ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

Petra; fijn dat je nu iig 2 vaste dagen hebt gekregen. Is idd wel erg veel, 4 dagen werken en huishouden en 2 kleintjes en hub.

Flieniemama; ik woon in Alexanderpolder, maar heb op de Piersonschool gezeten in Blijdorp. Weet niet of je die kent?

Mijn dochter zit nu ook nog in Blijdorp op de psz, maar vanaf volgende maand gaat ze hier gewoon naar de kleuterschool.

Waar ga je stage lopen?

Zielig is dat hè als kinderen zo verkouden zijn.

Het geval snurken, dat ken ik hier ook al te goed. Ik ga dan gewoon in zoë d’r bed liggen en zij bij papa dan kunnen ze samen snurken en ik ook lekker slapen, hihiihi.

[/quote]

Flieniemama, in iedergeval een voldoende dus :dance:

Zonnetje, fijn dat het erg gezellig was in de Beekse Bergen :thumbup: Nog even en het is dinsdag :pray:

Petra, dat is inderdaad erg veel :thumbdown: fijn dat het zo geregeld kan worden voor je. Hoop dat je wat meer rust krijgt :hug: Ach gossie zo moe was je dus dat je gewoon in slaap bent gevallen op de bank. In iedergeval een fijn weekend gewenst :wink:

Onze donor is vanochtend geweest en vanaf volgende week gaan we starten

:dance: met Shane gaat alles lekker :dance:

hallo meiden

wat een rust hier.

ik ben weer terug van een weekend bij mijn moeder. was gezellig

ben vandaag alleen heel erg misselijk. kan 2 dingen betekenen, maar ik ga ervan uit dat het ongi is. en dat dat deze week gaat plaatsvinden. ik hoop het natuurlijk neit, mijn mijn lijf zegt geloof ik van wel

dus ik ga ff bankhangen en dan op tijd naar mijn bed

Petra, rustig he :frowning: iedereen zal wel druk zijn. Fijn dat het gezellig was bij je moeder :thumbup: Hoop dat je ongi niet doorzet voor je en dat het toch was anders mag betekenen :wink: Slaap lekker :smiley:

ik ben er ook weer.

petra ik hoop dat je lichaam het fout heeft en dat je niet ongie word.

flieniemama hoe zijn de afgelopen nachten gegaan??

heeft ze nog bij jullie geslapen??

hier weinig nieuws.

jaaa manlief moet nu iedere dag aan de bak…ik ga echt geen dagje overslaan :mrgreen: :oops:

ciao :-*

Hoi hoi meiden,

Hier ook weer eens een berichtje van mij.

Petra mijn :thumbup: :thumbdown: :thumbup: draaien voor je hoop dat het positief nieuws wordt.

flieniemama hoe gaat het nu met jullie dochter? Knapt ze weer wat op?

L word fan jullie heel veel succes vanaf deze week.

Meissie groot gelijk heb je hoor elke dag aan de bak het moet toch een keer raak zijn.

Hier inmiddels 4 dagen overtijd. Heb vrijdag al een test gedaan maar die was negatief.

Maar bij mijn eerste zwangerschap duurde het ook 2 1/2 maand eer ik es een positieve test in handen had dus wie weet.

Weet niet echt waar ik aan toe ben nu.

hallo meiden

ik kom ff melden dat ik nog steeds niet ongi ben en dat gister mijn nod was volgens berekeningen en vergelijkingen met vorige cyclus

dus ja wat moet ik ervan denken en zeggen

buikpijn heb ik niet meer, ben wel moe, maar ben momenteel ook grieperig dus kan best dat het daavan komt

ik ga zaterdag een test halen en dan zien we wel verder

meissie, je man zal geen klagen hebben neem ik aan :mrgreen: :wink:

neirod, bedankt voor het succes wensen :wink: hopelijk blijven de nod dagen meis. Hoop voor je dat de volgende test wel positief is :pray: :pray: dat is best lang 2,5 maand wachten voordat je het wist :frowning: lijkt me inderdaad heel vervelend om niet te weten waar je nu aan toe bent bah die onzekerheid :thumbdown:

petra, mijn :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: draaien voor je :wink:

petra mijn duimen draaien ook volop!!

l word fan nee manlief klaagt idd niet hihi!!

nou jullie kunnen stoppen met duimen draaien hoor

net op de wc een ware stormvloed

het rode leger is duidelijk geariveerd :cry:

he wat k*t zeg!!

:hug: :hug:

:hug: :hug: wat enorm balen zeg :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Ah jakkes das naar zeg. Petra :hug: :hug:

Hoi Allemaal,

We zijn weer terug van onze vakantie hoor. En helaas heb ik ook mijn ongi meegenomen… :frowning:

He beloofde allemaal heel wat, ongesteldheid bleef uit, maar afgelopen donderdag werd ik toch ongi. De tests die ik daarvoor had gedaan waren ook negatief…ik ben wel verdrietig geweest, maar dat is nu weer voorbij. Volgende week wordt ons ventje alweer 1 jaar en dat is ook een belangrijke en een mooie gebeurtenis :dance: !

Ik heb wel een afspraak met de dokter maandag, want ik word gek :wall: van die onregelmatigheid van mijn cyclus. Er is toch iets van een pilletje die je cyclus op gang brengt na je zwangerschap?

Even over de duo wagens…wij hebben de Phil & Teds en ik vind hem geweldig. Hij is ook mee geweest op vakantie en ik ben zo blij dat we hem gekocht hebben. Ik zag trouwens dat je nu bij de prenatal de duo inzet (het tweede stoeltje) gratis krijgt bij de wagen…

Even voor iedereen die weer ongesteld is geworden: :hug: , we gaan er gewoon weer voor, :thumbup:

Voor alle meiden die weer ongi zijn geworden een hele dikke :hug:

Ik hoor hier zelf helaas ook weer bij. Was 1 dag over tijd, maar werd die avond helaas toch nog ongi.

Deze keer ga ik ovulatietesten halen.

Door naar ronde 6 dan maar weer, zucht.

Haai meiden,

Ik ben even een weekje afwezig geweest, omdat ik naar mijn ouders in Italie was. Mijn vader is ongenezelijk ziek en zijn toestand was opeens erg achteruit gegaan, dus ben ik even langs geweest.

Het tentamen heb ik gehaald (gelukkig) en mijn volgende stage loop ik op een basisschool op Katendrecht.

Maar nu even een lastigere kwestie (gekopieerd uit het stoppers topic waar ik mee schrijf):

Hoe staan jullie er eigenlijk tegenover dat ik gewoon door wil zetten met zwanger raken, terwijl mijn vader niet lang meer zal leven?

Mijn vriend vindt het dus ongepast. Hij zou het ongepast vinden als wij nu gaan knutselen en een kindje zouden verwachten terwijl mijn vader op sterven ligt. Hij vindt het ongepast tegenover mijn vader, moeder en broertje. Met andere woorden, hij wil nu stoppen met knutselen en wachten tot mijn vader weg is gegaan.

Is dat dan mijn laatste droom, mijn laatste hou vast die kapot gaat? Er blijft zo echt niks meer over voor mij om van te dromen. Geen wens die over blijft, geen gevoel wat gerespecteerd wordt. Alles gaat kapot. Moet dan echt alles kapot?

Pfff, dat is er uit!

@Flieniemama wrote:

Haai meiden,

Ik ben even een weekje afwezig geweest, omdat ik naar mijn ouders in Italie was. Mijn vader is ongenezelijk ziek en zijn toestand was opeens erg achteruit gegaan, dus ben ik even langs geweest.

Het tentamen heb ik gehaald (gelukkig) en mijn volgende stage loop ik op een basisschool op Katendrecht.

Maar nu even een lastigere kwestie (gekopieerd uit het stoppers topic waar ik mee schrijf):

Hoe staan jullie er eigenlijk tegenover dat ik gewoon door wil zetten met zwanger raken, terwijl mijn vader niet lang meer zal leven?

Mijn vriend vindt het dus ongepast. Hij zou het ongepast vinden als wij nu gaan knutselen en een kindje zouden verwachten terwijl mijn vader op sterven ligt. Hij vindt het ongepast tegenover mijn vader, moeder en broertje. Met andere woorden, hij wil nu stoppen met knutselen en wachten tot mijn vader weg is gegaan.

Is dat dan mijn laatste droom, mijn laatste hou vast die kapot gaat? Er blijft zo echt niks meer over voor mij om van te dromen. Geen wens die over blijft, geen gevoel wat gerespecteerd wordt. Alles gaat kapot. Moet dan echt alles kapot?

Pfff, dat is er uit!

Wel lekker voor je ouders dat ze in Italie wonen :wink: alleen wel heel erg dat je vader ongeneeslijk ziek is en dat zijn toestand nu nog meer achteruit gegaan is :hug: Wel super dat je je tentamen gehaald heb :thumbup:

Mijn reactie op je lastigere vraag: hoelang denk je dat je vader nog zal leven? Misschien vindt hij het wel ontzettend leuk een kleinkind! Ik snap niet waarom je vriend het ongepast vindt :think: Zo te horen heb je het er behoorlijk moeilijk mee :hug: Persoonlijk zou ik het anders eens overleggen met mams weet niet hoe zij er tegen over staat en hoe je band met haar is. Over het feit dan dat je probeerd zwanger te worden of is dat heel stom. Het zou natuurlijk heel jammer zijn als je droom zo in duigen dreigt te vallen meis nogmaals een dikke :hug:

Niemand weet natuurlijk hoelang hij nog heeft. Maar dat het eerder weken dan maanden zijn is wel duidelijk. Hij heeft kanker en de uitzaaiingen zitten overal, inclusief in zijn lever. De enige behandeling die hij nu nog krijgt is om de pijn te bestrijden, zodat hij nog enige kwaliteit van leven heeft.

Piggie, was de vakantie wel fijn ondanks dat je weer ongi bent geworden :hug: Dat is inderdaad een mooie gebeurtenis 1 jaar worden :dance: hoop dat de afspraak goed verloopt vandaag bij de dokter. Volgens mij bestaat dat inderdaad een pil die de cycles op orde brengt. Op naar de volgende ronde meis :hug:

zonnetje, ook een dikke :hug: je werkte dus niet met ovulatietesten?

@Flieniemama wrote:

Niemand weet natuurlijk hoelang hij nog heeft. Maar dat het eerder weken dan maanden zijn is wel duidelijk. Hij heeft kanker en de uitzaaiingen zitten overal, inclusief in zijn lever. De enige behandeling die hij nu nog krijgt is om de pijn te bestrijden, zodat hij nog enige kwaliteit van leven heeft.

Dat is wel heel erg voor je en voor je familie. Heb de vraag eens hier thuis neer gelegd maar Nancy zegt ook ze leeft toch voor de zelf en aan de andere kant kan nieuw leven ook weer iets moois brengen maar dit is onze mening!