ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

Petra, bedankt voor de uitleg nu snap ik het :wink: ben benieuwd hoe het verder gaat lopen met je :wink:

Flieniemama, welkom meis :wink: Tuurlijk gewoon gezellig meekletsen hoor. Ook aan de knutsel voore een tweede dus leuk hoor en al een meisje van 7 maanden :smiley: Succes morgen voor je tentamen pabo is?

Wordt veel leeswerk dan hoor :wink:

Pabo is de opleiding voor leraar basisonderwijs. Ik word dus een schoolfrik…

Ik zit nu voor mezelf te bedenken tot hoever in terug ga lezen :wink: Het zijn nogal, euh… veel pagina’s…

Flieniemama, oke had al zo’n vermoeden maar wist het niet zeker :oops: :wink: welke klas gaat het worden die je wil gaan lesgeven?

Al wat bij kunnen lezen :smiley:

flieniemama welkom!!

en wat gaaf dat je er ook nog een studie bij doet zeg.

druk bestaan dus voor jullie.

verder weinig te melden…mijn duimen draaien voor jullie allemaal

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hier voor de verandering :cry: weer ongi geworden!!

baal er zo van!! :cry:

Dikke :hug: :hug: :hug: :hug:

tamara wat vervelend meid voor je. snap helemaal hoe je je voelt :hug:

he bah tamara wat kl*te zeg :hug: …ik weet precies hoe jij je nu voelt.

we slepen elkaar er weer door hoor!!

op naar de volgende ronde vol met nieuwe kansen.

liefs nathalie

He balen Tamara!

Hier vanavond laatste tentamen en dan pas eind oktober weer.

Maar goed, wat ik dus even vragen wilde… Hoe lossen jullie het kinderwagen technisch op? En dan vooral de mama’s die snel een tweede willen/krijgen… Dus voordat nummer 1 goed kan lopen…

haha geen idee flieniemama.

Flieniemama, hihiih dat is al opgelost hier. Wij hebben een prachtige kinderwagen zien staan waar een dreumes in kan en een wieg voor de kleine. Uiteraard heb je veel van dit soort wagens maar deze trekt ons het meest. Mooi vorm gegeven en niet zo breed en niet zo plasticachtig :think: :wink:

Heb er even een foto bij gedaan voor het gemak :wink:

L word fan, hoe heet die wagen?!

Ik heb nu een bugaboo, dat schiet dus niet op. Ik wil er graag een wagen bij zoeken die niet al te duur is. De Bugaboo wil ik niet weg doen, want die heeft emotionele waarde!

Ik heb al gekeken naar de Phills&Teds, Duowalker Sky en de Duo wagen van Urban Jungle… Maarja, het is het allemaal net niet zeg maar :oops:

Wie weet duurt het trouwens heel lang voor ik zwanger ben en kan Leine tegen de tijd dat guppie nummer 2 komt prima zelf lopen en staan (dan is zo’n kiddy board een goede optie)

Flieniemama, dit is de zoom duowagen. Ik stuur je een pb-tje met linkje :wink: Hier ook een bugaboo geweldige wagen maar helaas alleen te gebruiken voor 1 kindje. Phills & Teds hebben wij ook naar gekeken maar vond hem eerst heel mooi maar toen wij hem nader bekeken en vooral de prijs :oops: :think: was dat het toc niet. Verder ook veel van die duowagens gezien maar sommige zijn gewoon echt lelijk of zien er zo goedkoop uit :thumbdown: bij toeval stuite we op deze. 1 nadeel heb hem alleen nog maar online gevonden nog niet bij een winkel. Inderdaad misschien duurd het hier ook wel lang en kan Shane straks op een plankje :mrgreen: :wink:

goede avond allemaal

hier ff een baaldagje. heb last van mijn rug, ben misselijk en vrees dat ik deze week nog ongi ga worden ik heb zon voorgevoel

dus ga zo lekker bankhangen en niet meer nadenken vandaag

:hug: :hug: :hug:

voor Petra :wink:

Flieniemama, hoe is je tentamen gegaan?

Hoe is het met de rest en de kindjes?

@L word fan wrote:

Flieniemama, hoe is je tentamen gegaan?

Tentamen is redelijk gegaan. Okay, ik verwacht geen 10, maar een 6jes zit er toch wel in!

Hallo meiden,

Ben tussen de 2 weken in even 3 dagen thuis en dan is het gelijk bijlezen geblazen.

Flieniemama gezellig dat je meekletst. Nog een Rotterdammer erbij, waar kom je vandaan uit R’dam?

Loop je al ergens stage of moet dat nog komen?

Hoop dat je iig een voldoende hebt gehaald.

Petra :hug: :hug:

Verder was het erg gezellig in de Beekse Bergen. Veel dieren gezien, lekker gezwommen, gegeten en gespeeld.

Dinsdag komt steeds dichter bij dus het wordt echt spannend.

:-*

hallo meiden,

ik kom me ook weer even melden.

ik heb gister een gesprek gehad op mijn werk, en na volgende week krijg ik 2 vaste werkdagen ( ben nu oproepkracht en werk al 4 weken 4 dagen, wat veel te veel is aangezien ik ook nog een huishouden moet runnen en een dreumes van 2 heb rondlopen, die heel goed door heeft dat mama moet werken elke keer)

dus ik hoop dat er dan wat meer rust komt hier in huis en in mijn hoofd en lijf zodat ik alles weer even op een rijtje kan zetten

gisteravond was ik dus om half 9 op de bank gaan liggen, ( na mijn favo saop gezien te hebben) om nog een film te kijken. Hubbie was ff onder de douche geweest en we zouden dus samen die film kijken. Om 10 uur schrok ik wakker omdat hub zei laten we eens naar bed gaan. was dus gewoon in slaap gevallen op de bank :roll: en ik had nog het een en adner willen doen.

nou ja dat ga ik nu maar doen dus want moet om 12 uur weer werken.

fijn weekend vast allemaal want ik weet niet of ik vanavond nog puf heb en het weekend zijn we weg.

@zonnetje01 wrote:

Flieniemama gezellig dat je meekletst. Nog een Rotterdammer erbij, waar kom je vandaan uit R’dam?

Loop je al ergens stage of moet dat nog komen?

Hoop dat je iig een voldoende hebt gehaald.

Ik woon in Blijdorp (de wijk, niet de dierentuin :wink: ) En jij?!

Ik begin over anderhalve week weer met stage. We lopen gewoon de hele opleiding door stage...

Pfff, we hebben hier vannacht voor het eerst een dramatische nacht gehad. De kleine gup is namelijk snotverkouden en heeft mij goed wakker gehouden. Uiteindelijk heeft ze voor het eerst met ons in bed geslapen. Geen succes, zij lag lekker met mijn vriend mee te snurken, zij lag lekker te draaien en woelen en ik heb niet geslapen :?
Dit moeten we niet te vaak hebben :oops: