ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

nou meid wat vervelend zeg :hug: beterschap he

en pff dag 46 alweer zeg en zou je niet eens met de huisarts er over gaan praten kijken wat die zegt :think: of ben je daar al geweest :think:

Grrr frustrerend he Jacqueline als je cyclus zo lang duurt en je testen negatief zijn :evil: Ken het hoor, ik werd deze keer net ongesteld toen ik de huisarts wilde bellen (wilde dinsdagochtend bellen en werd maandagnacht ongesteld). Misschien toch ook nog maar eens een belletje wagen?

Kaylee is nu anderhalf, 77 cm en 8.5 kg. Ze draagt maat 68/74, waarvan de laatste maand vooral 74 (maar broeken en zo vallen vaak nog zo van de kont af, ook de broeken die je met een elastiek kan verstellen). Maar Kaylee is dus wel een (hele) grote eter en net daarom wordt het een beetje zorgwekkend, ze eet veel maar komt niet aan. Daarom willen ze even controleren of ze niets lichamelijks heeft (een parasiet, schildklier, dat soort dingen). Ik heb nog geen afspraak, moet nog 1 keer wegen, maar ik denk dat ik me gewoon zelf laat verwijzen want het is nou al zo lang aan de gang dat ze niet groeit.

Beterschap Jacqueline!

@pegje wrote:

nou meid wat vervelend zeg :hug: beterschap he

en pff dag 46 alweer zeg en zou je niet eens met de huisarts er over gaan praten kijken wat die zegt :think: of ben je daar al geweest :think:

Ik kom eigenlijk net uit de hele medische molen. Heb zelfs een hele tijd bij een fertiliteitsarts gelopen. Met ons niets aan de hand. Ik heb “gewoon” een verstoorde cyclus. Grote oorzaak is overgewicht.

dat meen je niet dus ze schuiven het gewoon op je overgewicht af :snooty: nou zeg hoeveel overgewicht heb je dan wat is je bmi want mijn bmi is oook erg hoog hoor ik geloof 30 dus dat is de gevaren zone zeggen ze :think: nou en dan mag je het je zelf uit zoeken van hun :evil: grrrrrrrrrrrrr

Nou, zo is het niet helemaal. Als ik in de medische molen wil komen, moet je ook op een bepaald gewicht zitten voor ze je willen helpen. IVF enzo, kom je ook niet voor in aanmerking dan.

dat kan wel zijn maar ik vind het erg dat als je overgewicht hebt dat je dan eerst daar wat aan moet doen voordat je geholpen word er zijn ook genoeg magere die problemen met zwanger worden hebben en die hoeven niet bij te komen

( mijn nicht bijv die heeft ondergewicht niet veel maar toch en daar doen ze niet moeilijk over )

en die ovutesten heb je al eens een keer een positieve ovutest gehad :think: zodat je wel weet dat je ovuleerd :think:

al sje het vervelend vind moet je dat zeggen he meid maar ik denk gewoon even met je mee

maar het zal vast een keer goed gaan je hebt al een prachtig manneke :inlove: dus je lichaam doet in ieder geval zijn werk :-*

Ik vind het niet vervelend hoor, dat je zo meedenkt en voor me opkomt :-*

Nu je het zo verwoord, vind ik het eigenlijk ook wel heel erg krom inderdaad.

Ik heb nog maar 2 ovutesten gedaan en die waren beide negatief.

Kijk, als je een redelijk normale cyclus-dur hebt weet je ongeveer wanneer je die ovutest moet doen. Maar ik met mijn cyclus van ik weet niet hoe lang…heb je toch geen enkele notie van wanneer je ongeveer kan testen. En om nou iedere dag een test te doen, gaat me ook iets te veel kosten.

Voor ons ik toch gewoon om de dag klussen de beste oplossing. Maar om dat 2 jaar lang vol te houden, is ook iets te veel van het goede. :?

kan ik me ook helemaal voorstellen hoor 2 jaar is niet niks he meid :hug: :-* en oik kan me ook goed voorstellen dta die testen ook duur zijn die cyclus dat is het moeilijkste :cry:

ik ga mijn meissie in bad doen :inlove:

Goeiemorgen hoe ist hier met iedereen…

Jacqueline hoe gaat het met jou? Misschien heb ik t fout maar had jij niet een hele tijd terug een keer een topic over maagverkleining? Sorry als ik dat fout heb, ik lees veel op KOK en vergis me soms wel eens in wie de TS was :roll: :think:

Mammasandra ik was steeds vergeten te reageren op jouw stukje over de maansteen. Ondanks dat ik er eigenlijk niet zo in geloof, heb ik er toch ook eentje gehaald :lol: Ik moest gisteren voor iemand wat ophalen in de reformwinkel en toen zag ik ze liggen, moest gelijk weer aan jouw stukje denken. Dus ik dacht “och waarom niet” en nu heb ik een steen in mijn broek ( :lol: ). Baat het niet dan schaadt het niet toch. :mrgreen:

Hoe is het nou met jou?

Bella, ik las ergens dat je ongesteld bent geworden. Jammer meid :frowning: :hug:

Peggy, ik ben benieuwd of mijn gevoel gelijk heeft en je een meid krijgt :inlove: Nog even afwachten tot de 20 weken echo dus :mrgreen:

Hier verder geen nieuws, dag 11 van de cyclus, denk dat ik binnenkort maar weer eens met ovutesten ga beginnen.

@Vicky wrote:

Goeiemorgen hoe ist hier met iedereen…

Jacqueline hoe gaat het met jou? Misschien heb ik t fout maar had jij niet een hele tijd terug een keer een topic over maagverkleining? Sorry als ik dat fout heb, ik lees veel op KOK en vergis me soms wel eens in wie de TS was :roll: :think:

Ja, dat was ik inderdaad. Sta op de wachtlijst inmiddels. :dance:

Spannend :shifty: Hoe lang duurt het dan ongeveer voor je aan de beurt bent? :think:

@Vicky wrote:

Spannend :shifty: Hoe lang duurt het dan ongeveer voor je aan de beurt bent? :think:

Kan lang duren. Maar de arts heeft verteld dat hij in de zomervakantie (die heeft hij speciaal verplaatst!) een inhaal slag gaat slaan wat operaties betreft. Hij hoopte dat hij me voor het eind van het jaar nog kan helpen.

Op 7 december heb ik in ieder geval een afspraak bij de anesthesist voor het pré operatief onderzoek.

Vicky dat klopt - had afgelopen woensdag weer de eerste tekenen dat het ook deze maand niet door zou gaan. Na dagen van beetjes bloedverlies zet het vandaag eindelijk goed door.

Maakt een mens wel onzeker he - je kan het niet beinvloeden en weet niet hoe lang het allemaal gaat duren en toch moet je moed houden en vertrouwen ed. Lastig klusje.

Had gehoopt dat een tweede wat sneller zou lukken dan bij lasse maar dat was ijdele hoop geloof ik :roll:

Pfff dat is nog best een tijd idd Jacqueline. Als je die operatie hebt gehad he, mag je dan wel meteen zwanger worden? Of moet je dan weer een tijd afwachten?

Bella, ik hoop dat het je toch snel gegund is.

Ik was bij Kaylee meteen zwanger, maar dat was echt een onwijs lucky shot zeg maar. Ik heb het vermoeden dat we deze keer wel lang bezig zullen zijn (zeker met die gekke cyclus van mij).

Ondertussen ben ik alweer op dag 14 (tijd vliegt), maar de ovutesten blijven maagdelijk wit, zelfs geen licht streepje :roll: Dus dit zal ook wel weer een lange cyclus worden. :frowning: Als dat zo is dan bel ik naar de huisarts, waarschijnlijk zullen ze nog niets doen maar dan weten ze t tenminste al voor als ik nog een keer bel :wink:

@Vicky wrote:

Pfff dat is nog best een tijd idd Jacqueline. Als je die operatie hebt gehad he, mag je dan wel meteen zwanger worden? Of moet je dan weer een tijd afwachten?

