ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

Pegje lieverd ik hoop zo dat het bloeden snel zal stoppen :pray:

Jacqueline mijn duimen draaien volop voor je :pray:

Bella balen meidā€¦ deze ronde hopelijk meer geluk :-* :hug:

Hier veel pijn in de onderbuikā€¦ Een beetje rare pijnā€¦ Beetje alsof je heel lang je plas hebt opgehouden zeg maar :think: Klinkt dit bekend bij iemand?

@Vicky wrote:

Hier veel pijn in de onderbuikā€¦ Een beetje rare pijnā€¦ Beetje alsof je heel lang je plas hebt opgehouden zeg maar :think: Klinkt dit bekend bij iemand?

Ehmā€¦dat had ik toen ik zwanger was van Jarno. :think:

En als ik ongesteld moet worden ook wel een beetje.

Hmmā€¦ dan gok ik op ongesteld worden. Of een vaag lichaam, dat kan ook :lol: :wink:

@Vicky wrote:

Hmmā€¦ dan gok ik op ongesteld worden. Of een vaag lichaam, dat kan ook :lol: :wink:

Dat is precies wat ik ook altijd doe (en wat ook altijd uitkomt) :wink:

@Jacqueline wrote:

@Vicky wrote:

Ehmā€¦dat had ik toen ik zwanger was van Jarno. :think:

En als ik ongesteld moet worden ook wel een beetje.

ik had dat gevoel ook vicky zelfs voordat ik wist dta ik zwanger was :pray: :pray: :pray: :pray: :dance: :inlove:

Hier ondertussen nog niet ongesteld, en test negatief. Pijn in de onderbuik blijft, geen idee waar t van komtā€¦

Vergeleken met mijn vorige cyclus ben ik nu 2 dagen overtijd. Maar vergeleken met die daarvoor heb ik nog 10 dagen te gaanā€¦

Ik wacht maar af, al ga ik wel vrijdag nog even testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Zaterdag vertrekken we op vakantie en ik wil wel graag weten of ik een wijntje kan drinken bij t eten volgende week of niet :lol: :wink:

Wat een onzekerheid Vicky. Ik hoop natuurlijk in de eerste plaats dat je alsnog positief test, maar in ieder geval dat je zekerheid krijgt.

Ik zit inmiddels op dag 25 van mijn cyclus. Is op zich al mooi, als je bekijkt dat mijn 2 vorige cycli minder dan 15 dagen waren!

Heb wel al 6 dagen hoofdpijn trouwensā€¦de paracetamol gaat hard hier (ik neem voor de zekerheid maar niks zwaarders, stel je voor ben ik wel zwanger).

nog effe dan ga ik beginnen met insimineren

hopelijk deze maand anders volgende maand

vicky wat een onzekerheid, zal voor je duimen

vicky ik hoop dat je GEEN wijntje mag drinken tijdens je vakantie :wink: :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove: :-

jacqueline 25 dagen al netjes ik ga hopen dat het raak is :pray: :-
:-* :-

chantal ik hoop dat het insemineren helpt meid :-
ik hoop zo snel mogenlijk :-*

meiden ik heb vandaag weer een echo gehad helaas geen foto vandaag gehad maar ik heb het gezien ,hij /zij is lekker gegroeit en een prachtig hartje :inlove: :inlove: :inlove: klimmen jullie een beetje mee met me op mijn roze wolkje :inlove: :inlove: :inlove: ik begin te geloven dat alissa een brusje gaat krijgen en dat deze van de 2 wel graag bij me wil blijven :pray: :pray: :pray:

Jee Pegje, wat geweldig nieuws!! :dance: :dance:

Ik ben echt heel blij voor jullie. Ik klim zeker met je mee de roze wolk op hoorā€¦ga je echt volgen!

Meid, ga lekker genieten van je zwangerschap en deel lekker al je dingetjes met mij/ons.

Ik ben blij!!!

@Jacqueline wrote:

Jee Pegje, wat geweldig nieuws!! :dance: :dance:

Ik ben echt heel blij voor jullie. Ik klim zeker met je mee de roze wolk op hoorā€¦ga je echt volgen!

Meid, ga lekker genieten van je zwangerschap en deel lekker al je dingetjes met mij/ons.

Ik ben blij!!!

:-* :-* :-* :-* ik ben ook zo blij ik hoop dat ik noueen beetje aan kan gaan genieten want dit is tenslotte ons laatste kindje :? dus ik moet dubbel genieten :inlove: :inlove: :inlove:

Hallo meiden,

Ik heb zojuist jullie forum ontdekt en hoop dat ik met jullie mee mag schrijven.

Ik heb een zoon Sem, die wordt in augustus 2.

Sinds september 2006 zijn we bezig voor een broertje of zusje, maar vanmorgen ben ik wƃĀ©ĆƒĀ©r ongesteld geworden.

Ik heb vanmiddag eerst heel hard zitten huilen (ja, hoort erbij he?) en toen ben ik maar eens achter de computer gekropen om eens te kijken wat ik daar trof en stuitte op dit forum.

Ik heb niet al jullie berichten gelezen, dacht maar gewoon vanaf nu te beginnen.

Ik merk dat ik wel de behoefte heb om mijn weer-zwanger-willen-worden-perikelen met anderen te delen, vandaar dat ik hier kom kijken.

Hoe lang zijn jullie al bezig met klussen voor een tweede?

Liefs,

Sandra.

Hoi Sandra, welkom hier :-

Ik ben Vicky, mama van Kaylee (1.5 jaar) en wij zijn ook bezig voor een tweede. Ik ben half maart gestopt met de pil. Op dit moment zit ik op dag 32 van de cyclus, geen menstruatie in zicht en de test was negatief. :roll: Niet zo gek, want ik heb een zeer onregelmatige (en vaak erg lange) cyclus, dus het is maar afwachten allemaal :roll:

Pegje meid, wat een goed nieuws! Geniet ervan! :inlove: :-

Welkom mammasandra! Natuurlijk mag je hier mee schrijven.

Ik ben Jacqueline, 32 jaar en moeder van Jarno (eind mei 3 jaar geworden). Wij zijn al een hele tijd bezig om weer zwanger te worden, al vanaf april 2005 (ruim 2 jaar dus!!). Ik heb een niet te peilen cyclus, van heel kort tot heel lang.

Wij zijn allebei al getest, maar er mankeert verder niets aan ons en op zich zou ik gewoon zwanger kunnen raken.

Dus Vicky, weer zoā€™n lange cyclus lees ik? Balen joh! Ik zit vandaag op dag 27, hopen dat het nu eens een normale cyclus is (na 2 x minder dan 15 dagen). Heb wel veel hoofdpijn de laatste week, dus ik verwacht dat de :twisted: :twisted: eraan komen. :cry:

welkom sandra

Dank jullie wel meiden.

Jee, Jaqueline, daā€™s lang! Dacht ik dat wij er lang over dedenā€¦

Raak je niet zo langzamerhand een beetje gefrustreerd? :wall: Zou ik wel hebben, denk ik.

Maar aan de andere kant is het ook wel belangrijk (hoewel niet altijd makkelijk) om positief te blijven denken.

Weet je wat? Zijn we gewoon komende maand allebei zwanger, oke? :smiley:

Wie doet er nog meer mee?

Liefs,

San.

:vlinder:

@Mammasandra wrote:

Dank jullie wel meiden.

Jee, Jaqueline, daā€™s lang! Dacht ik dat wij er lang over dedenā€¦

Raak je niet zo langzamerhand een beetje gefrustreerd? :wall: Zou ik wel hebben, denk ik.

Maar aan de andere kant is het ook wel belangrijk (hoewel niet altijd makkelijk) om positief te blijven denken.

Weet je wat? Zijn we gewoon komende maand allebei zwanger, oke? :smiley:

Wie doet er nog meer mee?

Liefs,

San.

:vlinder:

Af en toe raak ik behoorlijk gefrustreerd zelfs! Maar het vervelende is, je bereikt er zo weinig mee. En wat dacht je van het gevoel wat er door je heen gaat als er weer iemand vertelt zwanger te zijn. Zo vreselijk dubbelā€¦ik kan gelukkig nog wel heel blij zijn voor anderen, maar diep van binnen doet het toch pijn.

Goeie dealā€¦deze maand worden we gewoon met zijn allen zwanger!! :thumbup:

en meiden hoe gaat het hier met jullie zijn jullei al allemaal samen zwanger zoals jacqueline gewenst had :inlove: :inlove: :pray: :pray:

gaat goed alleen helaas geen insiminatie

de donor is ziek dus het wordt volgende maand

trouwens de eisprong is toch als je dik wit slijm verliest?

hoe gaat het met de meiden voor de rest en zijn er al nieuwe zwangere?

Hey hoi!

Ik zit inmiddels op dag 32 van mijn cyclus en heb afgelopen weekend negatief getest. Nou zegt dat niksā€¦toen ik bij mā€™n 1e zwangerschap positief testte had ik 2 weken eerder ook eerst negatief getest.

Dus een sprankeltje hoop hou ik wel.

Duimen jullie mee dat ik gewoon eindelijk eens zwanger ben en niet een mega lange cyclus heb? :pray:

Hoe gaat het met jou, Peggy?

En Vicky, hoe gaat het?