ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

l word fan…hoe is het met nancy?

al lekker last van de kwaaltjes??

hoe is het met de andere ladies??

Hier gaat het goed! Wat houden we ons koest zeg :wink:

Ben druk aan het aftellen… Ben benieuwd wanneer ik een test ga doen. Maw, hoelang ik nog geduld op kan brengen!

Het is hier idd rustig op het moment. Ben er nog niet heel erg mee bezig, maar dat zal binnenkort wel komen denk ik.

hier heb ik intussen een afspraak gehad bij mijn ha en een afsrpaak gemaakt bij de gyn.

mijn ha vertrouwd mijn onregelmatige cyclus niet helemaal dus hij heeft mij door gestuurt.

ik hoop snel met een update te komen.

ladies tot snel!

ik ben ook van plan om zwanger te raken van een tweede hahahaha

wat is het hier gezellig.

een paar jaar geleden kwam ik hier ook maar toen ik zwanger was geraakt eidelijk naar 6,5 jaar . is het eigelijk een beetje verwattert.

nu ben ik weer terug zeg maar.

we zijn nu alweer een jaar bezich ivb ik naar de geboorte van me dochter de ziekte van graves [ te snelle schildklier ]

kregen we in jan 2008 groen ligt.

in mei zwanger geraakt helaas een misk.was 5,5 weken zwanger. toch zwanger. en dat was een wondertje want we konden nooit zo zwanger raken. mijn dochter is met iui zonder hormonen op de wereld gekomen.

naar 6 keer iui en 3 ivf en daarna 3 keer iui zonder hormonen.

en nu gaan we combinatie van gewoon proberen en af en toe iui zonder hormonen.

dus ik hoop dat ik hier goed ben ivb we soms iui doen.

we gaan in iedergeval voor een zusje of broerje.

waar halen jullie die groei meters banner of zo vandaan.

eerder stond dat op de hoofd pagina???

groetjes wondertje een fijne woensdag

hoi wonder 77,

welkom terug, hihihihi.

Je kan die mooie banner vinden op de eerste pagina bij community, dan bij leuke hebbedingetjes.

Wel byzonder dat je dan afgelopen mei toch zwanger bent geraakt op de normale weg. Jammer dat het toen niet goed is gegaan :hug:

Hopen dat jullie snel zwanger mogen zijn van de 2e.

Hier vandaag weer de :twisted: mogen aanschouwen helaas. Door naar ronde 8.

Hoi Meiden,

hoe is het met jullie?

Ik denk, ik kom weer eens even meelezen en schrijven! :smiley:

En ik zie dat er iemand zwanger is, Flieniemama, gefeliciteerd :thumbup:

En L word fan, hoe is het met jouw vrouw? Last van kwaaltjes? Al een echo gehad?

En de rest van de dames, nog nieuws?

Ikzelf zit in spanning. Ik heb grotere borsten en ben er van overtuigd dat ik zwanger ben, alleen heb ik net getest en was het negatief. Ik heb een test van trekpleister gebruikt, met zo’n pipetje moet je dan druppelen, twee voor 5 euro.

Ik ga het morgen maar proberen, ik weet het gewoon zeker…

Mijncyclus was tot nu toe onwijs onregelmatig, dus ik weet niet wanneer ik ongesteld moet worden. De laatste keer was 10 oktober klein beetje rode afscheiding, 1 dag en 17 oktober werd ik pas echt ongesteld een week lang, ben ik te vroeg geweest met testen? :think:

Wat denken jullie?

Hey Piggie,

Dat is dan aardig spanend :pray: :pray:

Ik zou het eerlijk gezegd allemaal niet weten hoor. Ik let zelf maar niet meer op bepaalde kwaaltjes en gevoelens. Was vorige keer 1 dag en daarna 3 dagen over tijd. Al 2 keer echt hele pijnlijke (.)(.) gehad, maar dat bleek dus niks te zijn.

Ik hoop zeker voor jou dat je morgen of over een paar dagen een posi test in je handen hebt. Zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

@zonnetje01 wrote:

Hey Piggie,

Dat is dan aardig spanend :pray: :pray:

Ik zou het eerlijk gezegd allemaal niet weten hoor. Ik let zelf maar niet meer op bepaalde kwaaltjes en gevoelens. Was vorige keer 1 dag en daarna 3 dagen over tijd. Al 2 keer echt hele pijnlijke (.)(.) gehad, maar dat bleek dus niks te zijn.

Ik hoop zeker voor jou dat je morgen of over een paar dagen een posi test in je handen hebt. Zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Je hebt gelijk, ik moet niet teveel hopen nog…

Dank je…ik hou je op de hoogte.

Wat kan je lichaam je soms voor de gek houden he? echt balen!

Meiden, ik weet niet of jullie nog dit draadje lezen, maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden.

Ik heb afgelopen woensdag een test gedaan en hij was positief! :smiley: Ik kon het haast niet geloven, vrijdag nog maar een test gedaan en ja hoor, een nog vettere streep dan woensdag. Wat een mooi sinterklaaskado! Ik ben alleen ook net deze week voor het eerst begonnen op mijn nieuwe werk…maar eigenlijk kan dat mij niet zoveel schelen!

Morgen de VK maar bellen voor een afspraak.

Ik hoop dat de andere meiden van dit draadje ook snel een positief berichtje hebben :pray: :pray: :pray:

Wow Piggie wat super zeg :thumbup: :thumbup:

Gefeliciteerd!!!

hallo allemaal

ik wil graag met jullie meeschrijven

wij zijn 1,5 jaar bezig voor een 2e kindje

ik heb een poosje bij de gyn gelopen maar lichamelijk is alles prima in orde dus nu "wachten"we tot het "raak"is

ik hoop dat ik hier mee kan schrijven en ervaringen uit te wisselen

Nou vooruit, ik meld me ook aan.

Wij zijn nu in ronde 5 om te proberen een brusje voor Nathalie te krijgen. Nathalie is 2,5 jaar.

Ik zal morgen mezelf wel even wat uitgebreider voorstellen, ga nu de kleine meid op bed doen.

Groetjes Marieke

hahahahahaha marieke, dit is dan topic 5 ofzo :think: :think: :think:

Hoop dat we straks ook in dezelfde maandtopic komen, is wel zo gezellig.

:lol: :lol: :lol:

Maar dan wel de oktober mama’s heh?? :-*

Jaja dat wordt dan bij de oktober mama’s. Als het nu bij mij raak is dan ben ik 3 oktober uitgerekend (jaja heb stiekem al zitten rekenen) en kan ik misschien het topic openenen :pray: :pray: :pray:

Zoë is ook van oktober dus het zou zomaar kunnen, :pray: :pray:

Je had geloof ik nu wel een ei gespot toch???

Ooooh, ik gun het je zo dat het raak is deze ronde :pray: :pray: :pray: :pray: . Het mei-stoppers klupje moet nou eens gauw compleet worden. De eerste bevalling is al bijna in aantocht :eh: …

Neeeeeee :wall: :wall: ik heb wéér geen ei gespot, maaaar ik voel elke keer hele vreemde dingen in mijn buik. Het is nu zo’n 3 dagen aan het borrelen en maakt een hoop geluid (net alsof ik honger heb, maar dat heb ik niet) en ik had een aantal steekjes.

Ben afgelopen vrijdag bij de dokter geweest en die vond die ovu testen helemaal niks. Je kan ook op het verkeerde moment testen, eigenlijk zou je het 2x per dag moeten doen volgens hem. Hij zei dat tempen beter is, maar dat gaat bij mij niet door mijn werktijden.

Heb wel erg last van mijn benen en liezen.

Nou en idd wat je zegt…de eerste baby is er al bijna, hahahaha.

Yep we gaan voor oktober!!!

Peg, zou jij niet eens voor een second-opinion gaan??? :think: Ik wil je niet voor je hoofd stoten, maar het maalt steeds door mijn hoofd dat jij of bijna nooit een ei hebt, of een te korte luteale fase, of beide, waardoor het elke keer niet lukt. Hoop niet dat je het erg vindt dat ik dit zeg… Lijkt me dat dit toch eens moet worden uitgezocht :think:.

Inderdaad Marieke, jullie gaan voor oktober kindjes en ik ben al heel hard voor jullie aan het :thumbup: :thumbdown: :thumbup: en :pray: . Het moet, het moet, het moet!!! :pray: