ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

Zo hé, wat een verhaal!! Ik kan me goed voorstellen dat je geen vertrouwen meer in mannen hebt. Er zijn zeker goeie mannen bij, maar jij hebt net de verkeerden getroffen. Dikke :hug: voor jou!!

Ik vind het goed van je dat je in je eentje je mooie meisje opvoedt en straks hopelijk nog een baby erbij.

Ik ging net naar toilet en ik heb waarachtig het idee dat ik ongesteld ga worden!! En dat na een cyclus van 55 dagen!!! :shock:

jeetje 55 dagen cyclus dat is erg lang

gebruik je ovulatietesten of niet

ga hard duimen dat je snel zwanger mag raken

@chantalmvbrittany wrote:

jeetje 55 dagen cyclus dat is erg lang

gebruik je ovulatietesten of niet

ga hard duimen dat je snel zwanger mag raken

Meid, ik zou werkelijk niet weten wanneer ik dan ongeveer een ovutest moet doen! En elke dag is me echt te duur!!

En als het nou altijd 55 dagen is, dan zou ik wel ongeveer kunnen uitrekenen wanneer ik zo’n test kan doen.

Hallo allemaal!

Ik ben ook druk met klussen voor een tweede. Helaas al 9 maanden bezig…had ik niet verwacht omdat mijn eerste heel snel ging.

Ik probeer niet te veel mee bezig te zijn, omdat dat stress kan leveren en dat is weer niet goed voor de innesteling of zoiets.

Vind het wel moeilijk. Heb alle reacties gelezen en ik ben erg blij dat ik niet de enige ben. MamaSandra dank je voor je positiviteit. Denk ook dat je dat moet blijven…soms erg moeilijk.

Ivory ik zal ook voor jou duimen dat het nou snel raak mag zijn…

Hier weinig nieuws, mijn buurvrouw is nou 38 weken zwanger en een vriendin van mij moet ook bijna bevallen. Kan ik toch weer kleine kleertjes gaan shoppen, al is het dan voor een ander :wink: :dance: :inlove: K vind het wel leuk hoor, weer vriendjes-/vriendinnetjes voor Kaylee erbij :wink: :inlove:

Ovutesten nog steeds negatief, ben ook de tel kwijt op wat voor dag ik nou zit. Ga ook niet tellen, k zie het vanzelf wel. Ik ga deze maand wel wat langer door met testesn want ik wil eigenlijk wel weten of ik wel een eisprong heb in zo’n lange cyclus. Kan ik dat gelijk melden bij de ha als ik daarheen bel.

vicky

heb je geen cyslussen die constand op de zelfde aantal dagen zit
wat doet teunisbloemolie die je gebruikt?

Nee ik ben compleet onregelmatig (zie mijn onderschrift). Teunisbloemolie helpt soms om het allemaal wat strakker in de regelmaat te krijgen, maar ik neem het pas sinds begin van deze cyclus, dus misschien is het nog te vroeg om daar resultaat van te zien.

hallo meiden

jacqueline nou zeg wat een cyclus weer he meid bah bah , ik heb je dit als eens gevraagd maar ben het weer kwijt , had je ook altijd zulke cyclussen met jarno :think:

vicky ik hoop dta die teunisbloemolie snel heel goed gaat werken , wat leuk dat kaylee weer vriendjes er bij gaat krijgen :inlove: is ook leuk maar toch hoop ik snel voor een brusje voor haar :inlove:

ivory welkom veel schrijf plezier hier :mrgreen:

He Peggy!

Hoe gaat het me jou? En met de kleine in je buik?

Ik had voor Jarno ook onregelmatige cyclussen inderdaad. Geen peil op te trekken dus. We gaan maar voor een lucky shot! :wink:

nou meid ik hoop nog steeds heel hard voor je ik denk geregeld aan je hoor :-* :-*

maar ehh met mijn gaat het wel , ik begin weer een beetje zenuwen te krijgen het duurt nog 10 dagen voordat ik een echo krijg en ik heb nou zoiets van zal het wel goed gaan daarbinnen ik voel nog niks ja ik dnek soms wat te voelen maar weet het niet zeker en dat vind ik heel moeilijk :?

,maar 10 daagjes :pray: :pray: :pray:

Meid toch, wat een onzekerheid. Ik kan me het zo goed voorstellen, het is precies hetzelfde als mijn zwangerschap van Jarno. In het begin was er veel onzekerheid, waardoor ik de hele zwangerschap gewoon amper heb kunnen genieten. Alleen maar stress en onzekerheid. Heel zonde eigenlijk.

Ik ga natuurlijk heel hard voor je duimen dat alles gewoon goed is en dat je daarna jezelf ook toelaat om te gaan genieten.

Hier is het nu wachten tot de :twisted: :twisted: (vééééél) weg zijn en dan gaan we er weer serieus voor. Ik wil eigenlijk de traditie voortzetten…Jarno is ook op vakantie in Frankrijk verwekt. We vertrekken 25 augustus :wink: :wink:

nou meid ik ga duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: op naar frankrijk :inlove: :inlove: :-*

Mijn ovutest is bijna positief… gisteren licht streepje, vandaag net niet even donker… dus morgen zal hij wel positief zijn :shifty: spannend… :shifty:

Hoe gaat het met jullie? Peggy nog even meid en dan kun je weer een kijkje in je buik nemen :wink:

Jacqueline ik zal voor je duimen dat frankrijk jullie dit keer ook geluk brengt. :pray:

O test is bijgekleurd en overduidelijk positief :shifty: ’

@Vicky wrote:

O test is bijgekleurd en overduidelijk positief :shifty: ’

Ik maak maar even een banner aan…

Spannend!! Ik heb zo’n voorgevoel dat jullie een gezellige avond tegemoet gaan! :wink: :wink:

Veel plezier :thumbup:

Ik heb gister met mijn vriend afgesproken dat we deze ronde maar eens een kindje gaan maken. Goed plan he?

Dat vind ik nou eens een goed plan Jacqueline :thumbup: :inlove:

nou vicky meid spannend :inlove: :inlove: ik ga duimen voor je meid :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :-* :-* :-*

hallo iedereen :mrgreen: ik meld me ook even hier, als dat goed is :wink:

Natuurlijk, kom er gezellig bij!

Welkom hier!!!

Dusss…jullie gaan ook voor een tweede?

Hoe lang heeft het geduurd voordat je zwanger was van je eerste?

de eerste was niet gepland eigenlijk, we hadden 1 keer onbeschermd gevreeen :oops:

:mrgreen:

ja wij gaan dus nu ook voor een 2de

Goeiemorgen

Bellenblaasje, welkom hier. En succes natuurlijk :wink:

Hier weinig te melden, 7 augustus is mijn NOD.

@Vicky wrote:

Goeiemorgen

Bellenblaasje, welkom hier. En succes natuurlijk :wink:

Hier weinig te melden, 7 augustus is mijn NOD.

En op hoeveel dagen is die berekening gebaseerd?