ik heb de 2 a 3 dagen voor mijn eisprong vage pijn in mijn onderbuik, meestal aan 1 kant :think: en dan niet constant, maar een paar keer per dag… Beetje alsof ik ongesteld moet worden maar dan minder heftig en maar aan 1 kant.
geen nieuwe zWANGEREN?
@chantalmvbrittany wrote:
geen nieuwe zWANGEREN?
Jazeker wel…Peggy is zwanger!!! (of wist je dat al?)
Ik heb drie/vier dagen voor mijn ei meer zin in seks - daar merk ik het aan :mrgreen: En sinds ik bevallen ben en geen bv meer geef voel ik een dag beetje ongi pijn en rugpijn en nu ik sinds drie maanden bewuster weer naar mijn lichaam luiters voel ik ook een kant wat steekjes.
Ik heb momenteel weer de nodige zw verschijnselen maar ja pas gelezen dat je boven de 38 maar 6% kans hebt op een bevruchting die overgaat in een heuze zwangerschap - dus voor de derde achtereenvolgende maand sla ik me maar door de vlagen van misselijkheid, opkomende vermoeidheid en hormoon gedoe. Deze keer begin ik ook pijnlijke borsten te krijgen - en nu maar hopen op een overtijd over 9 dagen
hai meiden
hoe gaat het hier ik las dat er veel ovutesten door heen gaan hier nou als het maar resultaat heeft dan is het goed
ik ga in ieder geval door met duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
bella hopen dat deze zw verschijnselen de echte zijn :inlove: :inlove:
met mij gaat het wel ik verlies nog steeds bloed met vlagen dan veel dan minder denk ik pfff zouhet dan nou eindelijk gestopt zijn dan begint het weeer en flink ook nog :roll:
nou probeer ik nitete veel bij het bloeden na te denken en gewoon hete r op houden dat het het andere vruchtje is dat nog niet helemaal weg is en alles moet toch er uit
over 4 weken mag ik weer naar de vk toe voor een termijn echo hopen dat ik dat mag halen dan zou ik 12 weken zijn :inlove: de afgelopen echo was goed het hartje klopte lekker flink hopen dat dit een vechter is die heeel graag bij me blijven wil :thumbup: :thumbup: :thumbup:
jacqueline gaat het een beetje met die ovu testen :think:
vicky gaat het weer een beetje met je na je verlies van spookje :hug: :-* :-*
@Jacqueline wrote:
@chantalmvbrittany wrote:geen nieuwe zWANGEREN?
Jazeker wel…Peggy is zwanger!!! (of wist je dat al?)
ja ikke :inlove: :inlove: :inlove:
jacqueline :-* :-* :-*
Het is hier nog bij die ene ovutest gebleven eerlijk gezegd. Mijn vriend heeft veel avond en nacht diensten de afgelopen week en er komt nog eens bij dat ik niet het gevoel heb dat ik een eisprong heb (geen overmatige afscheiding).
Zat er over te denken morgen weer een test te doen…mijn vriend is morgenavond vrij
Lastig, Pegje, dat je nog steeds af en toe bloed verliest. Onzeker word je ervan, lijkt me.
Concebtreer je maar op je echo met kloppend hartje en wacht dan je volgende echo maar af. Probeer lekker te genieten meid. :thumbup:
ja ik zal het proberen maar de volgende echo is pas over 4 weken maar even doorbijten :roll:
en ehh succes vanavond of morgenavond :inlove: :inlove:
Haha. heb besloten geen ovu test te doen, maar er gewoon vanuit te gaan dat ik mijn eisprong deze dagen krijg
Zwoele zomeravond!! :oops:
@Jacqueline wrote:
Haha. heb besloten geen ovu test te doen, maar er gewoon vanuit te gaan dat ik mijn eisprong deze dagen krijg
:inlove: :inlove: :inlove: ik hoop voor je :inlove: :inlove: :inlove:
@Jacqueline wrote:
:thumbup: That’s the spirit :mrgreen:
Pff…het is wel erg warm hoor :oops: :oops: :lol: :lol:
@Jacqueline wrote:
Pff…het is wel erg warm hoor :oops: :oops: :lol: :lol:
wat nou je wilde toch zwoel zei je :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hiihhihih
Dat is zo inderdaad…maar zwoel is weer wat anders dan HEET!! :?
Hoi meiden
Ik ben er weer, heb ff niet geschreven omdat ik zo verdrietig was (ben) over mijn Spookje. Maar life goes on dus hier ben ik weer
Nog steeds geen positieve ovulatietest gehad (ben ondertussen ook gestopt met testen) dus of ik heb nog geen ei gehad of ik heb m gemist… We zullen zien, zou normaal zaterdag ongesteld moeten worden maar heb nog geen voortekenen. Voor t zelfde geld wordt dit weer een 60 dagen cyclus dus ik stel me nergens op in.
Hehe in de hitte is toch ook leuk Jacqueline… Vooral s ochtends vroeg als t nog niet zo heet is :inlove:
Peggy lieverd hoe gaat het met jou?
En met de rest van de dames?
Haha, dan moet het wel heel vroeg hoor. Mijn vriend werkt in ploegendienst en in de ochtenddienst zou dat betekenen dat we voor half 6 al “aan de slag” moeten. :?
Hehehehehehehe… slaapseks… ook lekker :inlove:
Maar het is weer wat koeler nou! Misschien heb je wel een laat ei
Nou hier schuiven we ook weer een maandje op - ondanks de nodige verschijnselen had ik er op een of andere manier ook geen goed gevoel bij dus het is goed zo.
Op naar de volgende ronde!
Jammer Bella. De volgende ronde vol goede moed tegemoet dan maar!!
Ik ga heel hard
Ja, het kan zijn dat ik een laat ei heb. We zullen het wel zien, wachten het maar gewoon af (we raken eraan gewend…wachten).
Ben trouwens vanaf gister wel extreem moe en lamlendig.
@Jacqueline wrote:
Jammer Bella. De volgende ronde vol goede moed tegemoet dan maar!!
Ik ga heel hard
Ja, het kan zijn dat ik een laat ei heb. We zullen het wel zien, wachten het maar gewoon af (we raken eraan gewend…wachten).
Ben trouwens vanaf gister wel extreem moe en lamlendig.
:inlove: hoop :inlove: hoop :inlove: ik zal duimen voor je :inlove:
vicky ik hoop echt dat je geen cyclus gaat krijgen van 60 dagen hoor pfffffff en ehh met mij gaat het wel ik ben nog erg nerveus vanwege het bloed verlies ,wanneer stopt het nou eens ik denk dat ik morgen nog eens ga bellen voor volgende week nog eens een afspraak voor een echo
bella jammer ik hoop dat de volgende ronde je meer succes op leverd meid :hug: :-*