nog 4 dagen,ik ben benieuwd.
hoop dat het nu een x raak is
wij hopen met u mee mamavandonny :thumbup:
Nou nou, hier dan eindelijk de :twisted: :twisted: !!
En ik ben er blij om!! Klinkt misschien heel vreemd voor iemadn die graag een 2e kindje wil, maar mijn cyclus stond al een hele poos stil! Ik ben zelfs in 2007 nog niet 1 keer ongi geweest!!
Dus nu kunnen we tellen (hoop wel dat het doorzet trouwens)!!
Ik zit in mijn ivf poging, het spuiten is weer begonnen en de 1ste paasdag gaan we kijken hoeveel eitjes er izjn onstaan. Spannend he, wat lief van jullie dat jullie allemaal mee duimen, ik houd jullie op de hoogte hoor! Enne ik duim ook voor jullie!!!
Tans
hee tans leuk dat je ook in dit hoekje aan het kletsen bent
ik schrijf zelf mee bij zwanger worden van de 3e :mrgreen:
duimen draaien hier nog vollop
kun je het nog een beetje dat spuiten ??niet verleerd :mrgreen:
nog fftjes en dan alweer de 1e fm…zoals ik al zei mijn duimen draaien vollop
en voor de rest van alle dames die hier mee typen ook natuurlijk mogen jullie snel zwanger worden van jullie 2e wonder want het is echt ge-wel-dig :inlove: :inlove: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Dank je wel Kimmetje. Ik ben hier één van de “oudegedienden”, maar hoop nog steeds op een 2e wondertje.
Ik las dat jullie voor een 3e gaan. Heel veel succes!! Ik ga ook voor jullie duimen!
hallo meiden
wij gaan voor een 2de kindje , spannend , mijn vriend is er nou ook klaar voor en we willen graag een brusje voor onze meid :inlove: :inlove:
nou hopen dat het voor ons is weggelegd een tweede wonder :inlove: :inlove:
Welkom Pegje! Leuk dat er een 2e kleintje mag komen bij jullie. Ik hoop dat het jullie sneller lukt dan ons
Er wordt hier niet zo heel fanatiek meer geschreven helaas.
Succes in ieder geval!
dankje wel :-*
wel jammer dat er niet zo veel word geschreven hier
misschien komt er nog verandering in :inlove:
Ja,wie weet.
Maar hoe lang zijn jullie alweer aan het oefenen voor een brusje?
Heeft het de eerste keer lang geduurd voordat je zwanger was?
Wat een vragen…ben gewoon geïnteresseerd.
Zal mijn situatie even schetsen:
Wij zijn inmiddels 2 jaar “bezig” om zwanger te worden van een brusje voor Jarno. Bij mij is mijn hormoonhuishouding nooit echt soepel geweest en heb dus altijd al met mijn menstruatie lopen klooien.
Ik heb een hele tijd bij een fertiliteitsarts gelopen,maar zij constateert niks raars bij mij of mijn vriend (gelukkig). Het vermoeden is dus dat de onregelmatige cyclus (of zelfs geen cyclus!) voor een groot deel aan mijn overgewicht ligt.
Op 30 maart werd ik opeens wel weer ongi (was december 2006 voor het laatst geweest!), duurde erg kort,maar er is hoop dat er weer iets van een cyclus op gang komt. We zijn dus een beetje aan het tellen wanneer de vruchtbare dagen ongeveer zouden kunnen zijn. Maar goed, het blijft gissen.
Al met al proberen we niet bij de pakken neer te gaan zitten (wat soms toch erg moeilijk is) en de moed erin te houden.
Mede omdat ik weet hoe het dus ook kan, gun ik jullie een snelle “treffer”!!! :thumbup:
ha jacqueline wat jammer dat het niet zo heel soepel gaat bij jullie , kunnen ze je niet testen wanneer je vruchtbaar bent of inseminatie :think: is maar een ideetje natuurlijk he :-
maar ik durf het bijna niet te vertellen :oops: mijn verhaaltje :oops:
ik ben 25 jaar en mijn vriend is 33 jaar we zijn al heeeel lang samen en we waren er allebij klaar voor en de eerste keer proberen waren we al zwanger :oops: ik heb voor mijn dochtertje een miskraam gehad rond de 10 weken zw dat was dan de eerste zwangerschap
toen ik de mk had gehad alles was natuurlijk er uit gekomen dus een curretage was niet nodig
ik had de mk gehad in maart -april en ik was in mei weer zwanger van mijn dochtertje :oops: dat ging allemaal heel snel ik vind dta altijd vervelend om te vertelllen omdat er meiden zijn waar het zo lang bij duurt en dan kom ik effe vertelen dat het zo snel ging sorry daar voor :hug: :-
ik ben heel bang geweest dat het bij mijn dochtertje ook mis zou gaan dus ik was op van de stress maar gelukkig is alles goed gegaan
en nou willen we misschien deze maand maar zeker komende maand gaan voor een 2de spruit :inlove:
ik ga er zeker niet van uit dat het weer zo snel gaat gebeuren als de vorige keren zo veel mazzel heeft niemand dus we gaan gewoon hopen
maar ik had wel voor dat ik zwanger werd al een jaar de temp bijgehouden ik wilde al een tijd langer een kindje dan mijn vriend maar toen hij ook wilde wist ik wel wanneer precies ik mijn eisprong had en ik denk dat ik daarom zo snel zwanger geraakt ben :think: dat idee had ik :think:
als je nog wat wil weten roep maar hoor en over het gewicht even ik ben dus ook geen lichtgewichtje he er mogen bij mij best 20 kilo af :?
