ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

Hee meiden

Hoe gaat het met jullie? Het is opeens zo stil hier :frowning: Hier alles goed, donderdag eerste echo!

Ik zit hard af te tellen naar mijn nod :mrgreen:

Wat ik me trouwens afvroeg… hebben jullie evengoed nog dingen waar jullie tegenaan lopen? Ik zit me dus wel eens te bedenken van; hoe moet ik dat doen als ik er straks 2 heb? Heb ik dan nog wel tijd voor mezelf enzo?

Op een gegeven moment zullen de ritmes zo verschillen dat er altijd wel eentje wakker is.

Dat denk ik ook wel. Dat wordt dus druk, druk, druk!

@Vicky wrote:

Hee meiden

Hoe gaat het met jullie? Het is opeens zo stil hier :frowning: Hier alles goed, donderdag eerste echo!

jippie donderdag de echo :dance: :dance: :dance: leuk :inlove: :inlove:

wat is het rustig hier zeg :shock:

ik ben benuwd hoe het met jacqueline gaat die zit nou lekker op vakantie :dance: :dance:

Hallo allemaal!!

We zijn terug van een heerlijke vakantie! Super goed weer gehad en heerlijk genoten.

En op de terugweg ongesteld geworden…wat een domper :cry:

Helaas dus, geen herhaling van de geschiedenis :wink:

Maar de :twisted: zijn weer zo goed als weg, dus we gaan er weer voor.

Vandaag aan het genieten van mijn verjaardag en te horen gekregen dat ik over een maand of 7 tante wordt van een tweeling!! :dance:

Hoe gaat het hier? Nieuwtjes?

Hoe was je echo, Vicky?

He, Jaqueline, balen!

En inderdaad hoor meid, vol goede moed de volgende ronde in. Zet 'm op!

Liefs,

Sandra.

Jacqueline wat jammer :frowning: :hug:

Echo was goed, hartje zien kloppen :inlove: 27 september heb ik de combitest en dus weer een echo :inlove:

@Vicky wrote:

Jacqueline wat jammer :frowning: :hug:

Echo was goed, hartje zien kloppen :inlove: 27 september heb ik de combitest en dus weer een echo :inlove:

Super! Lekker hoor, veel echo’s!

Wanneer ben je uitgerekend?

16 april… dus ik heb besloten om deze keer maar gewoon in april te bevallen. Dat is dan netjes tussen 38 en 42 weken, mooi toch? :wink: :lol:

Prima plan! :wink: :thumbup:

Ik ga me nu ook aanmelden hier :mrgreen: .

We gaan voor een 2de kindje :dance: .

Ben eind juni gestopt met de pil.

Ben 2 keer ongesteld geworden sindsdien.

Zit nu dus in de 3de ronde.

Gefeliciteerd voor diegene die zwanger zijn en voor diegene die het nog niet zijn, succes :-*

xxx Claudia

Hoe krijg ik nu een 2de banner onder aan?

Welkom Claudia!

We gaan met zijn allen hopen dat dit topic snel gesloten kan worden :wink: :wink: :wink:

idd :pray:

:-*

Leuk, Claudia!

Ik duim voor je mee dat het heel snel mag lukken!

Ik kom hier af en toe nog even neuzen, want het is hier inmiddels gelukt (jippie!) en ik hoop voor jou (en alle andere meiden hier) dat het binnenkort voor jullie net zo mag zijn!

Liefs,

Sandra.

Wat fijn dat het bij jou al gelukt is, gefeliciteerd :-*

@claud7 wrote:

Wat fijn dat het bij jou al gelukt is, gefeliciteerd :-*

Dank je wel!

Blijft leuk als mensen je feliciteren!

jacqueline meid hoe was de vakantie , fijn dat je er weer bent alleen balen van die :evil: , en gefeliciteerd tante jacqy een tweeling :inlove:

Hey hoi!!

De vakantie was erg leuk! We hebben heerlijk weer gehad en Jarno heeft zich prima vermaakt. Ik verbaas me er steeds weer over hoe snel en makkelijk die kleintjes vrienden maken. Kunnen wij als volwassenen nog wat van leren :wink:

Heel erg jammer van de :twisted: , maar aan de andere kant wel fijn dat ze gewacht hebben met komen tot aan het eind van de vakantie haha

Nu gaan we ons richten op ons nieuwe huis! :dance: