

ik zal even wat over mezelf vertellen.

we zijn sinds september bezig om een 2e kindje te krijgen.

toen ik de eerste keer zwanger probeerde te raken ging het niet van een leie dakje, ik werd niet ongi en was ook niet zwanger na 3 maanden heeft me huisarts me toen door gestuurd naar de gyn, en kreeg ik medicijnen om ongi te worden alleen door die med. ben ik toen zwanger geraakt.

dit keer had ik weer precies hetzelfde en kreeg 1 1/2 week terug med. om ongi te worden.

dit keer ben ik wel daardoor ongi geworden dus ik hoop nu dat me cyclus normaal word en dat ik niet meer in onzekerheid hoeft te zitten. :vlinder:

Hier is het nog steeds een raadsel.

Ongi blijft nog steeds uit maar test op 6/1/2007 was weer negatief!!!

wat raar is dat Nadra! vervelend lijkt me. kzou elke dag willen testen maar das veeeels te duur natuurlijk. Misschien bezoekje aan de HA?

sterkte!

Ik ben gisterenmorgen naar mijn HA geweest. Echt een dwaas, hij wou pas bloednemen volgende week vrijdag. Nu ben ik gisterenavond naar dolgelukkig hare HA geweest en die heeft gisteren wel bloed genomen. Deze avond weet ik de uitslag. Eindelijk!!!

ook bij het bloed was er niets te zien, dus negatief maar nog steeds niet ongi!!!

Echt balen vind ik dit!!!

succe nadra, vervelend zeg…

Tans

Hopelijk hebben we zondag raak geschoten, voelde de eisprong dus wie weet…

• Breek even in *

Anita,

:dance: :clap:

Wat een geweldig begin van het nieuwe jaar voor jou!!! Gefeliciteerd!! Ging even gluren hier en zag ineens je banner. Ik vindt het helemaal top, het is je ontzettend gegund, meis. Ik duim voor je dat je beebje over een maand of 9 in je armen ligt!

Kus, Mouse

Jaqueline,

BAlen dat je nu een cyste hebt. Ik hoop dat de gyn je kan helpen en ook jij snel een zwangerbanner hebt.

Greetz, Mouse

Hoi Jaqueline,

Wat balen van die Cyste!

Ik :pray: voor je dat het toch nog goed gaat komen.

Heb zelf maar 1 eierstok, nadat deze een cyste had van een sinasappelformaat is het compleet verwijderd in 2002.

Maar ik heb er nooit last van gehad met zwanger worden, dat is bij jou dan een ander verhaal.

In ieder geval succes.

Liefs Danielle

Hallo allemaal,

ik kom hier af en toe even spieken… Mijn dochtertje Maaike is nu 1 jaar… Dus het moment voor ons dat een tweede mag komen. Maaike heeft nl ook even opzich laten wachten… en omdat ik onregelmatig ben is er niks van te zeggen hoe of wat. ben ook pas 1 keer ongi (nov)geweest sinds maaike er is. dus we wachten gewoon af…

zijn jullie al lang bezig??

succes

Hoi!

Ik vind heet ook heel leuk om zo nu en dan te spieken hier als dat mag! Mijn zoontje Sebastiaan :inlove: (die ook even op zich liet wachten) is nu net 1 en aangezien ik soms heel onregelmatig (en dan weer redelijk regelmatig) menstrueer zijn we sinds september ongeveer weer aan het proberen zwanger te worden. Veel suc6 allemaal!

Groetjes Paula

jullie ( paula79 en leeuwin80) ook veel succes gewenst.

@Nadra wrote:

jullie ( paula79 en leeuwin80) ook veel succes gewenst.

dank je wel…

ook bedankt!

paula

nou ik ben vanmorgen ongi geworden… na een cyclus van 46 dagen…

dit is nu de 2de keer sinds dat maaike er is. en die is vorige week 1 geworden… vind het nog niet zo heel erg dat ik ongi ben. misschien eerst wat regelmaat erin krijgen… …hm zeg dat nu wel, maar voor maaike was ik ook alles behalve regelmatig…

zit er wel weer over te denk om te gaan temperaturen, zodat ik in elk geval weet wanneer ik ongesteld word…

doet iemand dat van jullie ook?

Hoi ,

Leeuwin, balen van je ongi, maar hopelijk komt er wat meer regelmaat in je cyclus. Ik heb iedere keer als ik ongi wordt (na stiekem die teleurstelling) zoiets van: ik ben in ieder geval ongesteld geworden… Ik heb voor mijn zwangerschap wel eens maanden geen cyclus gehad… Toen ik zwanger was was ik ook al ruim 2 1/2 mnd niet ongi geweest. Nu heb ik ongeveer 4 cycli op rij van tussen de 32 en 40 dagen, dus voor mij regelmatiger dan ooit. Over het tempen; heb ik toevallig deze cyclus 2 wk gedaan en mn temp is gestegen van 36.6 naar 36.9 afgelopen wk, dus lijkt op eisprong. Heb nu zoiets van ik blijf niet tempen maar wacht tot wanneer ongeveer mijn nod zal zijn om te checken of temp is gedaald of hoog is gebleven…

Trouwens nog gefeliciteerd met je dochters 1e verjaardag!

Groetjes Paula

Hoe is het met iedereen? ben helaas weer ongesteld geworden maar we geven de moed niet op?

Tans :stuck_out_tongue:

Hier weinig nieuws. Ik zit te wachten op mijn ongi (na de hormonen kuur), zodat de telling weer kan beginnen. Maar het laat wel lang op zich wachten :cry:

hier is het nog een dagje of 2 voor ik ongi moet worden, laten we hopen dat het nu wel raak is.

** breek even in** Nou meiden jullie zijn niet veel aan het schrijven. :wink: Dat is bij de september mama’s wel anders. Die schrijven soms 3 bladzijde’s in 1 dag.

Hier bij ons gaat het wel. Ik weet in ieder geval dat ik zwanger ben want ik ben echt vreslijk misselijk. Soms van 'smorgens vroeg totdat ik naar bed ga 's avonds.

De eerst echo heb ik al gehad en ik krijg er nog 1 met 10 weken . De echocopiste vroeg dat. Ja natuurlijk.

Nu ik hoop dat jullie ook snel zwanger worden.

liefs anita