ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

meid ik hoop het zo voor je :-* :-* :-*

hoop het zo dat je zwanger bent

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown:

Ik voel ook helemaal niks zwanger-achtigs ofzo…

@Jacqueline wrote:

Ik voel ook helemaal niks zwanger-achtigs ofzo…

Maar dat hoeft niets te zeggen hoor!

Je hoort zo vaak van meiden die elke maand denken zwanger te zijn omdat ze vanalles voelen en net die ene maand dat ze niets voelen zijn ze zwanger.

Gewoon hoop houden.

Enne… waarom zou het niet? Het is de eerste keer uiteindelijk toch ook gelukt?

Positief blijven denken hoor!

Liefs,

Sandra.

:vlinder:

Ik doe mijn best om positief te denken. Maar het is ook een soort van zelfbescherming denk ik hoor. Niet te veel hopen is dan de beste oplossing.

Al lukt dat toch haast niet.

maar dat zal je elke maand toch wel hebben toch wel hopen en dan is het toch weer niet zo en de maand e r op weer hopen en wee rniet en het kan in eens zo zijn dat het wel is laten we dat hopen :pray: :-*

@Jacqueline wrote:

Ik doe mijn best om positief te denken. Maar het is ook een soort van zelfbescherming denk ik hoor. Niet te veel hopen is dan de beste oplossing.

Al lukt dat toch haast niet.

Ik denk dat je onbewust tóch hoopt hoor, dus de klap wordt er niet minder van.

En bij positief denken voelen mensen zich over het algemeen prettiger, dus als ik jou was zou ik het maar blijven proberen.

Ik heb de afgelopen maand ook heel positief gedacht. Wist echt zéker dat ik zwanger was, ik was er helemaal van overtuigd.

Natuurlijk was de klap enorm toen ik ongesteld werd, maar dat was na een middag flink brullen over hoor.

En nu ben ik toch blij dat ik positief gedacht heb, want de momenten dat ik me er zo lekker bij voelde pakken ze me niet meer af!

Klinkt je misschien naief in de oren, of dat ik mezelf voor de gek zit te houden, maar zo voelt het voor mij niet.

Stel je voor dat ik me die 9 maanden dat we nu bezig zijn steeds had ingeprent β€œIk ben heus niet zwanger hoor, laat ik daar vooral niet op hopen, ik ben heus niet zwanger” en dat om mezelf de klap te besparen.

Ik denk dat ik me de klap niet bespaard zou hebben, en of ik me er lekker bij gevoeld had… ik denk het niet.

Dus hou hoop, wij hopen met je mee :pray: :pray: :pray:

Liefs,

Sandra.

hoi meiden

ik kom hier even gedag zeggen. En iedereen heel veel succes wensen met het zwanger worden. Hopelijk word jullie wens snel werkelijkheid.

Ik ga hier weg omdat het voor ons werkelijkheid is geworden… we zijn zwanger van de tweede.

succes iedereen

@leeuwin80 wrote:

hoi meiden

ik kom hier even gedag zeggen. En iedereen heel veel succes wensen met het zwanger worden. Hopelijk word jullie wens snel werkelijkheid.

Ik ga hier weg omdat het voor ons werkelijkheid is geworden… we zijn zwanger van de tweede.

succes iedereen

Van harte gefeliciteerd met je 2e zwangerschap!! :dance:

Leuk dat je nog even langs kwam! :thumbup:

En nu lekker gaan genieten van de frummel in je buik.

@leeuwin80 wrote:

hoi meiden

succes iedereen

Wauw, gefeliciteerd! Geniet maar lekker van je zwangerschap.

Ik hoop dat wij je snel mogen volgen!

Liefs,

Sandra.

gefeliciteerd leeuwin :dance:

nou de andere meiden nog :-*

vicky hoe gaat het met jou eigelijk :think:

Pegje ik meende me te herinneren dat je een mk had gehad maar wat lees ik nu - dat het om een tweeling ging en dat je nog steeds zwanger bent. Gefeliciteerd.

Ik ervaar momenteel wel weer het nodige zoals (af en toe best pittige) krampen in onderbuik - ws een innestelpoging aan de gang. Mijn humeur begint weer wat kortlonterigerder te worden en mijn borsten begin ik te voelen. Maar ja dat ken ik onderhand wel - het blijft toch afwachten en zal toch overtijd moeten raken.

leeuwin gefelciteerd met je zwangerschap

nou ben aan afwachten of me menu komt

hoop het wel want dan kan ik beginnen met insimineren

Hoi iedereen

Wij zijn terug van vakantie. Vannacht ben ik ongesteld geworden, na 44 dagen… Zucht… Nou ja weet ik tenminste dat de boel nog werkt, want ik had gisterochtend nog getest en ik wist al dat ik niet zwanger was. Dan maar ongesteld toch.

Ga vandaag beginnen met teunisbloemolie, kijken of dat wat doet, al is het maar iets meer regelmaat in de cyclus brengen :think:

Vakantie was leuk, maar een week was zeker lang genoeg op zo’n park . We zijn maandagochtend ook meteen weggereden daar haha, blij dat we naar huis 'mochten". Foto’s staan int showforum onder " onze vakantiefoto’s".

Leeuwin, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Welkom terug Vicky! Ik wist niet dat jullie op vakantie waren, vond het al vreemd dat we je niet meer zagen hier. :lol:

Verder wel leuk gehad?

Hier zit ik inmiddels op dag 40!! Jaja, we hebben weer een hele lange dit keer (na 2x minder dan 15 dagen). 1 1/2 week geleden heb ik getest, negatief. Dus of ik word ooit nog eens ongesteld of ik heb te vroeg getest.

Pfff Jacqueline bij jou ook al zo lang… heb jij eigenlijk teunisbloemolie al een keer geprobeerd?

Of via de ha? Dat ze je wat geven om je cyclus wat meer op orde te krijgen? :think: Weet eigenlijk niet of ze dat in NL makkelijk geven, ik heb t vroeger wel eens gehad van mijn Belgische huisarts om aan de pil te kunnen beginnen :think: Ik ga iig wel mijn ha bellen als de teunisbloemolie niet blijkt te werken, kijken wat die zegt :think:

Vicky, jij hebt het over teunisbloemolie. Dat ken ik niet, maar ik draag wel sinds de eerste dag van mijn laatste menstruatie een maansteen.

Die staat erom bekend dat hij de hormoonhuishouding op peil brengt (google maar eens op maansteen. Meteen de eerste optie brengt je op een pagina met een uitgebreide beschrijving).

Ik dacht baat 't niet dan schaadt 't niet, maar ik heb nu wel het idee dat het iets doet.

Ik heb namelijk sinds een maand of 6 (schat ik) dat ik opeens klachten heb rondom mijn ovulatie. Ik heb daar nooit wat van gemerkt, maar de laatste maanden heb ik buikpijn, pijn in de onderrug, hoofdpijn, duffigheid… Aan een kant lastig, want prettig is het natuurlijk niet, maar als je zwanger wilt worden ook wel héél handig, die signalen!!!

Nu waren mijn afgelopen cycli steeds precies 5 weken (de laatste 1 dag minder). Daar baalde ik al van, want een langere cyclus betekent minder vaak kans op een zwangerschap…). Dat betekent dus 3 weken na de start van mijn laatste menstruatie een eisprong.

Nu is morgen 2 weken geleden mijn laatste menstruatie begonnen en ik heb NU al die klachten rondom mijn eisprong. Dus niet volgende week!

Ik maak daaruit op dat de kans best groot is dat ik nu dus opeens een cyclus van 4 weken heb (een normale, ja ja! :dance: )

Tja, en dan kan je zeggen dat het toeval is dat het net gebeurt nu ik die maansteen draag, maar ik ben een beetje een type van toeval bestaat niet…

Dus… met mijn ervaring tot nu toe (is nog niet veel, maar toch wel wat) durf ik een maansteen ook wel aan te raden!

Er zit als je hem koopt een hangertje aan, zodat je hem aan een ketting kunt dragen, maar je kunt hem beter in de buurt van je eierstokken en baarmoeder dragen. Ik heb hem dus aan een touwtje gedaan, dat aan mijn knoopsgat gedaan en zo stop ik hem in mijn onderbroek. Daar hangt hij net boven mijn schaambot op mijn huid.

Stenen moet je trouwens ook regelmatig reinigen, daarom hang ik hem 's nachts altijd in een glaasje water. Dat betekent dat ik hem 'snachts niet om heb, maar gezien het resultaat is dat niet erg!

Nou, nu nog even zwanger worden deze maand en dan ga ik ECHT reclame maken voor die maansteentjes! Ha ha! :smiley:

Trouwens, ik kan me voorstellen dat een middeltje van je huisarts om je cyclus meer op orde te brengen niet zo geschikt is als je zwanger wilt worden hoor. Ik neem nl aan dat dat met hormonen gebeurt en dat zullen niet de hormonen zijn die je bij een zwangerschap helpen.

Ik weet het niet zeker hoor, maar dat vermoed ik.

Enne… Jaqueline, je schrijft β€œOf ik word ooit nog eens ongesteld…” Ja, over ruim 9 maanden weer!

Positief denken hoor!

Liefs,

Sandra.

vicky welkom terug ik hoop dat de teunisbloemolie werkt bij je :pray:

bella het si inderdaad gek gegaan bij me ik hoop alleen dat morgen de uitslag goed zal zijn

morgen moet ik voor de termijn echo ik hoop zo dat alles goed gaat met mijn kleintje :cry: ik ben helemaal hyper zenuwachtig :shifty: :shifty: :cry:

Vicky, waar is die teunisbloemolie precies voor? Wat is de werking en wat doe je ermee? (innemen, opsmeren…?)

Ik weet van teunisbloem alleen dat het kalmerend werkt, maar dat zal in dit geval de werking niet zijn…

teunisbloemolie word gebruikt om te zorgen dat je een regelmatigfe cyclus krijgt en omdat vicky en jacqueline vaak cyclussen hebben die erg uit een lopen zouden die regelmatiger gemaakt worden dus als je lijstje van cyclussen dit is

33-34-60-15-26-33-44-14

dan zou het met teunis bloem olie moeten zijn

30-31-28-29-30-28-30-28

dus dat doet teunis bloemolie onder andere :think: