ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

en ik geloof dat het in tablet vorm te krijgen is maar ook in druppel vorm om in je drinken of op de tong te druppelen :think:

Waar kan ik dat kopen?

Ik heb vanmiddag dan toch maar getest…negatief…en ik had toch het potje met urine staan, dus meteen maar een ovutest erachteraan gedaan…ook negatief.

Al met al een vrij “negatieve” dag dus… :cry:

He get, Jaqueline, wat naar!

Dank voor je info Pegje,

Ik hoop dat de teunisbloemolie voor jullie gaat werken meiden! :pray:

Liefs,

Sandra.

:vlinder:

jacquline wat jammer joh bah bah :hug: :-

en ik geloof dat dat eigelijk overal wel te krijgen is ook bij reform winkels en natuurwinkels ook misschien gewoon bij drogisten maar ik zou eerst bij die andere 2 kijken dat al vast goedkoper zijn :-

@pegje wrote:

jacquline wat jammer joh bah bah :hug: :-

en ik geloof dat dat eigelijk overal wel te krijgen is ook bij reform winkels en natuurwinkels ook misschien gewoon bij drogisten maar ik zou eerst bij die andere 2 kijken dat al vast goedkoper zijn :-

Dank je wel :-*

Pegje veel plezier morgen - toch?? Beetje vertrouwen in je kindje hebben hoor :thumbup:

Balen Jacqueline… Ik heb de teunisbloemolie in capsules bij het kruidvat gehaald… Hoop dat je of zwanger of snel ongesteld wordt, zodat je weer verder kan (althans, na mijn negatieve test gisteren hoopte ik snel ongesteld te worden, want ik wist toch al dat ik niet zwanger was… ).

Peggy heel veel plezier morgen, geniet van je echo!

nou wederom goed nieuws mijn beebje doet het goed en ik ben 6 jan uitgerekend :inlove: nou kan ik dan misschien eens beginne met genieten na een moeilijke start :inlove: :inlove:

Geweldig, wat een goed nieuws! :smiley: :smiley: :smiley:

Gefeliciteerd hoor!

En nu… genieten maar!!! En lekker zwijmelen! :inlove:

Liefs,

Sandra.

Yes, Peggy, goed nieuws!! :dance:

Heel fijn meid, dat je nu dan toch eindelijk mag/kan gaan genieten van het kleintje in je buik!

Van harte!! :-*

Wel hier mee blijven schrijven hoor…(ik wil graag op de hoogte blijven :oops: )

@Jacqueline wrote:

Yes, Peggy, goed nieuws!! :dance:

Heel fijn meid, dat je nu dan toch eindelijk mag/kan gaan genieten van het kleintje in je buik!

Van harte!! :-

Wel hier mee blijven schrijven hoor…(ik wil graag op de hoogte blijven :oops: )

lief van je en ik zal je zeker op de hoogte houden hoor :- :-*

hopelijk volgen jullie ook snel meiden… zal voor jullie duimen…

Peggy wat een goed nieuws meid!!! Ik ben zo ontzettend blij voor je :inlove:

wat goed zeg pegje

ben zo blij voor je

zo eindelijk is me ongie door gebroken

waarom 2 maanden terug 27 dagen cyclus en nu gewoon weer 28 cylcus

wat ik normaal had

als ik het goed berekent hebt is me eisprong nu precies over 2 weken want me cylus is normaal 28 dagen

dus als ik vrijdag over 2 weken begin is de kans dat ik zwanger raak?

Ik hoorde laatst dat je al 5 dagen voor je eisprong kans maakt op een zwangerschap. Ik begin nu dus liefst ruim van tevoren met om de dag klussen en wacht niet meer tot de dag voor mijn verwachte eisprong.

Maar met insemineren is dat misschien meer gedoe (of niet?) dus kan ik me voorstellen dat je niet “even regelmatig voor de zekerheid” pogingen gaat doen…

Waarom moet je eigenlijk insemineren als ik vragen mag? Lukt het bij jullie niet op de gangbare manier?

mama van sandra als ze doen insemineren dan weten ze van te voren wanneer e precies gaat ovuleren door de testen die ze daar voor doen en dan is de kans weer wat groter dan op de normale manier zwanger worden

meidne bedankt voor de lieve woordjes ik ben zelf ook helemaal gelukkig 17 aug hebben we een screenings echo en dan weten we meteen of ons kleintje ook alle vingertjes en teentjes heeft en of hij/zij helemaal gezond is van top tot teen :pray: :dance: :inlove: nou gaan we daar naar toe leven :inlove:

meiden hoe gaat het hier

jacqueline hoe gaat het zijn de duiveltjes door gebroken enb zo ja hoeveel dagen is je cyclus deze x dan geweest :think:

en zijn jullie al met de teunisbloem … begonnen

ik zou wel even in een schriftje je dagen van de cyclus op schrijven dan heb je een beter overzichtje :think: ik vond dat makkelijker

ik ga naar bedje toe doeiiiiiiiiiii

Hoi meiden

Hier zijn de :twisted: weer weg, dus we kunnen weer :wink:

Pegje, ik ben de 1ste dag van deze cyclus met teunisbloemolie begonnen, ben benieuwd.

Verder gaat hier alles zijn gangetje, was met Kaylee bij t cb geweest en meisje blijft te licht. Nu buigt haar lijn zelfs naar beneden dus ze willen haar nou binnenkort wel naar de ka sturen (ze is nu 8.5 kg :frowning: ). Nou ja, het volledige verhaal staat bij dreumespraat, voor wie t wil lezen.

Hoe is t met jullie allemaal?

nou vicky dan ben ik benuwd wat je cyclus doen gaat :thumbup: ik duim dat alles goed gaat :-*

en kaylee nog steeds te licht :think: wat gek dta ze nog steeds zo licht is , dan ben ik benuwd wat de ka gaat zeggen heb je al een afspraak staan of nog niet :think: ( ik vind het kaylee niet aan te zien dat ze zo licht is ze is toch gewoon een lekker mooi meissie vind ik :inlove: ) maar ik ken haar alleen van foto dat zal het verschil wel zijn :think:

Hallo allemaal!

Hier nog helemaal geen nieuws…op dit moment zit ik al op dag 46 van mijn cyclus. Vorige week een negatieve ovu en zw.schapstest, maar nog geen :twisted: :twisted: gespot.

Teunisbloemolie ben ik dan ook nog niet mee begonnen, wil even daadwerkelijk de menstruatie afwachten.

Goh Vicky, is Kaylee zo licht dan? Was me helemaal niet opgevallen eigenlijk :oops: Maar ik ken het wel een beetje hoor, Jarno is eigenlijk ook altijd lichter dan gemiddeld geweest. Het is geen grote eten, maar we maken ons er niet zo’n zorgen over.

Wanneer moet je met haar naar de KA dan?

Ik ga nu lekker mijn bedje in (mijn vriend is met Jarno de hort op gegaan), ben grieperig en voel me lamlendig en slap :cry: Dus lekker zetpilletje, boek mee en daarna heerlijk even pitten hoop ik.

Groetjes!