de :twisted: :twisted: zijn er hier al!!
op naar ronde 7 dus!!
Meissie; ontzettend balen zeg, :hug:
Byke; voor jou ook heel vervelend dat de :twisted: :twisted: langs zijn gekomen, voor jou ook een :hug:
thanx zonnetje
ff een vraagje he…op hoeveel dagen moet ik mijn banner nou zetten??
ik heb hem nu op mijn langste cyclus gezet maar ik weet niet ofdat nog steeds goed is??
Ik zou het echt niet weten meissie. 43 en 23 dagen is wel een heel groot verschil. Heb even het gemiddelde berekend en dan kom ik uit op 34,6. Zou dat denk ik een beetje aanhouden. Is dan wel heel erg moeilijk om te rekenen wanneer je eisprong is.
Werk je nu dan met ovutesten of gewoon op de lucky shot
ja ik heb 2 rondes met ovulatietesten gewerkt maar daar werd ik echt gek van.
dus wij klussen hier in de hoop op een lucky shot!!
oké hopen dan maar.
ik ben vanaf deze maand begonnen met ovutesten dus ik ben benieuwd.
Byke, welkom terug en super dat de vakantie heerlijk was. Jammer voor je meis :hug: Hopen dat het nu raak mag worden dan
meissie, :hug: :hug:
hmmm de ongie zet hier niet door.
VREEMD!!!
@meissie wrote:
VREEMD!!!
Dat heb ik precies hetzelfde gahd vorige week! Een paar uurtjes iets bloedverlies en dat was het dan. Ik dacht natuurlijk aan evt. innesteling ofzo.
Maar wel negatief getest.
@meissie wrote:
VREEMD!!!
En? Heeft het nog steeds niet doorgezet?
Wij hebben afgelopen zondag Ben zijn eerste verjaardag gevierd. Ik was er weleen beetje emotioneel onder. Het gaat zo hard! Ik moest steeds terugdenken aan vorig jaar en aan dat kleine manneke. Laten we maar hopen dat het ons nog eens gegund is…Hier zijn we weer aan het klussen,maar niet meer onder druk. We zien het allemaal wel. Ik wil niet dat het een moetje wordt :?
nee nog steeds geen ongie hier
ohhh de eerste vrejaardag van wessel vond ik maar raar!
en nu denk ik steeds…nog zoveel maanden en dan word ie 2 :shifty: het gaat zooooo snel
Piggie nog gefeliciteerd met Ben zijn 1e verjaardag. Wat een apart gevoel hè. Een jaar geleden lag je te bevallen en kreeg je je mooie mannetje in je armen en nu…is hij alweer 1 :shock:
Mijn dochter wordt 11 oktober 4 en vind dit ook wel weer moeilijk. Het is al echt een grote meid en gaat straks al echt naar de grote school
@zonnetje01 wrote:
Piggie nog gefeliciteerd met Ben zijn 1e verjaardag. Wat een apart gevoel hè. Een jaar geleden lag je te bevallen en kreeg je je mooie mannetje in je armen en nu…is hij alweer 1 :shock:
Mijn dochter wordt 11 oktober 4 en vind dit ook wel weer moeilijk. Het is al echt een grote meid en gaat straks al echt naar de grote school
Dank je wel Zonnetje! Het is inderdaad een erg apart gevoel, Ook omdat ik tijdens zijn verjaardag alleen maar aan het rennen en vliegen was om het iedereen naar zijn zin te maken ( en ik heb echt geprobeerd het klein te vieren, maar we hebben een grote familie) en niet echt heb kunnen genieten van alles. Ook haast niet kunnen zien hoe Ben aan het genieten was…
Het lijkt mij inderdaad ook erg moeilijk om je kindje 4 te zien worden. Naar school gaan, weer een stapje verder in de zelfstandigheid. Dan willen ze tussen de middag bij iedereen eten behalve bij jou…Maar er zijn natuurlijk ook leuke momenten: de eerste keer dat ze haar naam gaat schrijven…
Gelukkig heb je nog even…
Hoe gaat de cyclus verder bij jou? Lukt het een beetje met die testen?
Ze is over 2 weken en 2 dagen jarig dus het gaat hard!!!
Ze krijgt een continue rooster en is dan vanaf 08.30 tot 14.30 op school. Lijkt me wel lekker iig.
Nou ik heb geen ei kunnen spotten hoor. Misschien doe ik het niet goed ofzo :think: Heb vandaag vruchtbaar slijm en denk dan bij mezelf, is toch een beetje laat?!?!?!?!?!!? of zou het toch kunnen. De test gaf negatief aan dus begrijp het nou helemaal niet meer.
Krijg net van mijn vriend te horen dat een vriendin van ons zwanger is van de derde en dat het eigenlijk nog helemaal niet de bedoeling was…Heb nu een erg dubbel gevoel…
Kan wel janken!!!
@zonnetje01 wrote:
Krijg net van mijn vriend te horen dat een vriendin van ons zwanger is van de derde en dat het eigenlijk nog helemaal niet de bedoeling was…Heb nu een erg dubbel gevoel…
Kan wel janken!!!
Ik kan me dat heeeeeel goed voorstellen, ik heb hetzelfde met iedere zwangere om me heen. :hug: :hug: :hug: Jank ook maar lekker even hoor, ook al gun je het misschien die vriendin van harte. Het lucht op…
Over dat vruchtbaar slijm weet ik niet veel, ik weet alleen dat je baarmoederopening dan zachter is, geloof ik. En dat het dan makkelijker is voor de celletjes om erdoor te komen
Maar goed, ik heb me er niet zo goed in verdiept en van ovulatietesten weet ik al helemaal niets…misschien heeft iemand anders hier antwoord?
Meiden, wat is het stil! Waar zijn jullie nou?
Ja heb eigenlijk weinig te vertellen. Gister en eergister had ik wel een iets donker streepje van de o test, maar die hebben we niet kunnen benutten aangezien vriendlief 2 nachten is wezen vissen.
Ach, we wachten gewoon heeeeel geduldig af :liar: :liar:
Hoe is het verder met jou piggie?
@zonnetje01 wrote:
Ja heb eigenlijk weinig te vertellen. Gister en eergister had ik wel een iets donker streepje van de o test, maar die hebben we niet kunnen benutten aangezien vriendlief 2 nachten is wezen vissen.
Ach, we wachten gewoon heeeeel geduldig af :liar: :liar:
Hoe is het verder met jou piggie?
Het gaat goed. Ik ben in mijn hoofd minder bezig met het zwanger worden, behalve als de opoe langs moet komen
Maar dat komt ook omdat ik bezig ben met een andere baan. Vandaag proef gedraaid op een KDV (ik werk al jaren in de kinderopvang) en het was erg leuk. Alleen ben ik een beetje bang om de stap te nemen, aangezien ik natuurlijk graag zwanger wil worden en dan met een jaarcontract ga beginnen. Nu heb ik een vast contract en werk ik op de NSO. Maar ik wil dus naar de kleintjes, maar dat kan voorlopig niet bij deze werkgever.
Maar goed, ik heb wel tijdens de sol. gesprekken aangegeven dat ik nog niet klaar ben met kinderen en dat het best kan zijn dat ik zwanger raak in het eerste jaar. Dus aan hun de keuze. Mocht het niets worden, dan blijf ik gewoon bij deze werkgever, waar ik het ook naar mijn zin heb.
Een beetje off topic dus, maar ik zou best jullie meningen willen horen.
Wat is wijsheid?
Bij mijn huidige heb ik dus een vast contract maar voorlopig niet de leeftijdsgroep waar ik mee wil werken.
Bij de ander heb ik veel meer voordelen (dichter bij huis, tot 18.00 uur uiterlijk i.p.v. 18.30 uur, leuke collega’s (heb er al eerder gewerkt), een kansje dat ik Ben daar eerder kan plaatsen, inschrijven is daar stopgezet omdat de wachtlijst maar niet leegraakt), maar dus geen vast contract…
Dilemma, dilemma…
ik ben hier af en toe eens geweest
we weten sinds donderdag dat ik zwanger ben nu 4 weken
@tamara24 wrote:
ik ben hier af en toe eens geweest
we weten sinds donderdag dat ik zwanger ben nu 4 weken
Ow spannend!
Een voorzichtige gefeliciteerd! :thumbup:
Ik hoop dat je een mooie en voorspoedige zwangerschap zult krijgen!