Nou ik zit volgens mij midden in mijn vruchtbare dagen - ik voel het echt heeeel sterk. Ik meen bijna wel zeker te weten dat ik vorige maand een prille mikraam heb gehad en nu heb ik net als na mijn miskraam van twee jaar geleden dat ik die vruchtbare dagen mega sterk voel. Kan het niet goed beschrijven maar heb er fysiek gewoon last van. Toen ik twee jaar geleden een maand oversloeg na mk was ik blij dat die drie dagen over waren. En toen mijn vriend de maand erna voorstelde nog een paar maanden te wachten heb ik hem op dag drie toch maar verleid en dat werd Lasse :mrgreen:
Eergisteren lag mijn vriend na een vroege dienst vroeg op bed en gisteren zei hij erg moe te zijn - nou toen werd ik niet echt vrolijk. Maar ik heb hem over kunnen halen tot een ‘afspraakje’ :mrgreen:
Dus als het deze maand raak is - heb ik een kindje dat verwekt is terwijl pinkpop op tv aan stond :mrgreen:
Nou ja zwanger worden is mijn probleem niet, goed zwanger worden wel. Dus hopelijk drie maal scheepsrecht deze keer
En dan nu maar weer af gaan wachten
Jarno heeft een super leuke verjaardag gehad! Hij is heel erg verwend en is heel blij met de cadeau’s.
Ik ga zo even de foto’s op de pc zetten, kunnen jullie even meekijken (hoop dat er leuke bij zitten, we hebben het eigenlijk veel te druk gehad om foto’s te maken).
Wat leuk om dan ineens mijn banner te bekijken…hihi
jacqueline wat fijn dta jarno een leuke dag gehad heeft en zo verwend geworden is :inlove: :inlove: :inlove: en ehh de foto’s waar heb je doe gezet in het showforum :think: :inlove: :inlove:
bella ik hoop voor jou ook meid dta 3 x scheepsrecht is :-*
vicky met mij is hetr wat minder ik verlies erg veel bloed en ben erg bang dta ik ook dit kindje ga verliezen mar alle duimpjes helpen en ik ga moren bellen of ik nog even voor het weekend langs de vk mag gaan
en vicky hoe gaat het met jou wanneer is je nod spannend :inlove: :inlove: :inlove:
Oh nee Peggy! Ik ga heel hrad duimen voor je dat het goed blijft gaan
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hou je ons op de hoogte?
Ik heb inderdaad de foto’s van Jarno zijn verjaardag in het showforum gezet.
@pegje wrote:
vicky met mij is hetr wat minder ik verlies erg veel bloed en ben erg bang dta ik ook dit kindje ga verliezen mar alle duimpjes helpen en ik ga moren bellen of ik nog even voor het weekend langs de vk mag gaan
:
Jeetje dat is naar - hopelijk kan je snel langs komen want dit is natuurlijk niet fijn zo. Sterkte :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
En ik ooit eens denken van na de moeite voor nummer 1 zal nummer twee wel een eitje zijn - nou dat was effu te simpel gedacht geloof ik :roll:
@Bella wrote:
@pegje wrote:
:
Jeetje dat is naar - hopelijk kan je snel langs komen want dit is natuurlijk niet fijn zo. Sterkte :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
En ik ooit eens denken van na de moeite voor nummer 1 zal nummer twee wel een eitje zijn - nou dat was effu te simpel gedacht geloof ik :roll:
Hier hetzelfde…ik had verhalen gehoord dat het bij de 2e allemaal veel sneller ging. Hier dus niet! :wall:
Moet zeggen dat ik nu wat zenuwachtiger wordt dan bij lasse - toen ben ik begonnen toen ik al 36 was en ondertussen 39 - dus heb geen jaren de tijd.
Nou ja bij lasse een paar maal ws pril zwanger geweest en het werd steeds steviger en na een heuse mk kwam lasse en ik heb vermoedens dat het nu weer hetzelfde gaat werken dus kwestie van even goed oefenen elke maand.
Zit alweer in de derde ronde met kans van 1 op 5 of 6 toch. Dus deze ronde 60 % kans zullen we maar denken
even een ego berichtje, gekopieerd uit het stopperstopic, maar ik zit er even echt doorheen…
Hoi meiden
Ik weet het ff niet meer… Kaylee is alweer een week constant aan t huilen, uren na mekaar, uren op een dag. Ik word er helemaal gek van. Dit heeft ze dus het eerste jaar ook gedaan en ik heb er een paar keer echt doorheen gezeten. Nu weet ik eigenlijk niet zo zeker meer of we wel voor een tweede moeten gaan nou. Ik ben zo op en het idee dat er hier dan twee zouden rondlopen, ik word er eerlijk gezegd niet blij van… Ik dacht dat ik me wel goed voelde maar blijkbaar heb ik nog steeds een hoop stress en slaaptekort. En ik ben zo bang dat de tweede ook zo’n huilbaby wordt, en dat kan ik echt niet aan nou. Dus ik denk dat t hier voorlopig even op een laag pitje komt te staan
Heeft ze geen last van zo’n oei ik groei sprong - terug naar mama, niets is goed veel gedoe?? Er zit een sprong rond de 17 maanden en ik zag dat zij dat is.
Lasse was rond die sprongetjes soms niet te verteren, wellicht niet zo huilerig als jou kindje maar misschien dat zij het zo doet.
Sterkte ermee iig.
En op dagen dat ik lasse achter het behang kan plakken en zelf ook moe ben (zoals gisteren) voelde ik me een slechte moeder en dacht oh jee willen we wel een tweede. Denk dat die twijfel wel normaal is.
Een sprong… dat kan natuurlijk… Maar het eerste jaar was natuurlijk geen sprong… En als ik dan nu merk hoe ik hierop reageer en dan het idee dat ik dat bij de tweede misschien weer een jaar moet doorstaan… pfff, ik denk dat ze me moeten opnemen dan want dat trek ik volgens mij niet. Al heb ik ook gemerkt dat ik meer aankan dan ik van mezelf voor mogelijk had gehouden… En ik weet dat geen twee kids hetzelfde zijn, maar ja ik zal maar net degene zijn bij wie het wel zo is Weet nog niet zo goed of ik daar wel op durf te gokken… Ik ga nog niet terug aan de nuvaring maar echt “fanatiek” voor een tweede gaan we ook niet meer, want ik weet echt niet of dat nou wel zo verstandig is. :think:
Ik snap dat het eerste jaar geen sprong was, maar nu misschien wel. En ik snap dat een periode van nu weer veel naar boven haalt van toen.
Geeft toch niets om het nu even de kast te zetten, wellicht denk je er over een maand weer heel anders over als je kindje weer het zonnetje in huis is.
Is er nooit een soort van reden aan te wijzen geweest waarom ze zoveel huilde destijds??
Het was een combinatie van factoren… Haar prematuriteit was een grote oorzaak (ze wilde zoveel, maar kon t niet… ze dacht als een kind van bijvoorbeeld 6 maanden maar kon pas wat een kind van 4.5 mnd kon…), ze is erg snel overprikkeld (er is een tijd geweest dat een ritje supermarkt voor uren huilen zorgde en dat terwijl we boven de supermarkt woonden :shifty: ). We hebben erg vastgehouden aan Rust en Regelmaat voor haar, maar met zo’n extreme mate van prikkelgevoeligheid kun je nooit genoeg R&R invoeren, toch niet zonder jezelf op te sluiten en te wonen in een wit hokje zonder geluid :roll: en nog een paar dingen… Ze heeft ergotherapie gehad, maar net toen dat begon, begon ze zichzelf al te herstellen en wilde de ergo dat ze het zelf deed ipv met therapie. Heb wel haar nr. voor t geval ze zou hervallen die kans zat erin en ik mag haar nog tot eind van het jaar bellen (tot die tijd geldt onze verwijsbrief).
We zien wel, kijk het nog een week of twee aan, gaat ze dan nog door dan bel ik gewoon de ergo (of eerder als ik het zelf echt niet trek). Maar ik hoop natuurlijk dat het gewoon een sprong is waar ze weer erg heftig op reageert :think:
Nou ze was net ff stil, maar ze begint weer, dus ik moet weer gaan… en ik wil zo graag slapen zucht. Hebben nog ook een logé (Sam van Annaatje) die hier gelukkig doorheen aan t slapen is (ff afkloppen)
Hey Vicky
Ik lees net je verhaal (we zijn het weekend weg geweest) en ik kan het me heel goed voorstellen dat je ongelofelijk aan het twijfelen gaat nu Kaylee weer zo gaat huilen opeens. Pff, wat lijkt me het een rotgevoel, de angst dat alles weer opnieuw begint.
Meid, jullie moeten doen wat jullie het beste lijkt en als je op het moment geen goed gevoel hebt over een 2e kindje, is de enige juiste beslissing om het even uit te stellen.
Heel veel sterkte met alles en af en toe toch ook even aan jezelf proberen te denken hoor.
:hug: :hug: :hug:
vicky wat erg dat kaylee weer huilt pfff ik weet niet wat ik zeggen moet ik hoop inderdad ook dat het een sprong is daar heeft alissa al een maand last van nou ze is zich zelf ook totaal niet mar elk kind is anders ,
ik hoop echt dat ze niet doorgaat met huilen meid ik kan me goed vooorstellen dat je dat niet meer trekt ,meid je weet me te vinden he als je me nodig hebt :-* :-* :-* :-*
Vannacht heeft ze gelukkig doorgeslapen (of ik sliep zo vast dat ik haar niet heb gehoord haha ). Lag zelf ook al om negen uur in bed want bovenop alles ben ik ook nog eens snipverkouden, voelde me gisteren zo slap als een vaatdoek. Maar na 10.5u slaap gaat het wel weer
We zien verder wel wat het wordt, we gaan niet fanatiek klussen zeg maar, maar we gaan ook niet fanatiek niet klussen. Go with the flow :lol:
Bedankt voor jullie lieve reacties :-*
Gister voor het eerst in m’n leven een ovulatietest gedaan! haha
Was negatief…maakt niet uit, ik vond het zo stoer! :lol: :oops:
Haha Jacqueline ik heb er deze maand 10 gedaan en allemaal negatief :S Cyclus is dus weer in de war :roll:
@Vicky wrote:
Haha Jacqueline ik heb er deze maand 10 gedaan en allemaal negatief :S Cyclus is dus weer in de war :roll:
Ja, dan is het minder leuk. Je hebt alles dus weer fijn van de regel. Vervelend is dat he? Ik weet zo goed hoe dat is joh…erg verwarrend.
jah… ik had vroeger altijd onregelmatige cycli hoor, van 40 tot 60 dagen. Maar vorige maand was ie zo netjes 28 dagen dat ik gelijk weer ga hopen natuurlijk… Het stomme is, ik had wel het gevoel alsof ik mijn ei had (ik voel m meestal wel), maar de test was dus negatief :think: Nou ja ik merk het vanzelf wel wanneer ik ongesteld word :roll:
Ik denk ook dat dat het beste is wat je kunt doen. Er gewoon niet al te veel mee bezig zijn en gewoon afwachten.
Hoe voel jij trouwens je ei? Ik probeer ook altijd dingen op te merken, maar vind het moeilijk om erachter te komen wat nou een eisprong-gevoel kan zijn.