Wauw Vicky, gefeliciteerd!!! :thumbup: :thumbup:
Enne… ik heb ook nog een nieuwtje, vorige week zondag ben ik teruggekomen van vakantie, waar ik maar steeds niet ongesteld werd, dus maandag een test gedaan en…
Ik ben zwanger!!!
Nou, Vicky, wat denk je. Zou die maansteen dan toch helpen?!?!?! :think:
Ben erg moe, veel misselijk en kouwelijk, maar ach, wat kan 't schelen, het is eindelijk gelukt, joepie!!!
Ik hoop dat jullie snel mogen volgen meiden!
Liefs,
Sandra.
sandra gefeliciteerd wat gaat het ineens snel met de zwangeren
Ooooooo Sandra, super!!! Gefeliciteerd!!!
over die maansteen, dat was ik nog vergeten te vertellen… Ik had m aan een koordje gedaan en dat koordje rond mijn buik gedaan, zodat de maanstaan net in mijn onderbroek viel zeg maar. Maar een week voor mijn ovulatie is hij er al afgevallen! Nou zeggen ze dat hij dan zijn werk heeft gedaan en je hem niet meer mag omdoen. haha… Maar toen moest ik dus nog ovuleren :eh: Dus ik denk dat ik nog steeds niet geloof in maanstenen
Van harte gefeliciteerd Sandra! Super! :dance:
Het gaat zeker hard met zwanger worden…zou het in de lucht hangen?
1 september is me eerste nod
@Vicky wrote:
Ooooooo Sandra, super!!! Gefeliciteerd!!!
over die maansteen, dat was ik nog vergeten te vertellen… Ik had m aan een koordje gedaan en dat koordje rond mijn buik gedaan, zodat de maanstaan net in mijn onderbroek viel zeg maar. Maar een week voor mijn ovulatie is hij er al afgevallen! Nou zeggen ze dat hij dan zijn werk heeft gedaan en je hem niet meer mag omdoen. haha… Maar toen moest ik dus nog ovuleren :eh: Dus ik denk dat ik nog steeds niet geloof in maanstenen
Ach meid, wat maakt 't uit of 't werkt. We zijn zwanger, daar gaat 't om! :dance:
Dank jullie wel meiden, voor jullie felicitaties!
@Jacqueline wrote:
nu maar hopen dat wij snel mogen volgen,
hoe gaat het verders met je?
@chantalmvbrittany wrote:
@Jacqueline wrote:Van harte gefeliciteerd Sandra! Super! :dance:
nu maar hopen dat wij snel mogen volgen,
hoe gaat het verders met je?
Gaat goed hoor. Druk aan de klus weer
Zit nu op dag 20 van mijn cyclus, ben benieuwd hoe lang deze cyclus gaat worden.
@Jacqueline wrote:
ik hoop het meid :hug: :inlove: :-* :-*
ik voel me goed nou hoor lief dta je het vraagt ik ben niet meer zo nerveus en bang en ik voel me lekekr niet meer zo misselijk maar ik heb wel erg veel last van me bekken maar dta ha dik bij alissa ook dus ik zal wel even doormoeten bijten maar dat die kleine het goed doen si al een wonder genoeg dus ik ben dolgelukkig :inlove:
wanneer vertrekken jullei naar frankrijk :think: :dance:
alweer een zwangere er bij gefeliciteerd :dance:
Fijn om te lezen dat je je beter voelt,Peggy. Hoop dat je nu lekker kan genieten. Groeit je buik al?
We moeten nog even geduld hebben,voordat we naar Frankrijk gaan. We rijden er de 25ste augustus heen en komen 5 september terug. We hebben er zo’n zin in! :dance:
Nu hopen dat het weer in Frankrijk ook beetje opklaart
@Jacqueline wrote:
Fijn om te lezen dat je je beter voelt,Peggy. Hoop dat je nu lekker kan genieten. Groeit je buik al?
We moeten nog even geduld hebben,voordat we naar Frankrijk gaan. We rijden er de 25ste augustus heen en komen 5 september terug. We hebben er zo’n zin in! :dance:
Nu hopen dat het weer in Frankrijk ook beetje opklaart
met hopelijk goed nieuws dat je wie weet zwanger bent
Dat zou dan helemaal geweldig zijn!
En het zou supergoed passen in deze periode…allemaal leuke dingen in het verschiet! Dan kan dat er zeker bij! hihi
mijn buik begint al met groeien jacqueline :inlove: :mrgreen:
en frankrijk nog even dus ik hoop dat jullie een geweldige vakantie gaan krijgen meid het is je gegunt :-* :-* :-*
Hoe is het hier met iedereen?
Hier alles goed, alleen verschrikkelijk . 's ochtends wat misselijk, maar niet te erg. Ik ben wel verschrikkelijk geobstipeerd, klapte gisteren helemaal dubbel van de pijn :? Ik heb al een halve fles roosvicee laxo op, doet niets… krijg er alleen maar krampen van. Ook kiwi’s, vezels, pruimen etc doen allemaal niets :? Nou had ik altijd al last van mijn darmen, dus ik had niet verwacht dat het nou beter zou worden haha , maar dit is wel erg pijnlijk :? Nou ja hoort erbij he
De vrouw van MVM is net geweest, weer een mooie positieve test erbij :dance: :inlove: Morgen vertrekken we voor een week naar mijn ouders en als we dan terugkomen kan ik gelijk mee gaan doen :mrgreen:
Leuk, gaan jullie het goede nieuws aan je ouders vertellen?
Lastig zeg, die obstipatie. Ik heb het ook gehad toen ik zwanger was van Jarno.
Hier komen volgens mij de :twisted: :twisted: eraan. Heb vanaf eergister vreselijke buikpijn en net bij het afvegen iets rood. Opvallend korte cyclus dit keer (24 dagen!). :wall:
nou denk dat ik maar verlopig afscheid neem
me donor is afgehaakt en kwam met het volgende hij wil zelf een kind hebben samen met een vrouw en het liefst met mij :shock: :shock:
nou dus echt niet dus heb het telefoon gesprek afgekapt
ben nu opzoek naar een nieuwe dus gaat wel weer maanden over heen
eigenlijk hoopik dat ie me donor terug krabbelt en toch me wens wil vervuldigen
ben er kapot van had me er zo op verheugd
Oh Chantal, dat meen je niet! Wat een rare streek zeg, om zo op het laatste moment terug te krabbelen.
Is Brittany ook van hem trouwens?
Heel veel sterkte meid. :hug:
@Jacqueline wrote:
Oh Chantal, dat meen je niet! Wat een rare streek zeg, om zo op het laatste moment terug te krabbelen.
Is Brittany ook van hem trouwens?
Heel veel sterkte meid. :hug:
nee gelukkig niet
die van me ex die niet omkijkt naar brittany
Chantal wat erg meid… :hug: Sterkte…
Meiden, wij vertrekken zo naar mijn ouders, de 20ste zijn wij terug, dus tot volgende week!!! :-*
Jee, Chantal, da’s een tegenvaller!
Ik hoop echt dat je heel snel een nieuwe vindt (of dat deze toch nog op jouw voorwaarden wil meewerken).
Sterkte!
Liefs,
Sandra.