ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

oooooooooooh spannend nieuwe huis :inlove: en ja die kleintjes die maken binnen een sec 10 een vriendje alissa stapt zo op een kindje af pakt het handje en ja hoor vriendinnetje :inlove: :inlove:

@pegje wrote:

oooooooooooh spannend nieuwe huis :inlove: en ja die kleintjes die maken binnen een sec 10 een vriendje alissa stapt zo op een kindje af pakt het handje en ja hoor vriendinnetje :inlove: :inlove:

Het leuke bij kinderen vind ik ook dat ze rustig direct zeggen “dit is mijn vriendinnetje/vriendje”.

Ik weet van mezelf dat als ik iemand nog niet zo lang ken (en dan is nog niet zo lang écht langer dan een paar seconden :lol: ) dat ik al erg twijfel of ik die persoon (die zo langzamerhand echt wel begint te voelen als een vriendin) wel in haar bijzijn “vriendin” kan noemen. Bang dat zij dat wat hard van stapel vindt lopen ofzo… Dat ze denkt “Vriendin? Daar moet je elkaar wel wat langer voor kennen” o.i.d.

Kinderen kennen die onzekerheid nog niet. Ze zeggen wat ze voelen, heerlijk!

Hallo allemaal!

Het topic valt een beetje stil.

Ik ben er ook niet zo vaak de laatste tijd. We zijn druk met verven en sauzen in ons nieuwe paleisje, dus 's avonds echt te moe om nog te KOKken.

Maar alles goed hier, al is het zwanger worden een beetje naar de achtergrond geschoven. Natuurlijk “doen” we nog steeds ons best, maar we denken er minder over na nu in deze drukte (misschien is dat wel goed, bedenk ik me ineens).

Hoe gaat het met jullie? Nog geen nieuws of spannende dingen?

Hee Jacqueline wat leuk weer wat van je te horen :inlove: Misschien is het idd goed dat jullie zo druk zijn, wie weet wat voor goeds er van komt :wink: :pray:

Nieuws: donderdag heb ik weer een echo, maar heb vanochtend met mijn eigen angelsound het hartje al gehoord dus dat zit wel goed :wink: :inlove:

Wauw, super zeg!! Kun je zo’n Angelsound zelf kopen dan?

Waar koop je zoiets eigenlijk? (foto?) :oops:

Lijkt me echt geweldig.

Maar hoe gaat het verder met je? Voel je je al echt zwanger?

Ik ben wel benieuwd naar je buikje hoor…wel hier ook showen hoor :dance:

Ik heb er eentje gekocht via t forum hier… Alleen kwam zaterdag mijn vriend met een gloednieuwe aanzetten haha, dus nou heb ik er twee. :lol: Gooi er binnenkort wel eentje weer op marktplaats. Als je trouwens even googlet op angelsound dan krijg je gelijk een site waar ze opstaan! 44.95 kost ie bij de kijkshop.

zwanger… ja… ik ben zo misselijk, kan niet missen dat ik zwanger ben haha. Het is de laatste paar dagen weer wat beter, in die zin dat ik nog wel de hele dag kokhals, maar overgeven is er ff niet meer bij (afkloppen). HOpelijk is het binnenkort over :pray:

Ik begin ook behoorlijk uit te zetten, zag net mijn buurvrouw die riep gelijk ZO JIJ GROEIT HARD hahaha. Zal vanavond of morgen mijn vriend wel ff maken om een foto te maken :wink:

ja vicky ik ben benuwd eeen buikfoto lijkt me wel erg leuk zeg :inlove: :inlove:

jacqueline wat fijn dat jullie alles zijn aan het opknappen ziet altijd mooi uit he als er een mooi laagje evrf overheen gegaan is he :inlove: en ehh jarno helpt je vast wel erg goed mee he :inlove:

ik had maandag de pretecho gehad en ze was zoooo mooi :inlove: :inlove: :inlove:

O wat een mooie echo’s zeg Peggy :inlove: En wat wordt Alissa groot, wat een knappe meid… wat een mooie haartjes heeft ze :inlove:

Hier mijn echo van gisteren :wink:

Jacqueline hoe gaat het bij jullie :-*

En de rest van de dames, hoe gaat het?

Jee, Pegje, wat bijzonder!

Je kunt gewoon zo al zien dat Alissa en je tweede meisje enorm op elkaar lijken!

Wat is dat toch bijzonder zeg, zo’n 3D echo…

Je kunt je kindje echt al herkennen, mooi hoor!

Enne, mooi meisje heb je hoor!

Groetjes,

Sandra.

@pegje wrote:

ja vicky ik ben benuwd eeen buikfoto lijkt me wel erg leuk zeg :inlove: :inlove:

:wink:

ja leuk een buikfoto

je ziet al een klein buikje he vicky :inlove: :inlove: geweldig toch en je echo hij is echt mooi , heb je ook al een gevoel of je een meid of een knul gaat krijgen :think: :inlove: :inlove:

Een meid :wink:

ik kom hier ook nog maar eens een beetje bijpraten. Heb hier meegeschreven tot pagina 7 ofzo maar vond het toen allemaal een beetje veel worden en ben een tijdje niet meer op KOK geweest. Nu schrijf ik al een tijdje mee met april mama’s 2008 omdat het bij ons uiteindelijk dan ook gelukt is. zat er teveel mee in mijn hoofd volgens mijne vriend.

Ik zie dat er al veel onder jullie ook in verwachting zijn en aan diegene die aan het proberen zijn wens ik nog veel succes!

Zijn er hier nog NIET zwanger van een tweede?

Wij hopen sinds december 2006 zwanger te raken van een 2e (m’n dochtertje is 3 jaar), maar tot nu toe zonder resultaat. ! Ik weet dat ik absoluut geen klagen heb, heb al een dochtertje, ben nog niet eens een jaar bezig… maar toch. Word er soms moedeloos van.

lieke 74, bij ons gaat het verschil bijna 7 jaar zijn, dus geef de moed niet op. Het zal wel lukken wanneer je het het minst verwacht!

Ik had de moed ook al een paar keer opgegeven.

Lieke: hier nog eentje die nog steeds niet zwanger is van nr 2. Wij zijn nu een jaar bezig zonder resultaat.

Was het snel raak bij jou 1e? En bij jou Nadra?

Bij Amy hebben we er ook een jaar over gedaan…

bij joni ging het heel vlug, toen was ik meteen zwanger na het laten van mijn pil. Hoewel de dokter had gezegd dat het toch wel tussen de 6 maand en 2 jaar kon duren omdat ik al van mij 11e de pil nam.

Heb je het nog laten onderzoeken waarom het zo lang duurde nu Nadra?

Ik was ook vanaf mijn 12e ofzo aan de pil, ze hadden tegen mij gezegd dat ik na 2 jaar proberen maar eens terug moest komen… (bij amy) na haar geboorte heb ik 3 maanden een nuvaring gehad en daar weer mee gestopt, omdat we snel weer wilden proberen. (Toen Amy een half jaar was alweer) We gingen er toen vanuit dat het wel weer lang zou duren, toen was het niet erg, maar ondertussen begin ik het goed zat te worden…

Bij de 1e duurde het 5 maanden voor ik zwanger was. Vond ik redelijk snel. Nu is elke maand meer teveel, maar ja, dat is altijd zo als je iets heel graag wil.

nee ik weet wat de oorzaak daarvan is. Ik weeg namelijk teveel (en niet een beetje) Ik was bij ons joni 30 kilo bijgekomen en na ons joni ook nog elk jaar 5 kilo erbij dus kan zelf wel een rekening maken over hoeveel ik nu weeg als ik 70 kilo woog voor ik in verwachting geraakte van ons joni. Nu ik zwanger ben begin ik wel stilletjes af te vallen en de gyn wil dat dit zo blijft doorgaan, hoewel het niet makkelijk is hoor!

becca, ben je na het uithalen van je nuvaring nog bij de gyn ofzo geweest voor een controle? Want een vriendin van mij had nevenverschijnselen van die ring, waardoor voor haar het zwangerworden werd bemoeilijkt!