Hoi!
Wat leuk dat je hier nog even komt kijken!
Ik heb de :twisted: :twisted: nog steeds niet gehad. Schiet lekker op zo.
Ik heb nog niks gehad om de cyclus regelmatig te laten worden. Ik ben er nl bijna zeker van dat dat toch niet gaat werken bij mij. Het gedoe met mijn cyclus is voor een heel groot deel te wijten aan mijn overgewicht.
wat gek he dat overgewicht zoiets doet met je lichaam ik snap dat neit goed , ik heb zelf ook overgewicht zo is elk lichaam weer anders , maar meid ik duim nog steeds voor je hoor dta het plotseling raak zal zijn :hug: :-* :-*
:-* :-* :-*
nou zeg we zakken helemaal naar beneden hier ,
vertel eens hoe gaat het hier met iedereen :think:
@pegje wrote:
nou zeg we zakken helemaal naar beneden hier ,
vertel eens hoe gaat het hier met iedereen :think:
Kan beter… vandaag weer ongi geworden, dus door naar ronde 16.
pff meid ronde 16 alweer , bah ik hoop voor je dat het snel raak is :hug: :-*
Hier ook nog steeds hetzelfde.
Geen nieuws…nog steeds een niet te peilen cyclus…nog niet zwanger of ook maar iets wat daarop lijkt.
Niks dus… :wall: :wall:
jammer meid , nog niks ik was vanmiddag aan het kijken bij de buikjes in het sf en ineens zie ik iemand zeggen jacqueline wat een mooi buikje , en ineens denk ik zal het dan zo ver zijn , ik snel terug gaan kijken en toen bleek dathet een andere jacqueline was , fijn voor haar natuurlijk
maar ik had een beetje gehoopt dat jij het geweest was :?
Haha, ik snap de verwarring inderdaad. Ik keek ook even raar op toen ik het las (alsof ik zelf niet weet dat ik het niet ben…kijk je toch even raar haha).
Ja, het is balen met hoofdletter B! Ik begin echt de moed te verliezen inmiddels en merk aan mezelf dat ik me al helemaal focus op een leven met z’n drietjes.
He Jacqueline,
Moeilijk hè, als het niet lukt.
Hoe lang hebben jullie al een 2 kindje wens als ik vragen mag?
@Lieke74 wrote:
He Jacqueline,
Moeilijk hè, als het niet lukt.
Hoe lang hebben jullie al een 2 kindje wens als ik vragen mag?
Inderdaad, heel moeilijk en vooral frustrerend.
Wij zijn al “bezig” vanaf april 2005 (bijna 3 jaar dus). Jullie ook al 1 1/2 jaar zie ik?
:hug: voor jou!
mag ik hier af en toe ook komen posten??
ik ben meissie, 24 jaar en we zijn bezig voor ons tweede kindje.
op dit moment ben ik net 2 dagen ongesteld dus na de rode dagne gaan we aan de klus.
bij het zwanger raken van wessel kwamen we er achter dat mijn cyclus erg onregelmatig is dus ik heb geen idee wtik nu kan gaan verwachten.
wel onregelmatig of juist niet…nou we zien wel hoe het loopt.
om diezelfde reden zal ik ook geen banner gebruiken voorlopig.
groetjes nathalie :-*
Welkom meissie! Natuurlijk mag je mee komen posten!
Wel even een “waarschuwing”: er wordt hier niet heel veel/regelmatig gepost. Is wel geweest, maar met dat er steeds meer mensen zwanger raakten, bloedde dit topic een beetje dood helaas.
Maar wat leuk dat jullie voor een 2e kindje gaan. En zo lekker snel al! Hoe lang heeft het eigenlijk geduurd voordat je zwanger was van Wessel?
heyy,
het heeft bij wessel ruim 9 maanden geduurd voordat we zwanger waren.
ik had dan ook een cyclus van heb ik jou daar.
28 dagen tot 65 dagen…geen touw aan vast te knopen dus.
dat is ook 1 van de redenen dat we nu alweer zo snel voor een tweede gaan…en we vinden het natuurlijk ook leuk!!!
jij bent ook al een hele poos bezig voor nummertje twee las ik net…wat een geduld hebben jullie zeg.
hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie zwanger waren van de eerste??
liefs nathalie
Nou… geduld kun je het niet noemen :lol: .
"t is meer geen keus hebben…
Maarre… bij m’n dochtertje was ik na 6 maanden zwanger. Dat vond ik zelf heel snel.
Toen ik stopte met de pil. ben ik eerst 8 maanden niet ongesteld geweest. Toen dat eenmaal wer een beetje op gang was, was ik met 5 maanden zwanger.
@Lieke74 wrote:
Nou… geduld kun je het niet noemen :lol: .
"t is meer geen keus hebben…
Maarre… bij m’n dochtertje was ik na 6 maanden zwanger. Dat vond ik zelf heel snel.
Haha, inderdaad. Mijn geduld is inmiddels wel op hoor.
whaha ja idd miesschien een beetje verkeerde woordkeuze…want als je kon kiezen was je natuurlijk allang weer zwanger geweest.
sorry :oops: :oops:
ga even wessel de fles geven.
tot later :-*
Hoi hoi,
Zou ik ook bij jullie mogen komen posten?
Ik ben nierod, 28 jaar en wij willen graag voor een 2de kindje gaan.
Het is nu wachten op mn volgende ongi en dan gaan we ervoor.
Mijn cyclus is weer flink rommelig en geen pijl op te trekken dus ik ben benieuwd.
Is het nog wel actief wordt weinig gepost