ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

ja dat kan je wel zeggen ivory, dat we ook lang geprobeerd hebben. Maar uiteindelijk is het allemaal in orde gekomen en mogen we nu uitkijken naar ons joni haar zusje!!!

Ik hoop dat het voor jouw dat 2008 een jaar vol goed nieuws is!!!

@Nadra wrote:

ja dat kan je wel zeggen ivory, dat we ook lang geprobeerd hebben. Maar uiteindelijk is het allemaal in orde gekomen en mogen we nu uitkijken naar ons joni haar zusje!!!

Ik hoop dat het voor jouw dat 2008 een jaar vol goed nieuws is!!!

Nadra: Ik zie dat er een behoorlijk leeftijdsverschil zit tussen je 2 kids straks. Mag ik je vragen hoe lang jullie “bezig” zijn geweest voor een 2e?

En was er een specifieke reden dat het niet lukte?

Wij zijn ook al een hele tijd bezig, vandaar dat ik ernaar vraag ivm herkenningspunten (en ik zou er graag wat hoop uit putten).

hallo meiden

jacqueline het einde is inderdaad in zicht hier ,ik ben erg benuwd naar de kleine meid :inlove:

het is hier erg rustig geweest afgelopen tijd inderdaad jammer wel :think:

mijn nicht is nou ook 6 jaar bezig met zwanger worden , maar ze krijgt nou testen om een eicel donor (haar zus) om op die manier zwanger te worden , het zal voor haar onmogelijk zijn om zelf nog zwanger te worden , ze heeft grote hormoon problemen in haar lijf, in maastricht weten ze niet waardoor dit komt en willen ze alles doen om er achtert te komen , ik hoop dat het lukt :pray:

jacqueline jij weer ene lange cyclus ,bah meid , ik blijf hopen dat het plotseling raak is hoor en dan kunne we lekker met jou zwangreschaps hormoontjes gaan meeleven :hug: :-* :-*

@pegje wrote:

jacqueline jij weer ene lange cyclus ,bah meid , ik blijf hopen dat het plotseling raak is hoor en dan kunne we lekker met jou zwangreschaps hormoontjes gaan meeleven :hug: :-* :-

:- :-*

Jacqueline ik zag net je reactie op een topic in de huiskamer en meost gelijk weer aan dit topic denken… Was het helemaal vergeten :oops: Ik zal proberen te onthouden dat ik hier wat vaker moet kijken… Ik blijf iig voor je duimen hoor, jullie zijn nou al zo lang weer bezig :frowning:

Weet je al wanneer je de operatie krijgt en zo? :-*

Dank je wel Vicky! :-* Hoe gaat het met jou en je kleintje?

Ik weet nog niet wanneer ik precies geopereerd wordt. Ik ben 7 december naar het pre operatief onderzoek geweest en dan moet je binnen 3 maanden geopereerd worden.

Bij afd.opname zeiden ze dat ze verwachten dat ik in februari geopereerd ga worden.

Maar heeft iedereen het meegekregen?

Pegje, oud medeschrijfster in dit topic is bevallen van een meisje!!!

Lang geleden dat ik hier schreef…

Helaas nog steeds geen zusje/broertje op komst hier.

Ik hoop dat we allemaal dit jaar zwanger worden !!!

jacquline :-* :-* ik wil je even wat foto’s laten zien van mijn grote trots

alissa is zooooooo gek op haar zusje ze wil haar steeds kussen en aaien en ze heeft haar vandaag zelfs in bad gedaan :inlove: :inlove: :inlove:

Wauw Peggy, wat een moppie!! Ik smelt helemaal weg hier. :inlove: :inlove:

En Alissa, zo’n trotse zus!

Heerlijk gezinnetje heb je hoor!!

Ging de bevalling een beetje vlot?

ja niet te geloven de bevalling had ik nooit verwacht zo snel

om kwart voro 1 snachts werd ik wakker van de krampen , en ik ging in bad dan zou ik me misschien wat beter voelen , en toen klokte ik maar meteen voor de zekerheid het weeen waren , en toen had ik ze al om de 5 min en ze hielden een min of 2 aan , en daarna maar de vk gebeld die zei dat we maar meteen door naar hetr ziekenhuis gaan moesten , en daar had ik al 7 cm ontsluiting en om 2 min voor 5 is ze geboren :shock:

alleen de placenta kwam niet los dus die hebben ze onder narcoze moeten verwijderen en op de OK heb ik zoveel bloed verloren dat mijn hb nog maar 4 was en mocht ik niet naar huis en hebben ze me bloed bij moeten zetten , maar verder ben ik blij dta het zo snel gegaan is dat had ik nooit verwacht :inlove: :inlove:

Wat een snelle bevalling joh…en zo snel al 7 cm ontsluiting!! :thumbup:

Oei, de placenta onder narcose dus. Nou ja, blij dat alles goed gegaan is en dat je nu lekker kan genieten van de mooie meisjes!!

ja die slapen nou allebij , :inlove: :inlove: kan ik even kokken :inlove: :inlove: :mrgreen:

@pegje wrote:

ja die slapen nou allebij , :inlove: :inlove: kan ik even kokken :inlove: :inlove: :mrgreen:

:mrgreen: Lekker he?

Vandaag hielprikje gehad dan zeker?

ja die is vanmiddag geweest en ze sliep overal door heen hihi alleen toen het prikje kwam 1 sec wheeeeeeeh en toen weer slapen , en de gehoortest was goed dus daar zijn we erg blij mee :inlove: :inlove: :inlove:

Een superbaby dus! haha

@Jacqueline wrote:

Een superbaby dus! haha

:inlove: :inlove: :inlove:

Hee meiden hoe ist hier nou?

Hier gaat t redelijk, moet veel rusten van de gyn, veel platliggen etc… Ivm bloeddruk die hoger wordt, maar nog niet te hoog is. Maar ja dat is hij bij Kaylee ook nooit echt geweest, behalve in de laatste twee dagen, dus geen risico. Wel beetje balen, ik had gehoopt dat het me allemaal bespaard zou blijven deze keer, maar dat zit er dus blijkbaar niet in. Ach, alles voor t goede doel he :wink:

Oh jee, Vicky, dat is inderdaad balen.

Tegen het einde van de zwangerschap van Kaylee was het toch ook niet zo rooskleurig allemaal heb ik begrepen?

Is er nu dan weer een grote kans op een zwangerschapsvergiftiging of kan het ook “gewoon” een wat hogere bloeddruk zijn?

Ik duim met je mee dat het allemaal meevalt, want ik kan me voorstellen dat je toch wel bang wordt met de vorige zwangerschap in het achterhoofd.

Sterkte!! :hug:

Oh ja, hier gaat alles oke. Ik ben sinds de week van 14 november niet meer ongesteld geweest :?

Jacqueline, het volledige verhaal van de zw.schap van Kaylee staat HIER KLIKKERDEKLIK. Idd niet het meest leuke zwangerschapsverhaal wat er is :wink: Ik heb een kans van 25 procent op herhaling ongeveer, daarom wordt nu ook alles extra scherp in de gaten gehouden.

Ik ga nu ff liggen nu het kan, Kaylee slaapt ook. Ik kom later nog ff uitgebreider reageren.

De week van 14 november, och meid toch wat moet dat frustrerend voor je zijn :frowning: :hug:

vicky hoe gaat het nou met je gaat alles nog een beetje , ik hoop niet dat je hetzelfde als bij kaylee gebeurd hoor meid :hug: :-* :-

jacqueline hoe gaat het met jou , nog steeds geen duivels :evil: gehad of inmiddels wel al :think: had jij nou ook dat spul gebruikt om een regelmatigere cyclus te krijgen :think: :hug: :-