flieniemama, wat erg van je vader!! Heel veel sterkte ermee en maar hopen dat hij zo min mogelijk pijn heeft.
Lastige vraag hoor!
Ten eerste weet je niet hoelang het nog gaat duren met je vader en ten tweede weet je ook niet hoelang het gaat duren voordat je zwanger bent.
L word fan; ik werkte idd niet met ovu testen. Ga ze straks via sensitesten bestellen. Je krijgt er dan 27 en 3 zw testen.
Ben eigenlijk benieuwd hoe dat allemaal werkt. Heb me er niet echt in verdiept, maar dat zie en lees ik dan wel als ik ze binnen heb.
@L word fan wrote:
Piggie, was de vakantie wel fijn ondanks dat je weer ongi bent geworden :hug: Dat is inderdaad een mooie gebeurtenis 1 jaar worden :dance: hoop dat de afspraak goed verloopt vandaag bij de dokter. Volgens mij bestaat dat inderdaad een pil die de cycles op orde brengt. Op naar de volgende ronde meis :hug:
Ik ben net terug van de dokter, ze zegt dat het gewoon een kwestie is van geduld hebben en afwachten. Ze zegt dat het heel normaal is dat de cyclus onregelmatig is na zo lang borstvoeding te hebben gegeven. En ze wil me die pil niet zomaar geven aangezien ik wel een eisprong heb. Ergens wist ik dit allemaal ook wel.....moest het alleen even horen, denk ik. Ze raadde me aan te gaan temperaturen om erachter te komen wanneer mijn eisprong is. Maar eigenlijk staat me dat een beetje tegen. Net zoals ovulatietesten...wil er eigenlijk nog niet aan beginnen. Dan raken we er zo op gefocust (als we dat niet al zijn :? )
De vakantie was leuk, lief dat je er naar vraagt. Eerste week een beetje zwaar, omdat Ben veel huilde en dat is niet fijn als je in een kleine B&B zit en hoopt dat niemand het hoort.....Tweede week was super, toen hebben we een self service huisje gehuurd in the middle of nowhere en konden we Ben heerlijk zijn gang laten gaan. Ook veel minder gereden dan de eerste week, zodat Ben niet de hele dag in de auto hoefde te zitten.
De Ieren zijn een zeer vriendelijk en relaxt volk en een mooie natuur, veel ruïnes. De moeite waard om naartoe te gaan....als je daarvan houdt....
Hoi Flieniemama,
jeetje, wat een dilemma zeg. Ik denk dat je gewoon moet doen wat je hart je ingeeft. Veel sterkte de komende tijd… :hug:
@zonnetje01 wrote:
L word fan; ik werkte idd niet met ovu testen. Ga ze straks via sensitesten bestellen. Je krijgt er dan 27 en 3 zw testen.
Ben eigenlijk benieuwd hoe dat allemaal werkt. Heb me er niet echt in verdiept, maar dat zie en lees ik dan wel als ik ze binnen heb.
Wij bestellen ze daar ook altijd zelfde verpakking :mrgreen: Het is niet moeilijk hoor.
Piggie, aan de ene kant wel begrijpelijk van je dokter maar ook wel jammer veel geduld dus. Tja moeilijk als temp. en ovulatietesten je tegen staan meis. Jammer dat de eerste week zwaar was met Ben een B&B wel leuk hoor en knus. Gelukkig was de tweede week wel super. Lekker zeg in de middle of nowhere. Dat geloof ik graag dat Ierland een mooi land is en dat de mensen ook erg aardig zijn. Ben zelf ooit een keer in Devon geweest in Engeland maar dat was ook zo mooi en rustig en lang stille smalle landweggetjes :dance:
Hai,
Ik wil me ook even aanmelden. Ik moet (mag) nog 8 dagen tot :twisted:
Kunnen jullie me vertellen hoe ik zo’n banner aanmaak?
Alvast bedankt! En succes iedereen!
@Draakje80 wrote:
Hai,
Ik wil me ook even aanmelden. Ik moet (mag) nog 8 dagen tot :twisted:
Kunnen jullie me vertellen hoe ik zo’n banner aanmaak?
Alvast bedankt! En succes iedereen!
welkom!!
en hier http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/ticker_vlinder.htm kun je een banner aanmaken!
poehee flieniemama wat een heftige situatie zitten jullie in zeg.
ik zelf sta achter jouw standpunt…ik zou dus doorgaan met knutselen!!
hier geen ovulatie testen…word echt knetter daarvan…zo geobsedeerd dat ik er an mee bezig ben.
hier nog geen nieuws…ben nog nieteens halverwege mijn cyclus
Ik denk dat we inderdaad toch doorgaan… Mijn vriend wil nog even nadenken en hij wil ook nog met zijn moeder praten. Prima… Ik wil ook mijn zin niet doordrijven omdat het iets is waar je beiden achter moet staan!
Trouwens gaat het inmiddels wel weer wat beter met mijn vader. De morfine doet het werk goed, al had hij gister iets te veel gehad. Toen wist hij niet eens meer dat mobiele telefoons bestonden :mrgreen:
Hahahaha, flieniemama te veel is idd ook niet goed.
Wel fijn dat het iets beter gaat met je vader.
Hoop dat jullie wel door kunnen/willen gaan.
Ga morgen voor het eerst beginnen met o testen. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat.
Draakje, welkom en sterkte hoop dat het lukt met je banner.
meissie, knuf :hug:
Flieniemama, wel fijn dat horen dat het iets beter gaat. Jammer dat hij teveel morfine heeft gekregen hopelijk blijft het even goed gaan nu voor jullie allemaal en sterkte met het knutselwerk en hopelijk komen jullie eruit :hug:
zonnetje, sterkte meis voor morgen
Hier vanmiddag nog 1x zi en dan komt het lange wachten helaas :think: nu maar hopen
Spannend hoor L word fan! Wel leuk ook, als het dadelijk “lukt” zitten jullie kleintjes wel dicht op elkaar. Neem aan dat jij zwanger van Abby was en je vrouw nu van de tweede? Of ben ik nu te nieuwsgierig?
Ik zat vanochtend even te tellen en merkte dat ik me vergist had met mijn cyclus. Dus we zitten nu al in de vruchtbaardere periode. Vanmiddag maar even mijn vriend op de hoogte brengen
Ben trouwens vanochtend gebeld door de oude buren van mijn ouders. Die hebben een zak met kleding voor me staan die ik voor 50 euro mag hebben. Hun kennende is het allemaal merkspul… :dance: Morgen ophalen dus!
L word fan het wordt dus weer spannend de komende 2 weken!!!
Gister mijn ovulatietesten binnen en vandaag voor de eerste keer getest.
Nou vraag ik me af of ik dat dan 's ochtends en 's avonds moet doen of is 1x op een dag genoeg?
flieniemama; dat is altijd lekker als je kleding voor een prikkie kan kopen.
Verder eigenlijk weinig nieuws.
ik heb begrepen van mijn ovulatie testen dat je niet smorgens moet testen.
dus later in de middag ofzow.
l word fan…spannend hoor!!
hier sinds vandaag rood/bruinige afscheiding en ik zit pas op dag 21 van mijn cyclus :shock:
ga ik dan nu al ongie worden?? :eh:
meissie; ik had idd gelezen dat je het niet met ochtendurine moet doen dus heb het om een uur of 9 gedaan. Ben dan al 1 1/2 uur aan het werk geweest en al 3 uur wakker dus dat moet dan toch wel goed zijn???
Raar dat je nu een beetje rood/bruine afscheiding hebt. Kan het misschien nog een innesteling zijn?
ja ik zat ookal aan een innesteling te denken.
ik zit nu op dag 21 van mijn cyclus…maar ik heb geen idee hoe het met een innesteling zit allemaal.
kan er ook niet echt duidelij iets over vinden.
als er een bevruchting heeft plaatsgevonden dan gaat het zich nestellen tussen de 6 en de 10 dagen na eisprong!
Dit heb ik ergens gevonden via google. Dus het kan best zo zijn.
mijn vorige cyclus eindigde ook met een hele tijd bruin verlies en toen ineens een ongie!
ik hoop dus maar dat dit iets anders is.
ik hoop maar dat dit een innesteling is.
ennuh thanx voor je berichtjes!!
Ik hoop het ook voor je!!!
Flieniemama, als het lukt zitten onze kleintjes inderdaad dicht op elkaar. Ik heb Abby-Shane gedragen inderdaad en Nancy wilde graag de 2de dragen :dance: Nee hoor vragen mag altijd Foutje in de berekening Lekker zeg zo’n zak met kleding :thumbup:
zonnetje, inderdaad het wordt spannend :think: Wij testen hierzelf altijd 1 per dag meestal ook rond hetzelfde tijdstip en nooit met ochtendurine.
meissie, ben benieuwd wat het gaat worden hopen dat het misschien toch een innesteling is.
Hallo, ik ben er weer!
Ben even weggeweest, was een nogal drukke tijd hier. En we zijn ook nog even op vakantie geweest. Heel gezellig geweest, mijn ouders waren daar ook. Enige jammere was dat ik op de eerste dag al voorbloeding kreeg, vier dagen te vroeg… En de dag erna al lekker heftig ongi. Tjsja, denk je nog even er tussenuit te kunnen, even wat afleiding tot het 'overtijd’moment heeeel dichtbij komt, was ik het al voordat ik er erg in had… .
Zesde ronde dus nu. En deze dagen de klus-tijd!! Joepie!
Byke