ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

lief van je lenny :inlove: ik hoop ook dat alissa snel een vriend-innetje krijgt :inlove: ze is zo gek op andere kindjes :inlove: :inlove:

ik ben benuwd wanneer jullie voor een 2de spruit gaan :inlove:

medio augustus 2007 schrijf ik met julie mee dan ga ik ook voor een 2 e kindje

@chantalmvbrittany wrote:

medio augustus augustus 2007 schrijf ik met julie mee dan ga ik ook voor een 2 e kindje

Als je vindt dat ik te brutaal ben, moet je het zeggen hoor. maar ik zie dat je alleenstaande moeder bent van Brittany.

Hoe ga je voor een 2e kindje?

Misschien heb je het al eens ergens geschreven hoor, maar dat heb ik dan even gemist. Sorry dan! :oops:

Maar je bent welkom hier hoor!!

@Jacqueline wrote:

medio augustus augustus 2007 schrijf ik met julie mee dan ga ik ook voor een 2 e kindje
Jacqueline wrote:

Als je vindt dat ik te brutaal ben, moet je het zeggen hoor. maar ik zie dat je alleenstaande moeder bent van Brittany.
Hoe ga je voor een 2e kindje?

Misschien heb je het al eens ergens geschreven hoor, maar dat heb ik dan even gemist. Sorry dan! :oops:

Maar je bent welkom hier hoor
via kunstmatige insiminatie dan doe ik het zelf
van een bekende donor die het kind niet erkent maar wel als het kind vraagt wie is mijn vader dan mag hij of zijn bellen en dan is hij er voor het kind.
brittany heeft geen vader dat vindt ik heel erg
door mij 2 exen ben ik zwaar mishandeld geweest en de wens voor een t wede is erg groot
zeker wat ik de laatste periode heb meegemaakt
geen ouders meer helaas en moet toch verder met ons leven
brittany wordt in oktober 4 jaar

Aha, nu is het me duidelijk Chantal. Hoop dat je me niet te brutaal vindt.

Wat goed dat je iemand hebt gevonden die bereid is om jouw wens in vervulling te laten gaan!

Ik hoop voor je dat je snel zwanger zult zijn!!

ja gezellig rond aug, ik wens je veel succes meid :-*

is wel rustig hier

ga waarschijnelijk in juli beginnen met insimineren

dan als het meezit en het lukt meteen april kindje

is wel rustig hier

ga waarschijnelijk in juli beginnen met insimineren

dan als het meezit en het lukt meteen april kindje

Hopelijk lukt het al snel.

Heb je een duidelijk beeld van je cyclus?

Wij zijn weer volop bezig met het zwanger raken…was een beetje weg gezakt omdat ik al een poosje niet meer ongesteld werd. maar nu ik het weer een keer ben geweest, is het tellen en hopen weer begonnen.

Ik denk al weer van alles te voelen hahaha

ja ik hoop ook dat het al snel gaat lukken en een paar zwangere meiden hier zijn :inlove:

jacqueline ik heb dat ook altijd dat ik al van alles voel

we zijn deze maand van start gegaan maar we hebben weer geen gebruik gemaakt van de vruchtbare dagen dus het zal wel niet deze maand maar komende maand ga ik meer opletten :mrgreen: :wink: :inlove:

succes meiden

Wij zitten dus midden in de “volop klus-dagen”. Ik denk tenminste dat mijn vruchtbare dagen zijn aangebroken. Maar met een cyclus zoals ik heb, kun je er niet van op aan.

Ik heb ook al even het één en ander gelezen over het zgn. cervixslijm. Daar schijn je ook aan te kunnen merken of je eisprong eraan komt.

Ja, een mens wordt inventief als het verlangen naar nog een kindje steeds groter wordt.

nou vertel vertel ik ben benuwd hoe het slijm er dan uit ziet is het net wit en draderig tijdens de eisprong of is het doorzichtig en waterig ik kon dat nergens vinden hoe en wat :think: :think:

Het cervixslijm
De waarneming van het cervixslijm en de veranderingen daarin, is een belangrijk onderdeel van de Natuurlijke Gezinsplanning-methode. Veel vrouwen merken af en toe wel wat vochtigheid op in de buurt van de schede-ingang. Maar slechts weinigen weten dat het hier om cervixslijm gaat en dat er een verband is tussen dit slijm en hun vruchtbaarheid.

Hoe neem je het cervixslijm waar?
Er zijn verschillende manieren om je cervixslijm te observeren: je kan het je bewust zijn, je kan het voelen en je kan het zien.

Ervaren:
Overdag kun je je relaiseren wat je aan de schede-ingang ervaart. Misschien voelt het er droog , of jeukt het er vervelend. Of misschien ervaart je helemaal niets. Op sommige dagen merk je dat de schede-ingang vochtig of nat is, of zelfs dat in de loop van de dag steeds weer scheutjes slijm uit de schede naar buiten vloeien. Sommige vrouwen beschrijven dit ‘alsof er druppelsgewijs urine wegvloeit’.

Voelen:
Je kan het cervixslijm ook echt voelen. Wanneer je met je vinger of met toiletpapier over de ingang van je schede wrijft, merkt je waarschijnlijk dat je vinger of het papier er de ene dag beter over glijdt dan de andere. De schede-ingang voelt dan slijmerig, glibberig of geolied aan, net zoals olie op de huid of vloeibare zeep tussen de vingers.

Zien:
Op sommige dagen is het cervixslijm ook zichtbaar (Afbeelding 13). Als je met je vinger of met toiletpapier over de schede-ingang hebt geveegd, kijk je of er slijm aan is blijven plakken en hoe het eruit ziet. Is het gelig, wit, doorschijnend of roodachtig? Is het klonterig, romig, smeuïg, geleiachtig of rekbaar als rauw eiwit? Als je het toiletpapier na het afvegen dichtvouwt en dan weer opendoet, of je vingers tegen elkaar houdt en uit elkaar beweegt, kan je gemakkelijk zien of het slijm rekbaar is. Je ziet dan of het slijm uitrekt tot een draad. Rekbaar slijm voelt aan zoals rauw eiwit en ziet er ook vaak zo uit. Sommige vrouwen merken dat het slijm door het lichte persen bij de toiletgang al in lange draden wegvloeit. Het ligt dan op de ontlasting of drijft in het water.

bedankt dat wilde ik weten super :thumbup: :dance:

ben weer ongesteld geworden… dus weer op naar de volgende ronde…

en hoe is het met de andere meiden…

@leeuwin80 wrote:

ben weer ongesteld geworden… dus weer op naar de volgende ronde…

en hoe is het met de andere meiden…

Balen meid! :hug:

Maar we moeten moed houden! Op naar de volgende ronde dus!!

Hier nog steeds in afwachting. We zien het wel.

Ha Meiden

Ik zit in de twachtweken, maandag is er 1 embryootje teruggeplaatst dus het wordt even spannend voor ons de vorige poging is alweer 2 jaar geleden toen hebben we een mooie zoon gekregen, hoop zo dat het weer lukt!!! Alle meiden die ervoor gaan succes .

ik laat het jullie wel weten hoe het afloopt

gr tans

Hoi meiden. Mag ik er bij?

Even mijn verhaal. Ik heb een dochtertje van een jaar. Wilde al snel voor een tweede gaan. Begin september heb ik een miskraam gehad. En nadien is mijn cyclus weer precies zoals die was voor de geboorte van Sanne. Ben dus maar 2 keer ongesteld geweest na de mk.

Schiet zo niet op, dus maandag heb ik een afspraak met de huisarts over een verwijsbrief voor de gyn.

@Tans wrote:

Ha Meiden

Ik zit in de twachtweken, maandag is er 1 embryootje teruggeplaatst dus het wordt even spannend voor ons de vorige poging is alweer 2 jaar geleden toen hebben we een mooie zoon gekregen, hoop zo dat het weer lukt!!! Alle meiden die ervoor gaan succes .

ik laat het jullie wel weten hoe het afloopt

gr tans

Hoi hoi Tans!

Ik ken je verhaal niet, maar ik begrijp dat het zwanger worden bij jullie niet op de “normale” manier gaat?

Nou, hopen dat het wachten binnenkort beloond wordt. Ik ga heel hard duimen!!

Welkom, Minnie!!

Natuurlijk mag je met ons mee schrijven! Ik ben één van de oude “rotten” hier…zijn al ruim 2 jaar “bezig” en als ik jouw verhaal zo lees,denk ik dat onze cycli vergelijkbaar zijn :wink:

hallo meiden

minnie en tans welkom hier ik hoop dat het snel gaat lukken jullie allemaal :inlove:

leeuwin wat jammer dat de :evil: :evil: er weer zijn ikhoop dat het de volgende ronde beter gaat :pray:

jacqueline hopen dat het gelukt is :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :-*