Hé…even 1 ding. Je hoeft je dus absoluut niet schuldig te voelen over het feit dat je snel zwanger bent geraakt!! Pas op hoor
Dat is toch juist hartstikke fijn voor jullie.
Wij zijn hartstikke blij met onze zoon en dat helpt ook dat we de moed erin houden. We hebben immers een pracht van een mannetje op de wereld gezet en daar zijn we heel erg blij mee en vooral dankbaar voor.
We gaan er voor en zien wel hoe of wat.
Ik heb trouwens sterk het gevoel dat er bij mij een eisprong aan zit te komen (afscheiding), dusssss wij gaan maar eens “slapen”
Jullie heel veel succes, nogmaals!! Dat het maar weer zo snel mag lukken :thumbup:
bedankt ik hoop het ook en voor jullie natuurlijk ook :inlove:
ik vind het wel moeilijk om dat te vertellen dat het snel gegaan is bij ons zeker omdat er hier zoveel meiden zijn die dat zelf ook graag gehad hebben en dan schaam ik me best wel eens om dat te zeggen
maar het kan goed zijn dat het nou niet zo snel gaat als de eerste 2 keer :think: toch hoop ik wel snel :inlove:
veel succes ik hoop dat je een goed gevoel hebt bij de afscheiding en dat het raak ik in ieder geval mijn duimpjes heb je :inlove: :inlove:
:-* :-* :-* peggy :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
allemaal voor jou :inlove: :thumbup:
Dank je wel!
Ik heb besloten dat ik vandaag toch maar eens ovulatietesten ga halen. heb dat nog nooit eerder gedaan, lijkt me wel handig om te gebruiken puur om te kijken of het klopt wat ik ongeveer verwacht qua eisprong.
Ik zal ze zeker niet continu gebruiken, veel te duur!
Leuk trouwens om je zo eens te spreken. Ik zie je natuurlijk wel vaak voorbij komen her en der op het forum, maar op zo’n manier wordt het toch anders meteen. leuk! :thumbup:
Maar heb ik het goed begrepen dat jullie nog niet helemaal voor het “echie” gaan, maar volgende maand?
Hai Jaqueline, Hier even een berichtje van mij. Ik was benieuwd hoe het met jou ging. Ik duim ook extra voor jou dat het een keertje gaat lukken.Moeilijk he om altijd postitief te blijven. Ik heb het zelf nu nog dat ik niet kan geloven dat ik zwanger ben (en dat alweer 18 weken).
IK ben de eerste 3 maanden best ziek geweest dat ik 5 kilo ben kwijt geraakt. En nu ben ik nog niets aangekomen. De broeken passen nog steeds
Ik duim voor je
dikke kus anita
En voor de andere meiden ook suc6 met zwanger worden
Hey Anita
Super leuk dat je nog even aan me hebt gedacht! :thumbup:
Het is zeker moeilijk om steeds maar positief te blijven, helemaal omdat de halve wereld zwanger is gevoelsmatig.
Waar ik wel heel erg blij mee ben is,dat ik eind maart eindelijk weer eens ongi ben geworden. Hopelijk komt er dus een cyclus op gang. Als het normaal loopt,zitten we dan nu ongeveer in de vruchtbare dagen. Aan de slag dus
Fijn voor je (jullie) dat jij lekker zwanger bent en dat het al mooi opschiet! Ik ben echt heel blij voor je meid! :dance:
Ooit komt er een brusje voor onze Jarno…dat weet ik zeker!!
ja jacqueline ik vind het ook erg leuk en gezellig kletsen :inlove: ik ben ook al een tijdje op het forum maar meestal bij de feb mama’s
maar meid ik heb gehoord dat er ook een spul bestaat wat zorgt dat je cyclus regelmatiger word :think: dat had ik hier op het forum gezien maar ik heb geen idee meer wat dat was :think:
ik zal morgen eens gaan speuren voor je
maar een vraagje over jullie zoontje hoe lang zijn jullie voor hem bezig geweest voordat je zwanger was :think: had je toen al zo’n onregelmatiige cyclus :think:
Dat heet volgens mij teunisbloemolie. Nou je het zegt, heb ik nog nooit echt over nagedacht om dat je gebruiken.
Ik zal het eens in de groep gooien hier
Vanaf het moment dat ik ben gestopt met de pil ben ik eerst 8 maanden niet ongesteld geweest!
Op een gegeven moment bestond het vermoeden dat ik cyste’s had op mijn eierstokken, maar dat bleek niet het geval.
Kort na dat onderzoek werd ik dan toch eindelijk ongesteld en 5 maanden later was ik zwanger. Op zich wel een gedoe, maar toch acceptabele tijd.
Vanmorgen even achter ovulatietesten aangeweest en dat doe ik dus echt even niet…dat kost gewoon even 31 euro!! :shock: :shock:
Onze financiën laten dat op dit moment even niet toe.
ja joh dat is duur zeg maar via de huisarts of zieken huis kan dat niet via hun ik weet dat een nicht van mij in het ziekenhuis kwam om te kijken wanneer ze een eisprong had en dan werd ze geinsemineerd :think:
en dat bedoelde ik ook van die teunisbloem dinges :think:
anders eens even met de verzekering van je bellen komende week en kijken wat je vergoed krijgt van hun :think:
Peggy wat leuk om te lezen dat jullie er weer voor gaan. Hier wordt voorlopig nog even gewacht totdat de omstandigheden wat gunstiger zijn maar tot die tijd lees ik hier stiekem even mee.
Ik hoop dat Alissa snel een vriendje of vriendinnetje krijgt :-* .