Toen ik stopte met de pil, ben ik eerst 8 maanden niet ongesteld geweest. Toen dat weer op gang kwam, was het wel een heel onregelmatige cyclus, maar was ik wel binnen 5 maanden zwanger.
Ik denk dat ik nu gewoon geen eisprong heb gehad, kan haast niet met zo’n korte cyclus.
Ik duim zeker mee dat het goed blijft gaan met je! :thumbup:
nee ik denk ook niet dat je een eisprong gehad hebt met zo’n korte cyclus wat moeilijk zo he en dat teunisbloem olie gebbeuren wilde je dat nog proberen of doe je dat nou nog niet :think:
ja lief van je dat je mee duimpt ik hoop het ook zo ik wil niet nog een mk meemaken
maar ik begin nou wle mijn borsten wat meer te voelen dat is al goed :mrgreen:
Gevoelige bosten is goed! :thumbup: :lol: :lol: :lol:
We gaan heel hard duimen.
Ik ga me eens verdiepen in die teunisbloemolie.
Volgens mij wordt je over het algemeen 14 dagen na je eisprong ongesteld dus geen ei geen ongi - lijkt mij dan.
Het een geeft een seintje aan de ander en ongi is het teken dat ei gerijpt is maar niet bevrucht en de extra gevulde baarmoeder wel weer leeg kan.
17 dagen is wel erg apart.
Mij is verteld door de fertiliteitsarts dat het dan een tussenbloeding is. Geen menstruatie…maar wat he dan wel is, is me nooit duidelijk geworden.
@pegje wrote:
maar ik begin nou wle mijn borsten wat meer te voelen dat is al goed :mrgreen:
Voor mijn eerste zwangerschap voelde ik mijn borsten anderhalve week van tevoren. En bij ongi een paar dagen van tevoren. Pijnlijk strak werden ze dan.
Maar sinds bv voel ik ze niet meer als ik ongi moet worden en nu ik kader van zwangerschap laten ze ook niet van zich spreken als toen. Ze zijn kwa inhoud ook aardig afgenomen.
Heb wel het idee dat ze nu langzamerhand wat zwaarder en voller (in de breedte) aan het worden zijn, wat hopelijk voor mij ook een goed teken is.
Dus misschien voel jij het ook niet meer zo omdat je al een keer zwanger bent geweest. En heb je ook bv gegeven??
Spannende dag vandaag,Bella!!
Hopen dat de :twisted: :twisted: wegblijven!
jacqueline ik heb slecht nieuws ik heb vandaag veel bloed verloren , dus alweer een mk ik ben zo verdrietig
deze x mocht het niet zo zijn
morgen middag moet ik naar de vk kijken of het schoon is vanbinnen
Oh nee, dat meen je niet!!
Wat ontzettend rot voor jullie meid.
Doe rustig aan, ik hoop dat jullie steun aan elkaar hebben en dat er niet een vervelende curretage aan vast zit.
Hele dikke :hug: van mij.
Pegje wat vervelend zeg - ik had het ook al vernomen bij de jan mama’s.
Zelf heb ik vandaag een streepje bruin bloed verloren en ik dacht daar gaan we weer - ik moet er blijkbaar weer tig keer over doen voor ik goed zwanger raak.
Heb nog een klein beetje hoop dat het te maken heeft met stevige stoelgang een uur of wat ervoor.
Ik wilde eerst morgen testen maar wacht nu maar even af of verder bloed al dan niet uitblijft.
Maar ik knapte er niet van op iig - en was op mijn werk. Moest me zelf echt even hervatten.
Oh jee, Bella. Ik hoop voor je dat het inderdaad wat anders was en dat je toch zwanger bent.
Ik ga in ieder geval heel hard duimen.
Hoi hoi… Jacqueline ik zag je antwoord in mijn makeover topic Ik wil wel komen meeschrijven hier hoor, gezellig…
Ik ben dus mama van Kaylee, 26 jaar en we zijn half maart gestopt met de nuvaring. We hebben er lang over getwijfeld terwijl we in ons hart wel al wilden. Dit omdat Kaylee te vroeg geboren is (6 weken), ik HELLP had tijdens de zwangerschap (meteen ook de reden voor de vroeggeboorte)… Toen dat achter de rug was bleek Kaylee een huilbaby te zijn, en dat heeft ze volgehouden tot ze zo’n 13 maanden was… Reden genoeg voor ons om eigenlijk nog even te willen wachten, maar het verlangen bleek toch te sterk Dus we gaan ervoor en we hopen er maar het beste van :lol:
Ik heb een erg onregelmatige cyclus, kan zo 30 dagen zijn om de volgende keer 60 te zijn :roll: Eerste cyclus was 39 dagen, deze keer had ik een positieve ovulatietest op dag 15… Ervan uitgaand dat de tijd tussen eisprong en menstruatie bij mij gewoon 14 dagen is (weet ik niet zeker) is mijn NOD aankomende dinsdag… spannend Maar ik heb allemaal “kwaaltjes” die ik anders ook heb als ik ongesteld moet worden, dus ik denk niet dat het deze ronde raak is.
Nu ja wie nog wat wil weten, die geeft maar een gil
Jullie vinden het vast wel goed dat ik niet teruglees, maar gewoon hier inval toch Al wil ik Peggy ook hier nog even een dikke knuf geven :-* :hug:
Welkom Vicky, leuk dat je hier komt meeschrijven!!
Ik kan me voorstellen dat jullie getwijfeld hebben om nog een kindje te krijgen. Het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt.
Ik hoop voor jullie dat je snel zwanger bent en dat het nu allemaal wat makkelijker verloopt allemaal.
Ik ben hier een beetje een ouwe rot in het vak zal ik maar zeggen. Ben volgens mij zelfs de langste meeschrijver. Ben ik absoluut niet trots op hoor…had gewild dat ik hier niet meer mee hoefde te schrijven.
We zijn inmiddels al meer dan 2 jaar bezig om zwanger te worden. Maar goed, we proberen moed te houden en gaan er nog steeds voor.
Trouwens…Peggy,hoe gaat het met je meid?
hallo ben ik weer
vicky welkom leuk dat je ook hier bent :-*
ja ik heb toyt nou toe nog geen nieuws ik moet volgende week vrijdag bij de gyn komen voor wweer een echo en een onderzoek maar ze weten nog niet precies wat er mis is met me ze hadden me doorgestuurt op verdenking van een p mola zwangerschap
en ik heb nog een week opm te buidden dat het geen mola zw is want dan ben ik heeeel zielig
Oh jee Pegje,ik duim zeker met je mee hoor.
Kun je uitleggen wat dat precies is? :oops:
Doe kalm aan en als er wat is, weet je me wel te vinden he. :hug:
Dat mag je toch niet hopen een mola zwangerschap - kan je volgens mij beter een ‘gewone’ miskraam hebben.
hopelijk wordt snel eea duidelijk.
Ik ben bang dat het bij mij toch weer pril mis is gegaan. Op NOD beetje bruin en vandaag ook weer. Maar heb wel al dagen stevige last van onderrug en ongi-krampen en vervelende steekjes de hele tijd op 1 plek.
Heb voor de zekerheid vandaag getets omdat ik ibuprofen ben gaan slikken en even zeker wilde weten dat ik niet iets om zeep aan het helpen ben. Maar neg.
Dus wat er ook was, het is niet meer en ik moet nu gewoon goed ongi worden.
Op naar de volgende ronde dan maar weer.
als je een mola zwangerschap zou hebben zoals ze die bij mij verdenken dan mag je minimaal tot een jaar geen kinderen krijgen dan moet je een jaar wachten met zwanger worden als je er van kunt genezen
in de ergste gevallen moet je chemo krijgen om het mola weg te krijgen en heel soms zelfs de baarmoeder verwijderen als het mola niet weg te krijgen is
een mola zw is dat er vroeg iets met de celdeling van de placenta mis gaat die blijft maar celweefsel aan maken en stopt niet meer en soms als er een vruchtje bij zit dan heeft het vruchtje geen levenskansen
dus heel hard hopen dat het dat toch niet is
hoi meiden…
al even hier niet geweest… we zijn nl druk aan het klussen, in het huis dan he… . dus minder tijd om achter de computer te zitten.
net even bij gelezen…
pfff… pegje, wat ontzettend erg voor je zeg, ben je eindelijk zwanger en dan gebeurd er dit. Meid hoop voor je dat het een gewone mk is…, is ook niet fijn, maar dan houd het wel in dat jij verder gezond ben. wens je dan ook heel veel sterkte nu toe…
en tans?? is er eigenlijk al iets bekend bij haar?
en de rest allemaal heel veel succes …
hier zitten we in twijfel…ik heb eergister nl een beetje rozige afscheiding gehad en gister ook… of t is van na mijn eisprong mischien… of ik ga nu al ongi worden… had elke keer een cyclus van ong 40-46 dagen. en zit nu op dag 32. dus we wachten maar af wat er gaat gebeuren…
Oh bah,Pegje. Wat een verhaal zeg.
Nou,we gaan allemaal heel hard hopen en duimen dat het dat niet is.
:hug: :hug:
sterkte pegje
trouwens wij gaan langer weg :dance: :dance: :dance:
ipv 8 dagen ruim 13 dagen
alleen 4 juni is de vlucht al om 08.30 uur vanuit tenerife
dus ben tegen de middag weer in nl