hier nog steeds onzkerheid…
test was negatief… maar blijf me raar voelen. vanmorgen weer boven de pot gehangen… voel me echt zo als bij maaike. van t weekend is het dadelijk 3 weken zo.
mijn mannetje maakt zich ongerust. wil dan ook als ik me volgende week zo blijf voelen en de test negatief blijft dat ik naar de huisarts ga. :roll:
leeuwin80: uw manneke heeft gelijk. Als je je zo slecht blijft voelen kan je beter eens langs de huisarts gaan.
Moest dit nu niet het geval geweest zijn dan was dit misschien niet nodig.
Ik weet hoe het voelt om zolang in onzekerheid te zitten. Dit was nu ook de 2e maand op rij dat ik zolang heb moeten wachten voor niets.
Hopelijk heb jij meer geluk!!!
vanmorgen naar de huisarts geweest. na mijn verhaal aangehoord te hebben. was t eerste wat die vroeg ben je zwanger? dus verteld dat we dat ook dachten, maar dat de test negatief is. omdat ik misselijk blijf en een raar gevoel in mijn buik/buikpijn blijf houden en moe ben.hij heeft mijn buik onderzocht. die was inorde. bloeddruk voor de zekerheid gemeten, was ook goed.
heb van hem een formulier mee gekregen voor bloed te laten prikken. word oa op zwangerschap getest, maar zag ook dat hij mijn hb, bloedsuiker,leverfuncties, nierfuncties en geloof schildklier aangevraagd had. moet dat morgen nuchter laten prikken… en dan mag ik donderdag ochtend bellen voor de uitslag. ben benieuwd.
hoop dat er iets uitkomt zodat ik weet waardoor ik me elke keer zo voel als nu. ben ook wel blij dat mijn huisarts toch nog even verder kijkt…
jeetje da`s niet niks. nou maar hopen dat er wat uit komt en dat je dan weet wat het is.
ik ben gister weer ongi geworden,was wel weer teleurgesteld en chagarijnig. nu maar weer op naar de volgende ronde.
@ leeuwin80: ik :thumbup: voor jouw, hopelijk heb jij wel goed nieuws!!!
he mama van donny balen dat je ongi ben geworden…
dank je nadra… vanmorgen bloed geprikt…dus het is nu afwachten tot donderdag…
@leeuwin80 wrote:
he mama van donny balen dat je ongi ben geworden…
dank je nadra… vanmorgen bloed geprikt…dus het is nu afwachten tot donderdag…
en weet je de uitslag?
vanmorgen de rode duiveltjes gesignaleerd… en ook de huisarts deelde me mee dat de test negatief was. wel raar… dat ik ook vanmorgen ongi ben geworden… helaas.
de rest van het bloed was ook goed. moet het van de dokter even in de gaten houden. het is nu met name in de ochtend dat ik me misselijk voel. misschien dat het nu afneemt…
bedankt dat je er aan dacht mamavan donny
@leeuwin80 wrote:
vanmorgen de rode duiveltjes gesignaleerd… en ook de huisarts deelde me mee dat de test negatief was. wel raar… dat ik ook vanmorgen ongi ben geworden… helaas.
de rest van het bloed was ook goed. moet het van de dokter even in de gaten houden. het is nu met name in de ochtend dat ik me misselijk voel. misschien dat het nu afneemt…
bedankt dat je er aan dacht mamavan donny
Spijtig, maar net zoals ik op naar de volgende ronde hé!
Het zal er wel van komen dat wij ook goed nieuws gaan krijgen!!!
ja op naar de volgende ronde…
weet je wat ook best wel raar is. ben nu bijna niet meer ongi… en nu zijn mijn misselijkheids klachten ook verdwenen… :eh:
nou ja gelukkig eigenlijk maar…
hoe gaat het met jullie??
nieuwe ronde nieuwe kansen heb net de laatste redday gehad dus we gaan weer klussen
ik blijf hopen dat het deze maand raak is.mar we w8en geduldig af.
wij zullen ook wel zien wat de toekomst ons brengt!
ik zou vandaag weer ongi moeten worden maar nog geen ongikwaaltjes te bespeuren.
@Nadra wrote:
ik zou vandaag weer ongi moeten worden maar nog geen ongikwaaltjes te bespeuren.
spannend hoor nadra… ik duim voor je…
@Nadra wrote:
Oh spannend weer!!!
Ik ga heel hard duimen
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
t’is weer niks, deze morgen ben ik ongi geworden.
Nu weet ik wel dat mijn cyclus toch niet langer is dan voor november 2006. Ach ja, gewoon binnen 25 dagen opnieuw zien of het dan wel raak is.
Toch bedankt dat jullie geduimd hebben!!!
Ik ben met mijn eerste ivf poging begonnen voor ons tweede wondertje, ik hoop zo dat het gaat lukken, duimen jullie mee,
Tans
@Tans wrote:
Ik ben met mijn eerste ivf poging begonnen voor ons tweede wondertje, ik hoop zo dat het gaat lukken, duimen jullie mee,
Tans
Absoluut!! Hier wordt geduimd!! :thumbup: :thumbdown:
@Jacqueline wrote:
@Tans wrote:Ik ben met mijn eerste ivf poging begonnen voor ons tweede wondertje, ik hoop zo dat het gaat lukken, duimen jullie mee,
Tans
hier ook :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
@Nadra wrote:
@Jacqueline wrote:@Tans wrote:Ik ben met mijn eerste ivf poging begonnen voor ons tweede wondertje, ik hoop zo dat het gaat lukken, duimen jullie mee,
Tans
hier ook :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
hier ook :thumbup: :thumbup: :thumbup: