Jacqueline en Pegje bedankt voor de welkomswoorden.
Jacqueline jij hebt dus ook geen geregelde cyclus . Maakt het klussen lastig hè, valt gewoon niet of moeilijk te rekenen.
hebben jullie wel al de temperatuur op genomen dan hoor je op een hgegeven moment te zien wanneer dta hij 0,4 de om hoog gaat en dan is je eisprong geweest :think:
bij mij werkte dat erg goed maar ik heb dan wel geen hele lange cyclussen gehad dus ik weet niet hoe hetr daar dan mee gaat :think:
@pegje wrote:
hebben jullie wel al de temperatuur op genomen dan hoor je op een hgegeven moment te zien wanneer dta hij 0,4 de om hoog gaat en dan is je eisprong geweest :think:
bij mij werkte dat erg goed maar ik heb dan wel geen hele lange cyclussen gehad dus ik weet niet hoe hetr daar dan mee gaat :think:
Ik heb nooit getempt. Ooit gevraagd aan de arts en die raadde toen aan daar nog niet aan te beginnen.
Maar is het niet zo dat als de temp omhoog gaat dat je eigenlijk al te laat bent met klussen? Dacht dat het meer was om te zien op welke dag van je cyclus de eisprong is zodat je je cyclus begrijpt. Als de ene keer je cyclus 3 maanden is en de andere keer 4 maanden heb je daar niet veel aan. Of heb ik het verkeerd begrepen?
stel
je hebt eigelijk altijd een temp van rond de 36,4 tot 36,6 en als je eisprong GEWEEST is dan gaat hij pas omhoog naar rond de 37,0 en 37,2
en vaak ook als de temp hoog blijft kan het zijn dat je zwanger bent en als hij weer omlaag gaat dan hebben we pech
ik kon bij allebij de keren zien aan mijn temp dat ik zwanger was maar voor de zekerheid toch maar een test gedaan en ik was zwanger
maar ik had wel al een jaar getempt voor dat we gingen beginnen aan kindjes dus ik wist precies wanneer mijn eisprong er aan kwam :think: mazzel had ik
maar ik heb nou wel zoiets dat ik elke dag om de zelfde tijd even doe tempen ik schrijf het dan wel niet meer op nou , maar het is nog steeds rond de 36,8 en 36,5 dus deze maand zal het niks worden hier bijde keren toen ik zwanger was had ik een temp van 37,2 a 37,3
mijn vriend merkte dat ook aan me hij vond dta ik gloeide zo warm was ik hij kon niettegen me aanliggen hij zei je bent net een kacheltje :mrgreen:
Peggy ik lees toch af en toe mee he, het blijft trekken het zwanger worden :oops: .
Als het aan mij ligt ben ik morgen al bij de huisarts om m’n spiraaltje te laten verwijderen maar het zit er gewoon nog niet in.
Ik ga dit jaar nog t/m december drie dagen per week blijven werken, en daarna ga ik naar twee dagen. Ik zou het liefst eind dit jaar m’n spiraaltje laten verwijderen maar wil eerst nog even wat sparen, een buffertje opbouwen. En Jeroen heeft bij zijn nieuwe baas een halfjaar contract gekregen dat 9 juli afloopt en we willen zeker afwachten of hij een ander contract krijgt (denk van wel hoor).
‘Gelukkig’ zijn er ook momenten waarop ik helemaal nog niet voor een tweede wil gaan. Maar ik merk wel dat ik er toch vaker aan moet denken.
Sorry andere meiden als ik hier even inbreek.
lenny meid ik begrijp helemaal wat je bedoelt , ik heb er ook erg veel over nagedacht en ik ben nou toch erg blij dat johan er hetzelfde over denkt
maar aan het eind van het jaar is toch ook goed als jullie het zo willen ,
ik heb in ieder geval ook die kriebel heeeeeeeeel erg te pakken van mij mag er een 2de al aan komen maar we moetenb gewoon even wachten ik ben benuwd hoe lang het gaat duren die spanningen weer en ik hoop wel dat ik bij een 2de zwanger schap in ieder geval wat rustiger ben en niet zo paniekerig als met alissa
en het gaat allemaal zo snel als je kijkt naar crystal die heetf haar kraampakket al gekregen ik weet nog dat ze ons vertelde dat ze zwanger was net bijna 4 weekjes en nou al 26 weken :shock: de tijd vliegt
dus voor we het weten is al weer ene jaar voorbij en dan heb jij ook al weer een lekker zwanger buikje en kunnen we weer over de zwanger schappen kletsen :inlove: :inlove:
dus meid alles komt goed en esmee krijgt vast heel snel een brusje :inlove: :inlove: :-*
:-*
jacqueline meid hoe gaat het met je , heb je nog geen nod :think:
ik hoop dat die niet komt :thumbup: :thumbup: :thumbup:
@pegje wrote:
jacqueline meid hoe gaat het met je , heb je nog geen nod :think:
Helaas, vandaag ongesteld geworden
Maar wel een mooie cyclus van 26 dagen en dat is heel lang geleden!
En hoe gaat het met jou?
jacqueline
balen dat je ongie ben geworden
zal voor je duimen de komende maand
@Jacqueline wrote:
@pegje wrote:jacqueline meid hoe gaat het met je , heb je nog geen nod :think:
En hoe gaat het met jou?
wat jammer meid ik had nog zo aan je gedacht zeg :hug: :-
maar hey 26 dagen die is korter dan mijne mooi zeg hopen dat je nou een goeie eisprong hebt na 10 dagen a 12 dagen dus maar aan het klussen dan he en ik duim weer mee :-
nou ikke moet nog 8 dagen wachten maar ik voel helemaaql niks geen pijn in de borsten enz dus ik weet het niet :think: zal wel erg snel zijn dan maar ik hoop toch nog hooor
En ik hoop heel hard met je mee! :thumbup:
@Jacqueline wrote:
Dat is tenminste iets, een mooie cyclus :thumbup: . Maar wel balen :( .
Ik heb een eerste afspraak met de gyn en mag volgende week vrijdag al langs komen :mrgreen: . De assistente vond het snel voor een eerste afspraak en zei dat ik geluk had. Dus een goed begin is er al :wink: .
helaas ook voor mij weer de duivels vandaag :evil: :evil: op naar de volgende maand
succes weer iedereen :-* :-*
@pegje wrote:
helaas ook voor mij weer de duivels vandaag :evil: :evil: op naar de volgende maand
succes weer iedereen :-* :-*
Jammer Pegje! Maar we houden moed en laten ons niet kennen meid! Op naar de volgende kans.
Maar je hebt best een mooie cyclus dan he?
ja klopt vond ik ook deze maand 30 dagen voordat ik mijn dochtertje kreeg had ik 28 dagen en na de bevalling zat ik op 31 dagen en nou een keer 30 dagen
hopen dat jij ook nou een mooie cyclus overhoud he meid :-
we gaan er maar weer voor :-
Afscheiding-technisch dacht ik dat ik gister weer een eisprong zou kunnen hebben. Maar dat was dag 9 en dat lijkt me erg vroeg. Of is dat niet zo? Ik heb geen idee nl, ben lange cycli gewend
dat kan best geweest zijn hoor
een nichtje van mij die had hem al op dag 7 en een ander meid wat ik ken pas op dag 20 dus van het ene uiterste na de andere :think:
en hebben jullie nog geklust gehad van te voren :think:
moeilijk he als je niet precies weet wanner je ovuleerd :?
Gisteravond voor de zekerheid maar geklusd. Ja, stom he…soms is het gewoon “klussen voor de zekerheid” en niet omdat je echt zin hebt ofzo. Ik heb altijd gezegd dat we zover nooit zouden komen, maar als je meer dan 2 jaar “bezig” bent dan verandert je kijk op veel dingen.
@Jacqueline wrote:
Gisteravond voor de zekerheid maar geklusd. Ja, stom he…soms is het gewoon “klussen voor de zekerheid” en niet omdat je echt zin hebt ofzo. Ik heb altijd gezegd dat we zover nooit zouden komen, maar als je meer dan 2 jaar “bezig” bent dan verandert je kijk op veel dingen.
tuurlijk na 2 jaar wil je geen maand gaan weggeven denk ik dan wil je uit elke maand halen wat kan :think: denk ik nou ik ga in ieder geval voor je duimen hoor meid :-* :thumbup: :thumbup: :thumbup: