ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

@Lieke74 wrote:

Bij de 1e duurde het 5 maanden voor ik zwanger was. Vond ik redelijk snel. Nu is elke maand meer teveel, maar ja, dat is altijd zo als je iets heel graag wil.

Erg herkenbaar :mrgreen:

@Nadra wrote:

becca, ben je na het uithalen van je nuvaring nog bij de gyn ofzo geweest voor een controle? Want een vriendin van mij had nevenverschijnselen van die ring, waardoor voor haar het zwangerworden werd bemoeilijkt!

nevenverschijnselen ? :think: Wat houd dat in? Ik heb nooit bij een gyn gelopen ofzo… Toen ik de ring aanvroeg bij mijn huisarts, wisten ze niet eens wat het was en dachten ze dat zij degene waren die hem moesten plaatsen en verwijderen ofzo… :eh:

bij mijn vriendin werd haar baarmoederhals week, waardoor ze niet zwanger geraakte. Die moest eerst aansterken voor ze zwanger mocht worden!

Aha…hoe lang heeft zij de ring gebruikt dan?

Ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk…Maar ach, het is alweer een jaar geleden dat hij er uit was, dus zo’n vaart zal het niet lopen denk ik.

zij heeft die ring 9 maanden gehad voor ze van plan was om te gaan voor nog een kindje!

@Nadra wrote:

nee ik weet wat de oorzaak daarvan is. Ik weeg namelijk teveel (en niet een beetje) Ik was bij ons joni 30 kilo bijgekomen en na ons joni ook nog elk jaar 5 kilo erbij dus kan zelf wel een rekening maken over hoeveel ik nu weeg als ik 70 kilo woog voor ik in verwachting geraakte van ons joni. Nu ik zwanger ben begin ik wel stilletjes af te vallen en de gyn wil dat dit zo blijft doorgaan, hoewel het niet makkelijk is hoor!

Afvallen is zeker niet makkelijk!! Wat zal het moeilijk voor je (geweest) zijn zeg! :hug: Gelukkig ben je nu zwanger en hopelijk blijft het afvallen lukken!

zolang de kleine zo beweeglijk blijft als nu, dan ben ik tevreden. Het afvallen zal wel iets moeilijker worden maar wat we kwijt zijn, zijn we kwijt!

ach ja het zal wel goed komen!!!

Hey allemaal!

Eindelijk ben ik er weer.

We zijn verhuisd en hadden tot vandaag geen internet! Ik begon al afkickverschijndelen te krijgen.

Alles goed hier, verhuizing-drukte is een beetje achter de rug. Nog niet zwanger…al een keer een heel klein beetje ongi geweest (heel raar). Wel veel misselijk de laatste week, maar ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben. Ben immers iets ongi geweest.

We wachten nog maar even af.

Pegje en Vicky, hoe gaat het met jullie??

En met de “klussers”?

hey wat een drukte lees ik bij jullie leuk zeg word het allemaal hoe je het gehoopt had :inlove:

en met mij gaat alles goed , morgen weer naar de vk ,ik heb wel steeds meer pijn in mijn bekken ikkan soms niet meer lopen en zak ik gewoon door mijn heupen heen , ach ja nog even toch

mijn hond die is vandaag weer bij de dokter geweest en hij had weer zijn blaas vol met blaassteentjes die hebben ze er uit gespoelt en nou zijn ze hard op zoek naar medicijnen voor mijn beestje alleen die kunnen hem een goed leven geven anders zou hij elk half jaar geopreerd moeten worden :cry: dus hopen dat ze er aan kunnen komen helaas moet hij die wel zijn hele leven slikken

en ehh ben je die afkickverschijnselen al te boven of heb je er nog last van :stuck_out_tongue: :mrgreen: :mrgreen: :wink:

Goeiemorgen meiden

Jacqueline welkom terug!!! Hoe bevalt de nieuwe woning? En een klein beetje ongi… wie weet was het wel een innestelingsbloeding :pray: Meid ik hoop t zo voor jullie :pray:

Hier alles goed, ondertussen al 14 weken, men wat gaat het snel zeg. Over anderhalve week weer naar de gyn… buik groeit als kool… Misselijkheid begint gelukkig iets minder te worden nou even afkloppen

Ha meiden

Een tijdje geleden heb ik ook meegeschreven en ik wil jullie even laten weten dat ik nu ook 5 weken zwanger ben, joepie de poepie!!!

Gr Tans

Super, Tans!!

Van harte en geniet ervan!

proficiat Tans!!!

Tans, gefeliciteerd!!! :inlove:

Hoe is het met de andere meiden? Topic valt een beetje stil he :frowning:

Hoi Vicky!

Wat leuk dat je nog even langskomt en naar ons vraagt!

Met mij gaat het wat cyclus betreft de laatste tijd niet zo goed. Heb hele korte cycli, dus waarschijnlijk geen eisprong.

Het gaat ook gepaard met veel en hevige buikpijn. Ik word er dus niet blij van op het moment. Kan er helemaal geen peil meer op trekken op het moment.

Maar goed, we hebben een drukke periode achter de rug, dus me er druk over maken heb ik ook niet echt gedaan.

Hoe gaat het met jou, Vicky? Mooi buikje krijg je al he? Super hoor. En ik las dat jullie een mannetje krijgen? Ik kan uit ervaring zeggen dat dat erg leuk is! :wink:

Ja hier gaat alles goed… Misselijkheid is eindelijk zo goed als over… en een zoon, ja… waaw… loop al dagen op een blauwe wolk haha :wink: :inlove:

Maar meid toch wat ongelooflijk kl*te dat je cyclus nu helemaal zo in de knoop ligt :frowning: Elke keer als ik zie dat je gereageerd hebt hoop ik op goed nieuws, maar dit is wel heel wat anders :frowning: Ik hoop zo dat het jullie binnenkort ook gegund is :hug:

Tja… ik ga weer naar de volgende ronde… dus weer niet raak. :cry:

Och Lieke jullie ook al zo lang bezig :frowning:

:hug: meis, ik zou zeggen troost jezelf met een bak chocoladeijs :wink:

Ik ga maar eens extra duimen voor jullie allemaal :pray: :hug:

Tans gefeliciteerd!

Lieke :hug: Ik leef geheel met je mee, wij zijn al bezig sinds okt '06, dus ongeveer even lang als jullie :cry:

lieke en becca, hoop dat jullie wens snel mag uitkomen!!