Fijn Anita, dat het goed gaat en ja misselijk helaas hooort het er vaak bij!!
Tans
Super voor jullie dat het zo goed gaat,Anita!!
En die misselijkheid hoort er gewoon bij,moet je maar denken.
Succes en genieten hoor!
Proficiat Anita, ach als de kleine er zal zijn dan zal je al de ellende van het misselijkzijn ook wel snel weer vergeten! Gewoon effe volhouden
ik ben al weer 2 dagen overtijd en heb het gevoel niet dat ze gaan komen. Laten we hopen dat het deze keer wel weer prijs is hé! Ik heb nog wel geen verschijnselen dat het zo is maar toch hebben we weer hoop!
Spannend Nadra, ik duim voor je!
Paula
al 5 dagen overtijd maar ik begin pas te testen als ik 11 dagen telaat ben anders zit ik mijn eigen toch maar op te vreten en dan ben ik weer zeer teleurgesteld als het niets is.
Ik voel me ook helemaal nog niet zwanger maar ik heb ook niet het idee dat ik ongi ga worden.
Groetjes en ik hoop ook dat het deze keer wel echt raak is!!!
Jeempie, Nadra, spannend hoor! Dat je zo lang kan wachten zeg…petje af!
Ik ga heel hard voor je duimen.
Hee Nadra
Ben benieuwd hoe is het met je?
Tans
nog altijd niet ongi en ook nog niet getest. Maandag ga ik wel testen als ik dan nog niet ongi geworden ben. Ik vind het ook spannend maar vorige maand werd ik bijna zot toen ik zolang overtijd was en het toch niets was volgens de bloedtest. Deze keer hou ik mezelf voor ogen dat ik pas de 18e ongi zou moeten worden. Dat is wel 11 dagen te laat maar zo maak ik mezelf wel minder gek.
spannend hoor nadra… en wat knap dat je al die tijd dan nog niet test… hoop voor je dat je morgen een positieve test in je handen heb.
hoe is het met de rest van de meiden??
Hier gaat het wel. wilde eerst gaan tempen, maar zit regelmatig in de nacht en dan kan ik toch mijn eisprong niet volgen. wilde alleen maar om te kijken dat ik weet wanneer ik ongi ga worden. omdat ik onrgelmatig ben. ben echt benieuwd wanneer ik t nu word, of juist niet. ben vorige week effe 'ziek’geweest. en blijf eigenlijk sinds dien niet lekker. t blijft onder in mijn buik rommelen en ik ben op de gekste tijden misselijk/weeig gevoel. en heb dan t idee dat ik moet spugen. aan de ene kant :think: ik dit had ik ook met maaike… en aan de andere kant denk ik, van er heerst ook een heleboel.
dus we wachten hier nog maar even af…
hallo dames,
ik kom ff meegluren,wij zijn vanaf augustus 2006 bezig voor de 2e.
tot nu toe helaas weer elke maand ongi.
we blijven volhouden.
voor iedereen die bezig is met klussen veel succes :thumbup:
mamavandonny, welkom hier en jullie ook heel veel succes! :thumbup:
dank je wel
de test was negatief maar ik ben nog steeds niet ongi!!!
spannend hoor.
ik hoopp dat ik volgende week ook de test kan doen
@Nadra wrote:
de test was negatief maar ik ben nog steeds niet ongi!!!
Jeetje Nadra, wat een onzekerheid zeg! Hoeveel dagen ben je nu al overtijd dan?
hoop niet dat je boos bent nadra, maar ga even reageren, nadra is nu vandaag 17 dagen overtijd.
@Dol Gelukkig wrote:
hoop niet dat je boos bent nadra, maar ga even reageren, nadra is nu vandaag 17 dagen overtijd.
ja zoiets zal het wel zijn!
Ik vind het wel genoeg zo hoor!
hoi mamavandonny… succes…
nadra… he wat bale zeg dat je nog geen zekerheid heb. toen ik bezig was om zwanger te worden van maaike had ik soms zelf zo iets van nou laat me dan maar liever ongesteld worden dan al die onzeker heid van niet ongesteld zijn. maar ook geen positieve test. ik hoop voor jou dat er snel duidelijkheid komt er het liefst voor jou dan met een positieve test…
pfff hier ook nog geen zekerheid. ik heb totaal geen idee wanneer ik mijn ongi moet verwachten. wel voel ik me nu al 2 weken anders…ik ben op de gekste tijden van de dag misselijk en weeig. en blijf een raar gevoel in mijn buik houden. heb ook het idee dat mijn reuk verbeterd is…
ik denk zelf aan de ene kant zwanger te zijn… wij gaan denk volgende week een testje wagen…
nog altijd hetzelfde!!!
gisterenavond nog ongi geworden. Op naar de volgende ronde!