ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

chantal ik hoop dat alles snel goed gaat :hug: :-

jacqueline meid ik duim al van begin met je mee hoor en ik duim nou nog eens extra hard :-

de eerste test die ik deed was ook negatief hoor de 2de positief een week daarna geloof ik :inlove: ik doe je even wat extra hoop geven :inlove: maar meid dat komt vast goed met je hoor ik duim er voor :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :-

vicky hoe is het net jou :-

en ik ja ik verlies nog steeds bloed :roll: volgende week woensdag mag ik naar de vk voor de termijn echo duimen jullie ook met mij mee :pray: :pray: :pray: :-*

@chantalmvbrittany wrote:

trouwens de eisprong is toch als je dik wit slijm verliest?

Nee, geen dik wit slijm, maar helder, rekbaar slijm.
Het lijkt een beetje op rauw eiwit (dus niet wit, maar kleurloos) en als je het (beetje viezig, maar je kunt ook een wc-papiertje gebruiken als je dat liever wilt) tussen duim en wijsvinger doet en het trekt draden als je de toppen van je duim en wijsvinger van elkaar haalt, DAN is het cervixslijm, ofwel een voorteken van je eisprong.
Ik doe het trouwens nooit met een papiertje hoor. Na een eerste zwanger-word-rit van een jaar en nu een tweede die al 9 maanden bezig is verleg je je grenzen :wink:

Ik vind het wel een heel handig seintje, want dit is tenminste een seintje VOOR je eisprong. Temperaturen geeft pas achteraf informatie en ovulatietesten moet je zo vaak gebruiken (zeker bij een wat onzekere cyclus) en gaan op den duur in de papieren lopen.

Hebben jullie trouwens weleens gehoord van een Kosmo ei?
Dat is een eisprong die je zou hebben, die niet bepaald wordt door je cyclus, maar door je geboortedatum en -uur. Een tweede eisprong dus.
Als je gewoon even op kosmo ei googled en dan naar een artikel over "in een keer raak" vind je vanzelf een link naar een duitse site waar je kunt berekenen wanneer jouw kosmo ei is.
Die van mij is ongeveer nu (afgelopen woensdag ongesteld geworden, dus die loopt niet bepaald gelijk met mijn cyclus ei) dus je kunt wel raden wat ik vanavond ga doen! :wink: :lol:
Baat 't niet dan schaadt 't niet en of 't nou echt bestaat of niet, als íe bestaat dan maak ik er gebruik van!
Ik weet trouwens niet of het op het uur klopt hoor. Het heeft namelijk met maanstanden te maken en Duitsland zit toch weer net een stukje oostelijker dan Nederland. Maargoed, zó precies komt het misschien ook weer niet...

Pegje, ik lees dat je nog steeds bloed verliest en zie dat je ruim 11 weken zwanger bent. Hoe zit dat dan? Want dat kan ik niet zo met elkaar rijmen. Je lijkt er niet echt van onder de indruk. Is dat niet erg dan?

Spannend, Jaqueline! Ik duim met je mee hoor!

Liefs,
Sandra.
:vlinder:

sandra

ik was zwanger van een tweeling

en met een van de 2 is het in het begin mis gegaan e

en normaal word je dan gecurreteerd

maar dat kan in mijn geval niet omdat er een beebje is waar het hartje nog van klopt

teminste vorige week maandag deed dit kindje het nog goed :inlove: nou hopen dat ik dit kindje wel houden mag en niet dat die alsnog mis gaat :pray:

dus ik heb helaas geen keuze jhierin en bloedverlies is al van het begin af aan nog niet weg geweest helaas :think:

maar ik heb 6 controlles gehad

en allemaal was het goed

het hartje klopte en volgende week woensdag krijg ik een termijn echo en daarna ga ik denk ik een beetje beginnen te genieten

hoop ik

dus alle duimpjes kan ik ook gebruiken want ik heb helaas nog nooit ene gezonde leuke zwangerschap gehad

altijd met bloedverlies

ook bij mijn dochter en ik heb een mk gehad dus mijn zw geschiedenis is niet geweldig maar ik heb er wel een geweldige dochter door gekregen dus het was alle ellende waard dat hoop ik deze x eigelijk ook :pray: :pray: :pray:

Ik ga in ieder geval heel hard duimen dat alles nog steeds goed is!!

Ik heb er een positief gevoel over meid.

:pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray:

@pegje wrote:

sandra

ik was zwanger van een tweeling

en met een van de 2 is het in het begin mis gegaan e

en normaal word je dan gecurreteerd

maar dat kan in mijn geval niet omdat er een beebje is waar het hartje nog van klopt

teminste vorige week maandag deed dit kindje het nog goed :inlove: nou hopen dat ik dit kindje wel houden mag en niet dat die alsnog mis gaat :pray:

dus ik heb helaas geen keuze jhierin en bloedverlies is al van het begin af aan nog niet weg geweest helaas :think:

maar ik heb 6 controlles gehad

en allemaal was het goed

het hartje klopte en volgende week woensdag krijg ik een termijn echo en daarna ga ik denk ik een beetje beginnen te genieten

hoop ik

dus alle duimpjes kan ik ook gebruiken want ik heb helaas nog nooit ene gezonde leuke zwangerschap gehad

altijd met bloedverlies

ook bij mijn dochter en ik heb een mk gehad dus mijn zw geschiedenis is niet geweldig maar ik heb er wel een geweldige dochter door gekregen dus het was alle ellende waard dat hoop ik deze x eigelijk ook :pray: :pray: :pray:

Jee zeg, wat een heftig verhaal!!!

Maar ook wel weer heel mooi dat een van de kindjes wél is blijven zitten.

Ik duim van harte met je mee hoor meid. En ik hoop dat de rest van je zwangerschap probleemloos mag verlopen!

Liefs,

Sandra.

dank je wel meiden ik hoop het ook zo :-* :-*

Pff, zit inmiddels al op dag 34 van mijn cyclus!!

Wat moet ik hier nu weer mee?! Ik hoop niet dat mijn lichaam me weer voor de gek aan het houden is.

Vicky, hoe gaat het met jou???

@Jacqueline wrote:

Wat moet ik hier nu weer mee?! Ik hoop niet dat mijn lichaam me weer voor de gek aan het houden is.

meid ik duim voor je dat je volgende test positief is hoor :-* :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@Jacqueline wrote:

Ik duim me gek hoor!

Spannend, spannend!

Wanneer ga je weer testen?

duim mee hoop zo dat je eindelijk zwanger bent

Hoi meiden!

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes! :hug:

Ik denk dat ik nog wel een poosje wacht met nog een keer testen. Ben al zo vaak teleurgesteld, dat ik het eigenlijk niet meer durf.

Wach het gewoon nog af en luister goed naar mijn lichaam.

@Jacqueline wrote:

Hoi meiden!

Ik denk dat ik nog wel een poosje wacht met nog een keer testen. Ben al zo vaak teleurgesteld, dat ik het eigenlijk niet meer durf.

doe dat waar jij je het prettigst bij voelt hoor is het beste

misschien wachten tot je je langste cyclus voor bij bent of bijna voor bij bent

maar die heb je best lang gehad die langste cyclus of niet :think:

@pegje wrote:

@Jacqueline wrote:
Hoi meiden!

doe dat waar jij je het prettigst bij voelt hoor is het beste

misschien wachten tot je je langste cyclus voor bij bent of bijna voor bij bent

maar die heb je best lang gehad die langste cyclus of niet :think:

Mm, voordat ik zwanger was van Jarno had ik een cyclus van 8 maanden! :think: :think:

Hahaha

nou dan toch maar eerder want anders word de 2de al geboren voor dat je de kans hebt gehad om te testen :mrgreen: :mrgreen:

@pegje wrote:

nou dan toch maar eerder want anders word de 2de al geboren voor dat je de kans hebt gehad om te testen :mrgreen: :mrgreen:

Inderdaad :lol: :lol: (zou aan de ene kant wel fijn zijn…geen stress!)

@Jacqueline wrote:

@pegje wrote:

Inderdaad :lol: :lol: (zou aan de ene kant wel fijn zijn…geen stress!)

Tja, maar ook niet genieten van het feit dat je zwanger bent… :dance:

Ik duim dapper door voor je hoor, spannend!

en jacy meid hoe gaat het hebben de duivels zich al aangemeld of word het testjes tijd :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Nog geen duivels…maar ook nog geen testjes-tijd denk ik hoor. Voel me gewoon hartstikke NIET zwanger.

@Jacqueline wrote:

Nog geen duivels…maar ook nog geen testjes-tijd denk ik hoor. Voel me gewoon hartstikke NIET zwanger.

niet erg je weet zelf wel wanneer de tijd er is dat je een testje gaat doen ik blijf netjes wachten op positief nieuws :inlove: :-*

@pegje wrote:

@Jacqueline wrote:

niet erg je weet zelf wel wanneer de tijd er is dat je een testje gaat doen ik blijf netjes wachten op positief nieuws :inlove: :-*

Natuurlijk wil ik het heel graag, maar ben heel bang voor de uitslag. Ik ben gewoon erg bang voor de teleurstelling weer. Dan kies ik er eerder voor om dan nog maar even in de waan te blijven dat het misschien wel zo is dat ik eindelijk zwanger ben.