Voor zover ik nu weet, mag je in principe gewoon meteen zwanger worden. Er is immers niks raars aan de hand zodra ik geopereerd ben. Met een maagband is dat wat anders, dan moet je een half jaar wachten.

O dat is wel fijn dan Jacqueline :thumbup: Al hoop ik natuurlijk dat je voor die tijd al lang zwanger bent :pray: :-*

Hier verder geen nieuws, ovutesten nog steeds hetzelfde. Die teunisbloemolie doet dus ook nog niets :roll:

jacqeuline dat is fijn hoop voor je dat je toch snel zwanger wordt

vicky

heb je geen cyslussen die constand op de zelfde aantal dagen zit

wat doet teunisbloemolie die je gebruikt?

hoi all

nou hier gaat alles goed we zijn zaterdag naar de efteling geweest was heel mooi en druk , brittany heeft zich lekker vermaakt.

gisteren zijn we naar duinrell geweest helaas was het weer smorgens niet mooi.

veel regen en zwaar onweer dus we waren het tikibad in gegaan,

smiddags was het zonnig toen we het atracktiepark in gingen.

over me cylus deze maand ik zit op dag 18 en twijfel enorm want voel nog geen eisprong, de 1 ste poging is vrijdag al dan zit ik op dag 15 zit sterk te twijvelen om het zaterdag te doen dan op dag 14

weet het effe dus niet meer wanneer het beste is.

mijn cyclussen zijn constand 1 x is die 27 dagen voor de rest 28

nou helaas geen insimineren

me eisprong is rond zaterdag en me donor moet naar engeland voor zijn werk

maandag op zijn vroegst kan ik beginnen met insimineren maar ben bang dat het dan te laat is

hoelang ben je ei leven in je baarmoeder

@chantalmvbrittany wrote:

nou helaas geen insimineren

me eisprong is rond zaterdag en me donor moet naar engeland voor zijn werk

maandag op zijn vroegst kan ik beginnen met insimineren maar ben bang dat het dan te laat is

hoelang ben je ei leven in je baarmoeder

Poeh, ik heb geen idee. Ik dacht iets van 24 uur ofzo. Maar dat is wel terug te vinden op de verschillende vruchtbaarheids-sites.

Het is al eens eerder gevraagd, maar waarom ga je insemineren? Ben je bewust alleenstaande moeder oid? Als je er geen antwoord op wilt geven, hoeft dat niet hoor. ben gewoon even nieuwsgierig.

je mag het weten

ik 2 exen gehad die me zwaar mishandelde de laatste ex heeft me 1 x in ziekenhuis geslagen en ben toen van de trap geduwt was toen circa 5 weken zwanger van brittany

heb geen vertrouwen meer in mannen en er zullen wel goede mannen op de wereld wezen , brittany heeft geen vader hij wilde haar niet erkennen en hij had gezegt toen was je maar dood met je @#@# kind

kwam Zo hard aan en vindt het zo erg voor brittany.

mijn wens voor een 2 e is al zo groot wilde het al toen brit 2 jaar was

maar er kwam iets tussen me pa werd ziek en overleed helaas dit jaar in februari overleed me ma. alles in een keer kwijt

heb al een tijd contact met een donor die geregistreerd is in het ziekenhuis en hij komt gewoon thuis

doneert zijn sperma in een potje en gaat weer

het is wel zo mocht ik zwanger raken dan erkent hij het kind niet maar mocht het wezen als het kind gaat vragen wie is mijn papa dan mag ik zijn nummer geven en dan wil hij wel voor zijn kind er wezen

heb trouwens voor gekozen dat hij het kind niet erkent want brit heeft ook geen vader

hopelijk is het duidelijk :mrgreen:

deze maand geen insimineren dan maar in augustus want een april beeb is ook wel leuk :lol: