ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

Wauw Pegje, wat een verhaal zeg!!

Maar wat super voor jullie dat je toch nog zwanger bent!! (beetje dubbel,want tegelijkertijd is het natuurlijk jammer van dat andere kleintje).

Maar toch van harte gefeliciteerd meid!!!

ja dat klopt helemaal maar ik ben toch erg blij dta ik er toch nog en mag houden en nou hopen de rest van de 9 maanden ook mag houdne :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik ga heel hard duimen voor jullie!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@Jacqueline wrote:

Ik ga heel hard duimen voor jullie!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:-* :-* :-* :-* lief van je

Pegje :dance: Ik ben zo blij voor je :mrgreen: :inlove:

dankje meid :-* :-* :-*

hey wat een leuke foto van jarno wat een knappe knul is hij he :inlove: :inlove: :inlove:

Ja,lekker ding he? We zijn ook super trots op hem hoor. Vanmorgen is hij naar de kapper geweest en hij heeft nu zo’n heerlijk stoer koppie :inlove: :inlove:

Hij staat er weer mooi op voor zijn verjaardag maandag :wink:

ja leuk als de haartjes weer in model zitten he krijgen ze meteen weer een ander koppie en ehh maandag wat leuk gefeliciteerd alvast en fijne dag maandag :inlove: :-*

Nog 1 dagje en dan is Jarno jarig!!! :inlove: :dance:

Jaaaaa!! Leuk leuk leuk!

De taart is binnen en we hebben de snoepzakjes voor de kids al gemaakt (Jarno heeft goed geholpen).

Vanavond als meneer op bed ligt,gaan we alles eens heel mooi versiren hier.

We hebben er zin in!! :dance: :dance:

@Jacqueline wrote:

Jaaaaa!! Leuk leuk leuk!

De taart is binnen en we hebben de snoepzakjes voor de kids al gemaakt (Jarno heeft goed geholpen).

Vanavond als meneer op bed ligt,gaan we alles eens heel mooi versiren hier.

We hebben er zin in!! :dance: :dance:

leuk leuk zeg wat zal hij morgen verrast zijn :inlove: :inlove: :inlove:

Jarno gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Jacqueline veel plezier vandaag :inlove:

Peggy, nog gefeliciteerd voor gisteren (had t al gedaan in t felicitatiehoekje, maar hier nog een keer :wink: ) :-*

Hier zitten we ondertussen op dag 9 vd cyclus… vanaf morgen ga ik er maar weer ovutesten tegenaan gooien… en dan maar hopen dat ik deze week nog een eisprong krijg :pray:

:inlove: jarno gefeliciteerd moppie we wensen jullie een geweldige dag :inlove:

bedankt vicky voor de felicitaties :-*

Superleuk dat jullie even komen feliciteren! Dank jullie wel!! :thumbup:

Was alweer een beetje teleurgesteld dat er wederom geen topic in het felicitatiehoekje voor onze vent geopend is…net als vorig jaar trouwens.

Maar jullie heel erg bedankt voor de felicitaties!
:-*

geen topic in het felicitatie hoekje wat jammer je schrijft toch ook mee bij mei mammas of ergens of niet schrijf je alleen bij ons zwangerworden van een 2de had ik dat geweten joh :cry:

@Jacqueline wrote:

Superleuk dat jullie even komen feliciteren! Dank jullie wel!! :thumbup:

Was alweer een beetje teleurgesteld dat er wederom geen topic in het felicitatiehoekje voor onze vent geopend is…net als vorig jaar trouwens.

Maar jullie heel erg bedankt voor de felicitaties!
:-

meid hij is pas een uur en nog wat geleden 3 jaar geworden dus er is alsnog ene leuk topicje gemaakt speciaal voor jullie :- :-* :-*

eb hoe was zijn verjaardag geweest is hij vreselijk verwend geworden en heeft hij lekkere taart gegeten :inlove: :inlove: :inlove:

Hoe is het geweest Jacqueline?

Peggy hoe is het met jou?

Bella en met jou?