ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

hoi allemaal,

We waren zwanger van de 2de. Helaas kreeg ik eergisteren een miskraam na 6 wk zwangerschap.

Wij willen zeker weer voor een 2de gaan. Maar eerst goed herstellen.

Iedereen die zwanger is, van harte.

Voor diegene waar het nog moet komen, veel succes. Ik duim voor jullie.

xxx Claudia

Oh Claudia, was erg voor je! :hug:

Hoop dat je snel hersteld en dat je niet al te lang moet wachten opdat je terug zwanger zal zijn en het dan wel mag volgroeien.

Ik gun het je van harte!!!

dankje wel Nadra

Ik zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd. Gaat het goed met je?

xxx Claudia

Valt wel mee!

In het begin van mijn zwangerschap heb ik veel last gehad van mijn onderrug (blijkbaar vond de kleine dat de ideale afstootplaats om toerkes te maken)

Nu dit over is heb ik redelijk wat last van bandenpijn (rechterlies naar rechterheup)

Ik moet ook mijn suikerwaardes in het oog houden omdat ik een verhoogd risico loop op zwangerschapsdiabetes. Ben dan ook te zwaar. Er is nog niets aan de hand maar ik heb toch al de nodige stress hiermee meegemaakt.

Eerst hadden ze me een verkeerd geijkt machientje meegegeven. dan moet ik een dieet volgen waar ik van bijkwam en dat mocht zeker niet van de gyn (hij wou dat ik 10 kilo kwijt was), daarna heb ik nog een paar keer bloed overgegeven van me op te jagen, hoewel ik me pas zorgen moest maken als mijn waardes boven de 180 zaten, maar dat hebben de diabetesverpleegkundigen niet tegen me gezegd. dus miek ik me al zorgen toen er 1 waarde 5 te hoog was. wat geen ramp is want er staat een foutenpercentage van 10 op die toestelletjes blijkbaar.

Maar tot nu toe is er nog niets om me zorgen over te maken.

De kleine doet het goed en op 19/11 mogen we nog eens naar de gyn en dan weten we misschien het geslacht.

Ik ben zo benieuwd!!!

Groetjes

spannend allemaal hoor.

Ik duim voor je dat alles goed met je gaat.

xxx Claudia

Och Claudia, nee toch. Wat vind ik dat toch sneu voor jullie.

Doe rustig aan en laten we heel hard duimen dat je snel weer zwanger bent.

claudia meid sterkte ik hoop dat jullie droom snel uit komt :hug: :-* :-*

jacqueline hoe gaat het met jullie nog steeds zo druk bezig of is de rust nou weergekeerd in huis :mrgreen:

hebben jullie ook allemaal al plannen voor de feestdagen

sinterklaas doen we bij mijn ouders vieren ik verheug me er nou al op :inlove: :inlove:

hier gewoon de vaste dagen kerst avond en eerste kerstdag naar mijn ouders kadootjes en eten :drool:

en 2de kerst dag eten bij mijn schoonouders

en jullie :think: :think:

Hai jaqueline , ik lees hier nog af en toe mee. Ik duim voor jou extra hard dat je eindelijk zwanger mag worden. Zoals je misschien gezien hebt ben ik pas bevallen van een meisje. En ik gun het jou ook zo.

liefs anita

Claudia wat erg!! :hug: Hoe gaat het nu met je?

Pegje: Wij vieren sinterklaas bij mij man op het werk, op het kdv en nog bij mijn broer in huis met zijn dochtertje en een neefje van hem. Dus ze wordt 3x verwend. Met kerst naar de ouders en schoonouders, maar dan doe ik niet aan kadootjes.

@wesselsem wrote:

Hai jaqueline , ik lees hier nog af en toe mee. Ik duim voor jou extra hard dat je eindelijk zwanger mag worden. Zoals je misschien gezien hebt ben ik pas bevallen van een meisje. En ik gun het jou ook zo.

liefs anita

Hey Anita!!

Een meisje! Supergefeliciteerd!!

Ik wist het niet joh…was net naar je op zoek hier om eens te kijken hoe het met je ging.

Hoe is de bevalling gegaan?

Lief dat je nog even aan me gedacht hebt. Wij hopen ook nog steeds vurig op een zwangerschap en doen er ons best voor.

Groetjes!

Jacqueline, ik hoop ook voor jou dat je snel een mooie test in handen mag krijgen :pray: .

Liefs Claudia

@claud7 wrote:

Jacqueline, ik hoop ook voor jou dat je snel een mooie test in handen mag krijgen :pray: .

Liefs Claudia

:-* :-* Dank je wel!

Hoe gaat het met je?

Zit je ook helemaal in de Sinterklaassferen.

De kinderen hebben nu ook een leuke leeftijd he.

Helemaal spannend. Schoen zetten :mrgreen: .

laters xxx Claudia

Hier gaat het redelijk, Jarno is sinds vannacht flink grieperig en ik ben nog een beetje aan het uitzieken.

Ja, het Sint-virus is hier ook gearriveerd hoor. Geweldig! We merken echt dat Jarno er nu veel meer van mee krijgt.

Maar ik zie dat Dewi jarig is geweest? Nog van harte gefeliciteerd! Leuke dag gehad?

Ook hier volop bezig met de sint! Vorig jaar dacht ik dat ze het bijna wist. Maar nu lijkt het weer of ze er helemaal van in de ban is. Ach ja het maakt niet uit want nu er een tweede op komst is zal ze toch nog een hele tijd vanalles van de sint krijgen!!!

Dit topic bloedt een beetje dood vrees ik :naughty:

Hoe gaat het met iedereen die zwanger wil worden??

Pegje, jij hoeft niet zo lang meer zag ik! Spannend hoor. Hoe gaat het met je/jullie?

Hier gaat het wel, lekker naar een weekendje Limburg toe aan het leven (komend weekend) en dan lekker de kerst. Heerlijk, gezellige tijd. Even minder met zwanger worden bezig zijn.

Op het moment zit ik op dag 36 van mijn cyclus. Heb wel buikpijn gehad en wat rozige afscheiding bij het afvegen, maar ongesteldheid komt nog niet los. Op naar een lange cyclus maar weer, denk ik.

Hier is het nogal druk op het moment!

De badkamer is bijna klaar en onder de kerstvakantie komt opa helpen met de zolder in orde te maken.

Als dat weer allemaal achter de rug is dan heb ik weer meer tijd om overal eens te gaan kijken.

Ja, ja, we weten ondertussen dat ons Joni er een zusje bijkrijgt!

Ze is dolgelukkig en was hier de enige die dacht dat het een meisje zou worden. Haar geluk kan niet op.

Gisteren heeft ze haar rapport gekregen en het was heer helemaal top!!!

94% Hoop voor haar dat ze zo gemakkelijk blijft leren.

Ik wens iedereen die nog niet zwanger is een vruchtbare kerstvakantie toe.

voor de rest ook de beste wensen en een voorspoedig 2008!!!

Mag ik ook meeschrijven?

tuurlijk musje, hoe meer zielen hoe meer vreugde!!!

Ik ben al 14 maanden bezig voor een tweede (zie topic…daar gaan we dan)

Ik had afgelopen vrijdag een positief samenlevingstest, dus ik ga voor goed nieuws in 2008!

Narda Jij was toch ook lang bezig? Ik ben blij dat je dochter een zusje krijgt! En ik hoop dat mijn meisje ook een broertje of zusje krijgt.