Ik hoop echt dat je heel snel een nieuwe vindt (of dat deze toch nog op jouw voorwaarden wil meewerken).
Sterkte!
Liefs,
Sandra.
ja ik hoop het ook voor je meid :hug: :-
vicky als ik daar last van had nam ik een glas jus’dorange en een flinke scheut sla olie er door heen en dat dronk ik 3 x per dag en dan de 2de dag kwam alles op gang en ging alles super :thumbup:
jacqueline hoe gaat het met jou :think: :hug: :- eens een korte cyclus las ik hopen de volgende keer weer maar dan ietsje meer rond de 28 dagen en dan standaard 28 dagen :hug: :-* wanneer vertrekken jullie naar frankrijk :dance: :inlove:
wij hebben vrijdag de 20 weken echo :dance:hopen dat onze spruit helemaal gezond is en dan weten we zeker of we een meid krijgen :dance:
en het verdrietige nieuws is dat al s de echo geweest is dan hebben we meteen de vakantie ook afgesloten en dan moeten we weer werken ach ja moet ook he :think:
Hier gaat het goed hoor, de :twisted: :twisted: zijn weer bijna vertrokken. Op het moment even niet zo fanatiek met zwanger worden in ons hoofd…de vakantie komt eraan en daarna de oplevering van ons huis. De bouwvak is hier afgelopen, dus elke dag wordt ons huis een beetje mooier (we rijden iedere dag even langs ).
Peggy, we vertrekken 25 augustus naar Frankrijk, dus het zou best kunnen dat mijn eisprong daar weer is. Zou het een teken zijn?
Spannend hoor, de 20 weken echo! Wel leuk…en dan zeker of het een meisje is of niet. :inlove:
Och, de vakantie weer voorbij. De tijd gaat snel he?
Gefeliciteerd als het al gelukt is en anders succes voor iedereen!
Wij zijn sinds juni dit jaar bezig voor de tweede. Morgen is mijn redday dus ik zit helemaal in spanning.
Heb je bij de tweede dezelfde symptomen als bij de eerste? Of voel je er veel minder van als het zover is?
Ik heb zo nu en dan weer zo’n bandenpijn gevoel en last van mijn maag. En nog geen :twisted: gevoelens… Zou het dan al zover zijn…? Vorige keer duurde het een jaar ivm schildklierproblemen. Maar dat is nu goed volgens mijn arts.
Morgen afwachten dus, en als er in het weekend nog niets is testen…
Gefeliciteerd als het al gelukt is en anders succes voor iedereen!
Wij zijn sinds juni dit jaar bezig voor de tweede. Morgen is mijn redday dus ik zit helemaal in spanning.
Heb je bij de tweede dezelfde symptomen als bij de eerste? Of voel je er veel minder van als het zover is?
Ik heb zo nu en dan weer zo’n bandenpijn gevoel en last van mijn maag. En nog geen :twisted: gevoelens… Zou het dan al zover zijn…? Vorige keer duurde het een jaar ivm schildklierproblemen. Maar dat is nu goed volgens mijn arts.
Morgen afwachten dus, en als er in het weekend nog niets is testen…
Liefs Mobo
Nou, bij mij is het niet bepaald hetzelfde hoor…
Ik ben nu veel misselijker dan de vorige keer, regelmatig neerslachtig en de vorige keer had ik heel gevoelige, zere borsten en nu helemaal niet!
Bovendien had ik de vorige keer opeens een aversie tegen thee (normaal drink ik dat per liter) en nu helemaal niet.
Dus het kán hetzelfde zijn, maar het hoeft zeker niet!
Ik ben becca en sinds okt '06 bezig voor een 2e kindje. Op Amy hebben we een jaar gewacht en ik had gehoopt dat het bij een 2e sneller zou gaan :? We zijn er wel evnetjes mee gestopt, omdt ik een andere baan wilde, dat is min of meer gelukt (andere afdeling waar ik de 27e ga beginnen) en nu zijn we weer hard bezig.
Mijn nod is rond 2 september en ik hoop die dag een mooie test in mijn handen te hebben, zou heel speciaal zijn, want op 2 september 2005 had ik er namelijk ook een, die van amy :inlove:
Hopelijk vinden jullie het gezellig als ik hier zo af en toe mee kom kletsen.
Ik ben becca en sinds okt '06 bezig voor een 2e kindje. Op Amy hebben we een jaar gewacht en ik had gehoopt dat het bij een 2e sneller zou gaan :? We zijn er wel evnetjes mee gestopt, omdt ik een andere baan wilde, dat is min of meer gelukt (andere afdeling waar ik de 27e ga beginnen) en nu zijn we weer hard bezig.
Mijn nod is rond 2 september en ik hoop die dag een mooie test in mijn handen te hebben, zou heel speciaal zijn, want op 2 september 2005 had ik er namelijk ook een, die van amy :inlove:
Hopelijk vinden jullie het gezellig als ik hier zo af en toe mee kom kletsen.
Hai Becca, welkom hier!
Ik hoop van harte voor je dat je snel zwanger mag zijn!
Wie weet doe je het net als wij. De eerste heeft bij ons ook een jaar geduurd en wij zijn in september 2006 gegaan voor een tweede. Inmiddels ben ik 8 weken zwanger, dus doe je het net als wij dan is het deze maand raak!
meiden ik heb vanmorgen de screeningsecho gehad en onze kleine meid was zo ver als ze kunnen zien helemaal gezond :inlove: :inlove: :inlove: ik ben zo gelukkig wie had dit ooit verwacht 16 weken geleden :inlove: nou hopen dta het allemaal goed blijft gaan en dan krijgen we in jan een prinsesje hier er bij :inlove: :inlove:
Mobo gefeliciteerd!! Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap!
Mamasandra: bedankt! Zou toch wel super zijn als het uit zou komen bij ons, zoals het nu bij jou is gebeurd! Ook van harte met je zwangeschap!
Lila: heb jij niet ook een tijdje bij de meimama’s 2006 mee geschreven? Wat balen dat je ongesteld bent geworden zeg :hug: Hopelijk is het snel raak bij je!
Ik probeer er niet al te veel mee bezig te zijn, maar vind het wel erg moeilijk moet ik zeggen. Naarmate het langer duurt, wordt het steeds moeilijker om de afstand te bewaren.
Af en toe krijg ik zelfs al de vraag van mensen of het niet tijd wordt om weer zwanger te worden, omdat Amy al 1 is geweest :shock: Ik roep dan altijd maar dat ik wil wachten tot ze minimaal 3 is, net zoals bij mij en mijn broers (ik scheel 4 en 7 jaar met ze)
Af en toe krijg ik zelfs al de vraag van mensen of het niet tijd wordt om weer zwanger te worden, omdat Amy al 1 is geweest :shock: Ik roep dan altijd maar dat ik wil wachten tot ze minimaal 3 is, net zoals bij mij en mijn broers (ik scheel 4 en 7 jaar met ze)
Wat een onbeschofte vraag zeg!
Waar bemoeien ze zich mee!
Dat zijn dus ook mensen die er geen rekening mee houden dat het weleens niet zou kunnen lukken (mijn vriendin heeft dat gehad toen ze al anderhalf jaar bezig was), waardoor het nóg pijnlijker is. Stom hoor!
Ja, eerlijk waar…ze zijn er gewoon! Zelfs een keer de moeder van een vriendin die tegen me zei: Oh, is ze alweer 1 jaar? Dan moet je weer aan de bak he?!
Snap niet dat mensen er maar vanuit gaan dat je dan aan een 2e MOET beginnen…Heb zelf altijd geroepen dat ik pas een 2e wilde als Amy naar school zou gaan, maar het begon dus toch eerder te kriebelen
Een collegaatje van me komt in de mm, zijn alweer 2 jaar bezig en 2.5 jaar getrouwd. Ze krijgt regelmatig de pijnlijke vraag of ze soms geen kinderen wil, omdat ze alweer zo lang getrouwd zijn en geen kinderen hebben… :doh:
En ik hoor deze vraag wekelijks, terwijl Ik net pas getrouwd ben en 5 jaar alleenstaand ben geweest.
Mijn man en ik willen graag een tweede kindje. zijn ook november begonnen te klussen…helaas (nog) niets, dus zon vraag is erg pijnlijk, want je gaat het echt niet aan de klok hangen, dat je al bezig bent en het duurt even.
Bij mij hangt het er vanaf wat ik antwoord, soms lach ik alleen maar en som doe ik wel bijdehand. Of ik roep gewoon doodleuk: we zijn alweer bijna een jaar aan het oefenen… Dan weten ze niet waar ze moeten kijken…
IK BEN MIEKE BEN 28 JAAR EN HEEFT 1 DOCHTER ZE IS GEBOREN OP 8-12-07 EN WIL GAAN VOOR EEN TWEEDE WAAROM NOU MET ME DOCHTER WAS IK 16 MAANDEN BEZIG EN WIL VOOR ME 30STE EEN TWEEDE DACHT ALS HET WEER ZOLANG DUUR DAN HEB IK DE TIJD HEEFT ME LAATSTE PIL INGENOMEN OP 19 AUGUSTUS MAAR MIJN VRAAG IS HOE MOET IK WEER BEGINNE MOET IK WACHTEN MET TELLEN ALS IK ONGESTELD BEN GEWORDEN OF VAN AF 19 AUGUSTUS?? STOM HE WEET HET NIET MEER :wall: :wall: