ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

Hoi meiden

Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus we gaan ronde 3 in :wink:

@Vicky wrote:

Hoi meiden

Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus we gaan ronde 3 in :wink:

Helaas Vicky. Hoeveel dagen was je cyclus dit keer?

27 :shock: Als ik dit nou eens kon volhoudenā€¦ :mrgreen: :pray:

Kan dat trouwensā€¦ dat een zwangerschap ervoor zorgt dat je opeens toch kortere cycli krijgt? :think:

Ik heb geen idee,maar ik kijk tegenwoordig nergens meer van op. Het heeft toch allemaal met hormonen te maken,dus het zou best kunnen hoor. Nou ja, alleen maar mooi voor jou in dit geval. :thumbup:

Nou ja merk het vanzelf welā€¦ Heb ovulatietesten besteld weer. Ik vind het een rustig gevoel om dan ongeveer te weten wanneer ik ongesteld ga worden. Gebruik ze niet zozeer om te weten wanneer we moeten klussen (sinds ik van die hormonen af ben doen we t opeens vaak genoeg :shock: :oops: ) maar ik vind het wel prettig om zo te zien hoe lang mijn cyclus zal zijn zeg maarā€¦ Dat ik geen 5 onnodige zwangerschapstesten ga doen en mezelf gek zit te maken :lol:

HOe is het bij jou? Op welke cyclusdag zit je nou?

Na vier dagen van beetjes bruin verlies en de nodige rug en buikpijn vandaag eindelijk goed ongi geworden.

Hiermee kan ik ronde 2 echt helemaal afsluiten en net als vicky aan ronde 3 beginnen.

Kans van 1 op 5 dus onze kans wordt steeds groter zullen we maar denken :mrgreen:

@Vicky wrote:

HOe is het bij jou? Op welke cyclusdag zit je nou?

Ik zit nu op dag 10 van mijn cyclus. Vorige cyclus was maar 17 dagen.

Ik vind het dus erg moeilijk om erachter te komen wanneer mijn eisprong is. Ik vind de ovulatietesten echt verschrikkelijk duur eerlijk gezegd.

ze zijn idd erg duurā€¦ nu moet ik zeggen dat ik vaak wel iets voel van mijn eisprong en dan vooral van de dagen ervoorā€¦ en dat ik ook dan pas ga testen voor de zekerheidā€¦ Vorige cyclus heb ik er 5 nodig gehad :think: Ik bestel ze trouwens wel via internet, 17.50 voor 10 ovulatietesten + 2 zw. testenā€¦ Zag bij kruidvat dat de ovutesten van clear blue 32 euro per pak van 7 kosten :shock:

Mijn cyclus is vrij regelmatig en ik merk de dagen voor eisprong dat ik meer zin in seks heb dus dan doen we dat ook maar :mrgreen: Ik vertrouw wat dat betreft op mijn lichaam en ga er niets extraā€™s voor doen.

@Bella wrote:

Mijn cyclus is vrij regelmatig en ik merk de dagen voor eisprong dat ik meer zin in seks heb dus dan doen we dat ook maar :mrgreen: Ik vertrouw wat dat betreft op mijn lichaam en ga er niets extraā€™s voor doen.

Het is inderdaad erg fijn dat je het op zoā€™n manier kan doen. Wij zijn dat stadium al lang voorbij helaas en willen er zeker alles aan doen om dat ei te pakken.

Maarreā€¦Vickyā€¦dat is een behoorlijk prijsverschil zeg! Ik heb inderdaad laatst met zoā€™n pak CleuaBlue in mijn handen gestaan. Maar mijn mond viel echt open van de absurde prijs. :shock:

Waar bestel jij ze op internet?

Jacqueline ik hoop dat de testen wat voor je kunnen betekenen :wink:

Als deze cyclus ook 27 dagen zou zijn (wishfull thinking haha) en ik ook weer mijn ei voel, dan stop ik met ovutestenā€¦ En anders zien we wel weer :wink:

Hoe doe jij het trouwens met die testen? Wanneer begin je te testen?

Vorige keer ben ik beginnen testen toen ik buikpijn kreegā€¦ om te kijken of het mijn ei wasā€¦ vier dagen later had ik een positieve ovulatietest, dit was op dag 15ā€¦ Uitgaande van een cyclus van 28 dagen geloof ik dat je op dag 11 moet gaan testenā€¦ staat in de bijsluiterā€¦ Ik weet alleen niet hoe je t moet doen als je niets voelt en erg onregelmatig bent :think:

Ik ga van dag 16 uit (is me verteld door mijn fertiliteitsarts) en probeer mijn afscheiding in de gaten te houden :oops:

Vanochtend na een cyclus van 14 (!!!) dagen weer ongesteld geworden! :wall: :wall:

Hoi meiden hoe is het met jullie? Hier alles goed, de :twisted: zijn weer weg, dus we mogen weer :lol: :inlove:

Deze maand zal de tijd wel wat sneller gaanā€¦ Dit weekend leuke dingen gepland met t gezinā€¦ Dan dinsdag tot zaterdag komt mijn zusje hier logeren :inlove: Daar heb ik echt onwijze zin in, ze is hier nog niet geweest sinds we verhuisd zijn (december). Laatste keer dat wij in BelgiƃĀ« waren liep Kaylee ook nog niet, dus dat heeft mijn zus ook nog niet gezien :mrgreen:

En dan een week later komen mijn ouders een paar dagen langsā€¦ Allemaal leuke dingen in t vooruitzicht dus :mrgreen:

Tegelijk geplaatst! hihi

Hele leuk dingen in het vooruitzicht voor jullie dus. Maar wel tijd en kans om te klussen toch?? :wink: :wink:

Komende maandag wordt onze grote vent alweer 3 jaar, dus daar zijn we ook druk mee. Hij heeft er heel veel zin in en vraagt elke dag even hoe lang het nog duurt.

Pff 14 dagen zegā€¦ Wat zegt je gyn daar eigenlijk van? Met 14 dagen kun je toch geen ei hebben :think: Dus als ik het goed begrijp duurt het bij jou de ene keer onwijs lang en de andere keer ben je om de twee weken ongesteld??? Lastig zegā€¦

3 jaar alweerā€¦ het lijkt me zo leuk dat hij nou ook beseft dat hij jarig is heā€¦ die eerste verjaardag is toch meer voor de ouders zeg maar haha :wink: En de tweede verjaardag, beseffen ze daar eigenlijk al wat van? :think:

Mijn zus slaapt trouwens op een slaapbank beneden, want ze wil tv kijken voor ze gaat slapenā€¦ Dus als dat onze vruchtbare periode is maakt het niet uit, wij liggen boven hahaā€¦ .En mijn ouders slapen altijd in een hotel :wink:

De laatste tijd is het eigenlijk alleen maar een hele korte cyclus. De hele lange cycli heb ik ook al gehad. Ik geloof dat ik dan inderdaad ook geen eisprong heb. Volgens de gyn en de fertiliteitsarts is dat iets wat bij een onregelmatige cyclus hoort en dat je daarmee moet leren leven. Ik zit er wel over na te denken om eens die teunisbloemolie ofzo te gaan gebruiken. Kan het altijd proberen.

Als de kids 2 worden, beseffen ze het volgens mij ook nog niet eens zo zeer hoor. Ja,de cadeautjes worden natuurlijk steeds interessanter en de reactie op de cadeaus is ook veel enthousiaster. Verder hebben ze wel door dat er feest is en dat ze in het middelpunt staan volgens mij.

Ik zal eens een foto opzoeken van Jarno zijn 2e verjaardag.

hallo meiden ik hbe goed nieuws

ik heb de uitslag vandaag gehad en het was geen mola zwangreschap

ik was zwanger van een 2ling en een is het bij mis gegaan en nou is er nog een over met ene heel mooi hartje :inlove: :inlove: :inlove: