ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

Chantalmvbrittany, dat is balen meis. Hopelijk gaat volgende maand beter :hug:

Hier goed nieuws het schema van internet klopt en gisteren en vandaag een goede streep naast de teststreep dus Nancy loopt regelmatig en het ei-sprongetje is gevonden dan kunnen we begin sept gaan starten spannend hoor :dance:

Tjee meiden wat is het hier stil :frowning: :wink:

Daar ben ik al…ik zit in de zenuwen…niet alleen voor morgen (NOD) maar ook voor overmorgen, dan gaan we voor het eerst op vakantie naar Ierland met Ben…

Druk met pakken.

Ik merk dat ik weinig door mijn strot kan krijgen 's ochtends, terwijl ik normaal gesproken een goede ontbijtster ben. Ook mijn toetje hoef ik niet 's avonds en ben ik erg moe. Maar ik weet dus niet of dit de eerste tekenen van een mogelijke zwangerschap zijn of de zenuwen voor de vakantie…We hebben gisteren getest met een goedkoop huismerk, maar er was niet echt een streepje te zien. Wel werd na het testen een wit streepje zichtbaar op de plek waar een roze streepje hoort te komen, maar dat zal wel niets zijn denk ik… :?

Spannend hoor, L word fan… ik hoop dat het snel mag lukken voor jullie.

Piggie, tjee meis wat een zenuwen :hug: hoop zo voor je dat het nod blijft ooo heerlijk lekker op vakantie en dan nogwel naar Ierland fantastisch toch?Waarom koop je niet anders een test van clear blue is toch betrouwbaarder meis :wink:

Nou spannend is het zeker. Morgenavond komt onze donor om het contract aan te passen enzo :smiley:

Tegenwoordig zijn bijna alle testen betrouwbaar en maakt het dus niets uit. De ene test is alleen wat gevoeliger dan de ander. Als je bv de testen van Kruidvat huismerk neemt; die zijn betrouwbaar en heel goedkoop (in verhouding met anderen… matcare is ook betrouwbaar en nog goedkoper, de midstream dan).

Hoi Meiden,

Ik denk dat ik gewoon te snel met testen ben geweest.

ik wacht nu gewoon de komende dagen af. En als ik dan nog niet ongi ben, dan gaan we gewoon in ierland een test halen :wink:

Drie jaar geleden hadden we dat ook in Nieuw Zeeland gedaan, in de camper. Was wel een heel bijzonder moment om een positieve test te hebben. Helaas was het uiteindelijk een miskraam :frowning: , maar toch is het wel een hele mooie herinnering. We waren toen ook net getrouwd daar.

Gelukkig hoefden we daarna niet lang te wachten voordat ik zwanger was van Ben. :dance:

Daarom vind ik het zo gek dat het nu een poosje duurt met de tweede. Hiervoor was ik binnen 3 maanden zwanger (van de miskraam en van Ben)

Soms ben ik bang dat er wat mis is gegaan tijdens de bevalling of zo en dat het nu niet meer lukt, dat het niet meer goed zit van binnen…

Maar dan zet ik me er weer overheen en kan ik het weer relativeren: door de borstvoeding is waarschijnlijk mijn hele hormoonhuishouding van slag (geweest)

Nou, we wachten af…waarschijnlijk moet ik jullie wel twee weken in spanning houden, ben niet van plan een internetcafé op te gaan zoeken (als ik daar überhaupt tijd voor heb :wink: )

Op naar Ierland :dance:

Piggie, fijne vakantie!!! Geniet ervan!

Ik wil ook weer… en dan niet terug hoeven komen vanwege een MK :cry:

Piggie een hele fijne vakantie. En mn duimen draaien voor je.

ICL :hug:

piggie wat spannend zeg!!!

:shifty: nou hier nog geen ongie… heb er al een aantal tests tegenaan gegooid, maar negatief helaal. :thumbdown:

Maar toch, het gevoel blijft, ben misselijk, moet vaak plassen, steken in mijn borsten en er komt ook vocht uit mijn borsten.

zal ik schijnzwanger zijn? wordt geloof ik een beetje moe van mezelf!

@mama van de liefste wrote:

piggie wat spannend zeg!!!

:shifty: nou hier nog geen ongie… heb er al een aantal tests tegenaan gegooid, maar negatief helaal. :thumbdown:

Maar toch, het gevoel blijft, ben misselijk, moet vaak plassen, steken in mijn borsten en er komt ook vocht uit mijn borsten.

zal ik schijnzwanger zijn? wordt geloof ik een beetje moe van mezelf!

misschien een latere eisprong gehad, waardoor je nu nog niet positief kunt testen???

Piggie spannend!!

Hele fijne vakantie en hopelijk terug met goed nieuws.

Mama van de liefste; misschien idd toch te vroeg getest. :think:

Ik ga maandag voor 2 weken op vakantie dus ik ben er niet met de spannende dagen om te schrijven. Misschien een keertje goed, want ik word er toch erg zenuwachtig van elke keer. Nu maar eens rustig en ontspannen afwachten :liar:

Zonnetje, fijne vakantie. Hoop dat je lekker weer hebt :thumbup: :wink:

Hoop op nod-dagen meis :wink:

zonnetje fijne vakantie!!!

en we hopen op een positieve test bij terugkomst!!!

mama van de liefste…al nieuws???

vervelend man die nega testen maar wie weet ben je idd iets te vroeg.

ik duim nog volop voor een posi test.

hier nog volop in de ongie dus ff geen nieuws.

ik ga als de ongie klaar en over is echt manlief om de dag lastig vallen…hihihi alsof hij dat erg vind :wink:

het moet en zal toch eens raak zijn neem ik aan.

ik heb onder mijn banner mijn cyclussen eens eventjes op geschreven.

nu maar hopen op een kortere cyclus en dan ook nog eens op het juiste moment klussen :lol:

zwanger worden is echt een hele klus!!!

ciao :-*

goede avond allemaal

ik wil me graag bij jullie melden, want wij zijn ook bezig voor een 2e.

we zijn hier al een jaar mee bezig en ik loop inmiddels nu 2 mnd bij de gyn, maar goed dat is weer een verhaal apart

ik hoop dat ik bij jullie mag komen meekletsen

petra welkom!!!

hoe is het?? en hoe is het met Marc??

ciao nathalie :-*

hey nathalie,

hier gaat het goed. met marc ook. die word al een grote vent met veel streken. maar hij is super lief :inlove:

Meissie, hetzal toch eens raak moeten zijn inderdaad :wink: Hoop het echt voor je meis. Het is zo mooi zo’n wondertje van jezelf :smiley:

Petra, welkom meis en tuurlijk ben je welkom. Toch gezellig klets lekker mee :smiley: Mag ik vragen waarom je bij de gyn loopt?

Onze donor zou afgelopen vrijdagavond komen maar belde af door extra werk gelukkig was het alleen voor contractaanpassing dus de afspraak is nu verhuist naar eind deze week :smiley:

Bedankt meiden :thumbup:

Ga zo lekker slapen en morgen rijden we ong. 11 uur weg.

Het weerbericht is niet zo goed. Ach ja, we moeten het nog maar zien en anders zijn we veel in het zwembad te vinden :smiley:

Hoop op positief nieuws als we terugkomen.

Petra, welkom!

L word fan; gelukkig ging het om contractaanpassing. Niet te hopen dat hij op het moment supreme afzegt.

Meissie; vervelend zeg die cyclus van jou.

Wie weet helpt het om om de dag te klussen. :mrgreen: :mrgreen: Suc6.

Tot over 2 weken!

:-*

goede morgen meiden

zonnetje ik begrijp dat je op vakantie gaat. veel plezier

l word fan, ik loop bij de gyn omdat mijn huisarts me doorverwezen heeft. ik heb een hele onregelmatige cyclus ( wisselend van 28 tot 53 dagen) en nu zijn ze aan het onderzoeken of ik wel elke keer een eisprong heb.

ik moet nu binnenkort weer bloed laten prikken en dan krijg ik een week later uitslag van en dan gaan we dus kijken als ik wel een eisprong heb word er neits gedaan, heb ik geen eisprong dan krijg ik medicijnen om een regelmatige cyclus op te wekken.

Goedemorgen dames!

Mag ik mij hier ook aansluiten?! Wij zijn ook aan de knutsel voor een tweede kleine aanwinst.

Ik ben Flien, 24 jaar en woon samen met vriend (bijna 31), Leine en 2 cavia’s in Rotterdam. Ik studeer aan de pabo (deeltijd) en de rest van de tijd zorg ik lekker voor mijn kleine meisje. Wij hebben een kleine maand geleden gekozen om voor een tweede te gaan.

Ik zal vandaag zo tussen het leren door (morgen tentamen) eens terug gaan lezen!