36, het wordt al minder :lol: :roll:
Positieve ovulatietest was gisteren, dus vandaag eisprong. En dan 14 dagen vanaf vandaag.
En dan vandaag natuurlijk even proberen te voelen of je een eisprong kan spotten.
Dat zou ik wel doen, denk ik
Ik voel nooit de eisprong zelf, maar wel de aanloop er naar toe… Ik had gistermiddag de positieve test en gisteravond krampen.
Probleem is dat ik vaak last van mijn darmen heb en dan een week of zo niet naar de wc kan… En dat gaat uiteindelijk ook vaak pijn doen en dat voelt een beetje hetzelfde. Dus ik durf er niet zo op af te gaan…
nou meiden spannend :inlove:
vicky heb je hte idee dat je cyclus iets stabieler word of is dat nog te vroeg gejuigh :think:
spannend goed klussen he
nou deze maand dus geen insimaties, me eisprong was weer duidelijk te voelen, heb zo een 2 dagen veel slijm verloren dag 14 en dag 15.
als het mee zit dan wordt ik 4 augustus ongi en hoop me laatste ongie verlopig. als me cylcus weer 28 dagen is dan is heel goed te plannen met de eisprong.
16/17/18 augustus weer me eisprong 2 x insimanaties 16 e 1 ste en 18 e 2e
dan wordt het hard duimen weer
wel leuk een meikindje 2008
brittany komt van me ex en mij en was binnen 1 maand zwanger
Wauw Chantal, wat geweldig dat het bui jou allemaal zo mooi op schema gaat! Dat is handig plannen lijkt me.
wel leuk een meikindje 2008
Mei-kindjes zijn leuk!!! :wink: :wink:
ach dank jullie wel dat jullie me zo leuk vinden :mrgreen: ik ben ook een mei kindje :inlove: :mrgreen: :mrgreen: hihiiihi
@pegje wrote:
ach dank jullie wel dat jullie me zo leuk vinden :mrgreen: ik ben ook een mei kindje :inlove: :mrgreen: :mrgreen: hihiiihi
Je bent toch ook leuk!! :thumbup: :lol:
@Jacqueline wrote:
@pegje wrote:ach dank jullie wel dat jullie me zo leuk vinden :mrgreen: ik ben ook een mei kindje :inlove: :mrgreen: :mrgreen: hihiiihi
Je bent toch ook leuk!! :thumbup: :lol:
hihi is was niet naar complimentjes aan het vissen hoor ik wilde alleen even bijdehand zijn hihihihi :mrgreen: :mrgreen:
maar lief dat je dat zegt :-* :-*
ik dacht eigelijk dat ik een bijdehante opmerking terug zou krijgen ik dacht dat jij ook een mei kindje was dat je dat daarom zei :mrgreen: hihiihiihi
als alles goed gaat krijg ik morgen een doppler apparaatje dan kan ik naar mijn beebje luisteren pffffffffffff ik ben zo nerveus
ik had verwacht al sik de 12 weken voorbij was en een goeie termijn echo had dat ik me dan rustiger zou voelen maar ik ben nog steeds net zo ongerust , is dat gek , nou hoop ik dat dat ding me wat rustiger maakt of hij maakt me nog paniekeriger maar daar wil ik niet aan denken :?
maandag krijg ik een grote echt een pretecho en met 17 weken kunnen ze dan al veel zien of het hartje goed is en de niertjes er zijn en het mondje en het rugje dan heb ik misschien een rustige vakantie als die echo goed is en dan hoop ik dat ik me niet meer zo druk ga maken
ik voel me echt een zeikerd sorry
maar het is wel fijn even van me af te tikken
alvast bedankt voor het luisteren/lezen :-* :-* :-*
pegje je bent helemaal geen zeikerd hoor! niet denken!
:hug: :hug: komt vast allemaal goed hoor! :-* :-* :-*
Je bent absoluut geen zeikerd, dus zet dat onmiddellijk uit je hoofd!! :naughty: Luister naar juf Jacqueline haha
Ik kan het me heel goed voorstellen, je hebt geen soepele start gehad meid.
Enne…ik zelf ben geen mei kindje…Jarno wel! :inlove:
meiden ik kom even heel snel ik heb geen tijd maar ik heb met de doppler het hartje gehoord en hij /zij heeft er meteen tegen geschopt :inlove: :inlove: :inlove: geweldig he :inlove: :inlove: :inlove:
ja maar jarno is een heel leuk mei kindje :inlove: :inlove: :inlove:
bedankt meiden :-* :-* :-*
meikindjes daar gaan we voor he Jacqueline
gaaf pegje dat je zelf het hartje kan horen
Goeiemorgen
Peggy, fijn dat je het hartje nou zelf kan horen! Ik vond zo’n doppler ook een grote geruststelling bij Kaylee. :-* ’
Chantal en Jacqueline ik zal voor jullie duimen voor een meikindje
Sydney zei eergisteren opeens zomaar uit het niets: “ik heb een erg goed gevoel over deze maand” :lol: Ik hoop dat hij gelijk heeft :mrgreen:
ik hoop het ook vicky :inlove: :inlove: :inlove:
en je had gelijk die doppler is geweldig ik was een beetje bang dta ik hem niet zou vinden maar ik heb geduld gehad en het is super :inlove: :inlove: :-*
Ik zag net de buurvrouw thuiskomen met een cosi met een lief klein meisje erin :inlove: :inlove: Lisa heet ze… leuk, een buurmeisje. Heb er helemaal kippevel van :inlove:
wat leuk vicky krijgt kaylee een vriendinnetje :inlove: :inlove: :inlove:
meiden ik heb vandaag de echo gehad en alles giing helemaal goed met de kleine :inlove: :inlove: :inlove: dus ik hoef me niet meer ongerust te maken , er was ook niks meer van het andere kindje te zien maar wel opmerkelijk vond ze dat ik ene erg grote placenta heb maar dat was niet erg :thumbup:
dus alles gaat goed met ons klein spruitje :inlove: en waarschijnlijk krijgen we een meisje :inlove: :inlove: :inlove:
Geweldig Peggy, wat een goed nieuws!! :dance: :dance:
Ik ben echt superblij voor je, meid!!
En nu gaan genieten he!!! :lol: