Tamara, van harte gefeliciteerd en hopen dat alles goed blijft gaan :dance:
Zonnetje, jammer dat het verder niet gelukt is :hug:
Hier ook super nieuws voor degene die het nog niet had gezien. Mijn vrouw Nancy weet sinds vanmiddag dat ze zwanger is. We zijn super blij met dit fantastische nieuws en dat na 1x zi :dance: :dance:
Piggie ik had nog helemaal niet gereageerd op jouw vraag.
Het lijkt met wel heel moeilijk om van een vast contract naar een jaarcontract te gaan en dan met een kinderwens. Je bent iig wel eerlijk dat je nog een kindje zou willen.
Als je echt graag naar de kleinere kindjes wil dan zou ik het gewoon doen. Wie weet is er tegen de tijd echt wel een oplossing te vinden.
Wel een lastige situatie iig, maar ik zou toch doen waar je jezelf het beste bij voelt en natuurlijk ook wat ze bij hun te zeggen hebben.
Hier ook super nieuws voor degene die het nog niet had gezien. Mijn vrouw Nancy weet sinds vanmiddag dat ze zwanger is. We zijn super blij met dit fantastische nieuws en dat na 1x zi :dance: :dance:
Whoehoe! Superstoer! :dance: Hier ook een voorzichtige gefeliciteerd!
Leuk voor jullie! Ik hoop dat jullie een mooie en voorspoedige zwangerschap zullen hebben! :thumbup:
Piggie ik had nog helemaal niet gereageerd op jouw vraag.
Het lijkt met wel heel moeilijk om van een vast contract naar een jaarcontract te gaan en dan met een kinderwens. Je bent iig wel eerlijk dat je nog een kindje zou willen.
Als je echt graag naar de kleinere kindjes wil dan zou ik het gewoon doen. Wie weet is er tegen de tijd echt wel een oplossing te vinden.
Wel een lastige situatie iig, maar ik zou toch doen waar je jezelf het beste bij voelt en natuurlijk ook wat ze bij hun te zeggen hebben.
Succes ermee :thumbup:
Dank je wel zonnetje.
Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik de baan heb en ik heb meteen ontslag genomen. Ik krijg nu ook meer urencontract voor 3 dagen en ik heb geen tijd/zin meer om bij deze werkgever te wachten. Mijn nieuwe werkgever weet dat ik een kinderwens heb en toch hebben ze me aangenomen, dus ik neem aan dat dat wel goed zit! Nu maar iets minder fanatiek klussen, want om in mijn proeftijd al te moeten zeggen dat ik zwanger ben…Over een paar maandjes gaan we weer aan de slag…( als het deze maand al niet raak is…)
Ik zal hier even niet meer zo actief zijn dus, maar kom wel regelmatig lezen hoe het met iedereen gaat hoor!
Hier gaat voorlopig de kinderwens even een klein jaartje de ijskast in. Heb net vandaag besloten om voor een andere baan te gaan en ja met een jaar contract is niks zeker dus maar even wachten. Baal er wel wat van maar het is niet anders.
Jullie allemaal heel veel succes en dat er maar snel meer zwanger mogen zijn. Kom nog wel regelmatig ff lezen hoor. Ook al was/ ben ik hier niet zo veel.
We hebben hier niet zo’n leuke tijd achter de rug. Mijn vader is 2 weken geleden na een heftige strijd met kanker overleden.
Gister zou eigenlijk mijn NOD zijn, maar tot op heden geen :twisted: en negatieve zwangerschapstest. Ik vermoed dat de stress hier een rol in heeft.
Ik zag dat er weer wat zwangeren bij zijn. Gefelicteerd! En ik duim voor de meiden die binnenkort mogen testen. Hier testen we zaterdag weer als ik dan nog niet ongi ben!
Vandaag weer even een moment van twijfel trouwens… Wil ik wel echt een tweede?! Ik zat heerlijk met Leine op de fiets en dat kan dan natuurlijk niet. Althans, dan moet er eentje achterop. Leine kan zo heerlijk omhoog kijken naar me…
Ik denk dat we inderdaad toch doorgaan… Mijn vriend wil nog even nadenken en hij wil ook nog met zijn moeder praten. Prima… Ik wil ook mijn zin niet doordrijven omdat het iets is waar je beiden achter moet staan!
Trouwens gaat het inmiddels wel weer wat beter met mijn vader. De morfine doet het werk goed, al had hij gister iets te veel gehad. Toen wist hij niet eens meer dat mobiele telefoons bestonden :mrgreen:
Lees net opeens dit terug! Dat is wel even schrikken zeg… Dat was een weekje voor hij overleed! slik