ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

gaan we doen hoor lekekr genieten :inlove: :inlove: :inlove:

Peggy ik ben zo blij voor je :inlove:

Hoe gaat het met de rest?

Ik begin t nou wel spannend te vinden hier hoor haha… Heb allemaal vage klachtjes die op zowel zwangerschap als ongesteld worden kunnen wijzen… grappig.

De vorige keer dat ik ovutesten heb gebruikt, werd ik ongesteld 11 dagen na mijn ei. Als dat dit keer weer zo zou zijn dan moet ik zaterdag ongesteld worden. Misschien dat ik zondag al een keer test :lol:

Ach ja we zien wel, misschien word ik gewoon ongesteld en hoef ik helemaal niet te gaan testen :wink:

vicky wat spannend meid ik zla voor je duimen :inlove: :inlove: :inlove: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:-* :pray: :pray: :pray:

Spannend, Vicky!

Natuurlijk ga ik heel hard mee hopen en duimen :pray:

Hier alles zijn gangetje, geen nieuws. Ik weet sowieso niet wanneer mijn ei is, dus dat maakt het een stuk minder ingewikkeld hahaha (alhoewel :think: )

Vandaag begonnen als gastouder. Ik pas op een mannetje van 9 maanden. We zitten nu in de “oefenmiddag” en ik heb hem om 16.15 in bed gelegd. En…meteen gaan slapen. Ik ben trots!! :lol:

leuk jacqueline gastouder :inlove: :inlove: en wat doen jullie het goed zo op de eerste dag en ook meteen slapen hihii en is het een jongen of ene meisje en welke leeftijd :inlove: :inlove:

Het is een jongetje van 9 maanden. Hij heeft tot 17.30 geslapen en daarna heerlijk en goed gegeten! :inlove:

@Jacqueline wrote:

Het is een jongetje van 9 maanden. Hij heeft tot 17.30 geslapen en daarna heerlijk en goed gegeten! :inlove:

:inlove: :inlove: geweldig zeg :inlove: :inlove:

wouw vicky eindelijk zwanger

nou hier zijn de rode duivels geariveerd

over 2 weken eindelijk insimineren dus begint het echte werk

Hehe nou ik weet he tnog niet hoor… Het was wel een heeeeeeele vage test… morgenochtend nog maar eentje doen :wink: Als hij dan duidelijker is dan durf ik blij te zijn :wink:

Nou meiden ik heb vanochtend weer getest… En de streep is nog steeds vaag… maar minder vaag… Dus ik denk dat ik nog een dag voor mijn NOD of zo zit :inlove:

maarre

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

IK BEN ZWANGER :inlove: :inlove: :inlove:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!

Gefeliciteerd Vicky!!! :dance: :dance:

Ik ben echt blij voor jullie!

jeeeaaaaaaaaaaaah gefeliciteerd vicky sydney en kaylee met jullie aankomende spruit en brusje :inlove: :inlove: :inlove:

ben zo blijjjjjjjjjjjjjjjj voor je

nu lekker gaan genieten en in april een frummel bij

Thx lieverds :inlove: :-*

Chantal, over twee weken insemineren… spannend zeg, ik hoop dat het raak is!

Jacqueline jullie gaan bijna naar Frankrijk toch? Hopen dat de geschiedenis zich daar mag herhalen :wink: :inlove:

Bella hoe is het met jou?

Bellenblaasje en met jou?

Die test lijkt me duidelijk, Vicky! :dance:

Wij gaan over 3 weken naar Frankrijk. Hoop dat het voor die tijd nog raak is eigenlijk.

Maar we gaan ervoor!

Al kwaaltjes, Vicky?

Gefeliciteerd :thumbup:

@Jacqueline wrote:

Wij gaan over 3 weken naar Frankrijk. Hoop dat het voor die tijd nog raak is eigenlijk.

Maar we gaan ervoor!

Al kwaaltjes, Vicky?

meid ik ga zoooooo hard duimen voor je :thumbup: frankrijk :thumbup: :-* :-*

@pegje wrote:

@Jacqueline wrote:

Maar we gaan ervoor!

Al kwaaltjes, Vicky?

meid ik ga zoooooo hard duimen voor je :thumbup: frankrijk :thumbup: :-* :-

:- Dank je wel meid. Hoe gaat het met je, trouwens?

Kwaaltjes…

Zere borsten, slecht slapen maar wel doodmoe zijn, het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, een verstopte neus en als ik s ochtends niet meteen eet ben ik :sick: heb ik gemerkt vanochtend haha…

:inlove:

@Vicky wrote:

Kwaaltjes…

Zere borsten, slecht slapen maar wel doodmoe zijn, het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, een verstopte neus en als ik s ochtends niet meteen eet ben ik :sick: heb ik gemerkt vanochtend haha…

:inlove:

Ach, ze gaan over. En het betekent wel dat je lekker zwanger bent!! Ik vind het zo leuk voor jullie! :dance: