Ook hier nogmaals een :hug: byke.
ICL, bedankt meis we zullen zien hoe snel het gaat lukken.
Byke, dankjewel meis inderdaad dat is wel het leukste voor Shane Ach wat jammer meis :hug: we duimen weer op de volgende ronde hoor meis. Hou je taai
Tuurlijk gaat het lukken!!!
Als Nancy een regelmatige cyclus heeft, dan gaat het helemaal goed komen. En anders… moet 'ie maar om de twee dagen komen
@ICL wrote:
Tuurlijk gaat het lukken!!!
Als Nancy een regelmatige cyclus heeft, dan gaat het helemaal goed komen. En anders… moet 'ie maar om de twee dagen komen
Hier zijn we ook redelijk positief hoor is wel fijn ja een regelmatige cycles die van fijn mij was niet zo en was heel lastig met testen :?
Alleen lastig met testen of ook met bevruchten?
Misschien stomme vraag, maar hoe hebben jullie de keuze gemaakt wie van jullie als eerste zwanger zou worden?
@ICL wrote:
Alleen lastig met testen of ook met bevruchten?
Misschien stomme vraag, maar hoe hebben jullie de keuze gemaakt wie van jullie als eerste zwanger zou worden?
ICL, nee meis het was alleen moeilijk met testen. Heb veeeel testen gebruikt maar elke keer vonden we wel de eisprong. Ik kon hem zelfs voelen :think: het bevruchten was in 1x keer raak. Hij is ook maar 1x geweest op de belangrijke dag
Ik wilde altijd al kindertjes dus zwanger worden was echt een wens en daarom was de keuze niet moeilijk in de eerste instantie wilde nancy het ook niet zwanger worden maar toen we een keer onverwachts naar de gyn moesten en ze al die mooie buiken zag tja toen was ze om, ze wilde het ook. Na veel praten zijn we er toch uitgekomen en besloten we eerst ik en nu gaat zij ervoor :dance: :dance:
@L word fan wrote:
@ICL wrote:Alleen lastig met testen of ook met bevruchten?
ICL, nee meis het was alleen moeilijk met testen. Heb veeeel testen gebruikt maar elke keer vonden we wel de eisprong. Ik kon hem zelfs voelen :think: het bevruchten was in 1x keer raak. Hij is ook maar 1x geweest op de belangrijke dag
Ik wilde altijd al kindertjes dus zwanger worden was echt een wens en daarom was de keuze niet moeilijk in de eerste instantie wilde nancy het ook niet zwanger worden maar toen we een keer onverwachts naar de gyn moesten en ze al die mooie buiken zag tja toen was ze om, ze wilde het ook. Na veel praten zijn we er toch uitgekomen en besloten we eerst ik en nu gaat zij ervoor :dance: :dance:
Ik vind het heel mooi en bijzonder hoor, twee mama’s die er allebei helemaal voor willen gaan. Jammer dat mannen niet zwanger kunnen raken , hoewel ik niet weet of ik het dan omstebeurt had willen doen, want ik vind zwanger zijn wel heel erg fijn en bijzonder. Ik kijk ook uit naar de tweede keer met zo’n mooie buik rondlopen!
@piggie wrote:
Ik vind het heel mooi en bijzonder hoor, twee mama’s die er allebei helemaal voor willen gaan. Jammer dat mannen niet zwanger kunnen raken , hoewel ik niet weet of ik het dan omstebeurt had willen doen, want ik vind zwanger zijn wel heel erg fijn en bijzonder. Ik kijk ook uit naar de tweede keer met zo’n mooie buik rondlopen!
Dankjewel meis Als dat zou kunnen zou het voor een hoop vrouwen makkelijker worden denk ik :mrgreen: maar ik vraagme af of een man dat wel aan kan :lol:
Het was voor mij zeker geen pretje/roze wolk het zwanger zijn. Heb negen maanden lang gespuugd had het heel benauwd en hiel op het einde ontzettend veel vocht vast maarondanks al die klachten zou ik het ook nog een tweede keer willen doen maar ik merk wel aan mijn lichaam dat het zwaar is geweest nu nog steeds
Inderdaad, die mannen (die van mij in ieder geval) piepen al zodra ze verkouden zijn… :roll:
Jammer dat je zwangerschap de nodige kwaaltjes met zich mee heeft gebracht. Ik had ook een hele fijne zwangerschap van Ben. Alleen last van maagzuur de laatste twee maanden. Maar dat was met een drankje te verhelpen.
Ik ben ook benieuwd wat de volgende zwangerschap met zich mee zal brengen, mocht deze ons gegund zijn…
Het wordt weer testen deze week. Hopelijk vinden we nu wel de ei-sprong en kunnen we volgende maand gaan starten.
Piggie, yep zo zijn er een hoop mannen :lol: Wel fijn dat je een fijne zwangerschap heb gehad. Laten we hopen dat je opnieuw zwanger mag worden en dat je er dan net zo weer van kan genieten meis.
Hoi Diana en Nancy,
Misschien een beetje gekke vraag, maar is jullie donor komen kijken toen jullie dochtertje was geboren? Ik lees wel eens verhalen, maar jullie verhaal vind ik wel heel bijzonder. Zeker nu dat hij ook de donor wil zijn van jullie tweede kindje! :thumbup: :thumbup: Ik las laatst op teletekst dat nu de tweede moeder nu niet meer de adoptie procedure hoeft te doorlopen (binnenkort? per direct?), moest dat nog wel bij jullie? Toen ik dat las, moest ik gelijk aan jullie denken! Het is voor de meeste meiden zo iets gewoons, een man-vrouw relatie met kinder(wens), bij zwangerschap en geboorte (erkennen, aangifte, voogdij) maar voor twee vrouwen met kinderwens is het eigenlijk allemaal niet zo gemakkelijk. Het zwanger worden alleen al is een hele onderneming. Daar sta je gewoon niet bij stil, totdat ik hier op het forum jullie berichtjes las. Ik vind het echt heel bijzonder! :inlove: Ik hoop dan ook dat het snel raak mag zijn, en dat jullie mooie dochter een 2009-brusje krijgt!
Liefs, Byke
@Byke wrote:
Hoi Diana en Nancy,
Misschien een beetje gekke vraag, maar is jullie donor komen kijken toen jullie dochtertje was geboren? Ik lees wel eens verhalen, maar jullie verhaal vind ik wel heel bijzonder. Zeker nu dat hij ook de donor wil zijn van jullie tweede kindje! :thumbup: :thumbup: Ik las laatst op teletekst dat nu de tweede moeder nu niet meer de adoptie procedure hoeft te doorlopen (binnenkort? per direct?), moest dat nog wel bij jullie? Toen ik dat las, moest ik gelijk aan jullie denken! Het is voor de meeste meiden zo iets gewoons, een man-vrouw relatie met kinder(wens), bij zwangerschap en geboorte (erkennen, aangifte, voogdij) maar voor twee vrouwen met kinderwens is het eigenlijk allemaal niet zo gemakkelijk. Het zwanger worden alleen al is een hele onderneming. Daar sta je gewoon niet bij stil, totdat ik hier op het forum jullie berichtjes las. Ik vind het echt heel bijzonder! :inlove: Ik hoop dan ook dat het snel raak mag zijn, en dat jullie mooie dochter een 2009-brusje krijgt!
Liefs, Byke
Hoi Byke,
Nee onze donor is niet komen kijken omdat wij dat allemaal duidelijk van te voren hebben besproken. We hebben een donorcontract met hem waarin vermeld staat dat de opvoeding in onze handen ligt en dat hij verder geen inspraak heeft bij de opvoeding omdat hij het wel leuk vind om 1x p.j een foto te krijgen met een up-dateje van haar stemde we daar wel in toe wij zijn ook de beroerste niet maar ik heb voordat Shane geboren werd een website laten maken en sindsdien is het nu de website van abby-shane geworden :dance: en daar kan hij alles volgen en dat hij ook helemaal super en zo kan hij ook zien dat het echt goed gaat met haar. Ook staat erin dat als zij de leeftijd heeft om contact te willen opnemen met hem dat dat mogelijk is. Ook daar stond hij open voor Het is uberhaupt nooit voor ons de insteek geweest om een derde partij mee te laten beslissen in alles :think: ook hij heeft een eigen leven ook een tweede was al besproken voordat we de 1ste zi gingen starten en daar stond hij wel voor open. Heb het inderdaad ook ergens gelezen over het meemoederschap mocht nu wel eens tijd gaan worden we wachten al zo lang en adoptie duurd zo lang en is zo duur we hadden gehoopt dat het allemaal rond zou zijn voordat Shane geboren werd maar nu hopen we dat het volgend jaar nou toch wel eens geregeld gaat worden door de 1ste kamer. Wel grappig dat je meteen aan ons moest denken Het is inderdaad niet makkelijk als twee vrouwen of twee mannen(nog moeilijker) een kindje willen maar niks is onmogelijk zeg ik altijd het kost alleen veel meer geregel. Bedankt voor je lieve woorden dat doet een mens goed Het zou wel ontzettend leuk zijn volgend jaar al een brusje voor ons meisje :inlove:
@L word fan hebben jullie al kunnen testen voor de eisprong?
Voor alle andere meiden :thumbup: :thumbdown: :thumbup: draaien elke keer maar weer en hopen dat we snel een positieve test mogen hebben.
Hoi allemaal,
ik wil graag met jullie meekletsen als het mag.
Ook wij gaan voor een tweede en zijn deze maand begonnen. Volgende week kan ik testen als het goed is, maar ik denk dat ik de zenuwen niet onder bedwang kan houden :shifty: en straks gewoon heel eigenwijs naar de winkel ga voor een test!! Haha! Nee heb je en…
Ja toch?
Neirod, als het goed is moet of morgen of overmorgen de eisprong er zijn :think: dus nog even wachten.
mama van de liefste, welkom meis en gezellig hoor Op naar een tweede dus hoop dat het allemaal gaat lukken voor je Inderdaad nee heb en ja kan je krijgen hahahah beetje ongeduldig… :think:
@mama van de liefste wrote:
Hoi allemaal,
ik wil graag met jullie meekletsen als het mag.
Ook wij gaan voor een tweede en zijn deze maand begonnen. Volgende week kan ik testen als het goed is, maar ik denk dat ik de zenuwen niet onder bedwang kan houden :shifty: en straks gewoon heel eigenwijs naar de winkel ga voor een test!! Haha! Nee heb je en…
Ja toch?
Gezellig dat je er ook bij bent. Kun je zo vroeg al testen dan? Ik heb de vorige keren zoveel geld aan testen uit gegeven, dat ik het pas volgende maand ga doen, mocht de menstruatie uitblijven
meiden me cyclussen laten met in de steek
normaal 28 dagen cyclussen
nu een van 25 :S
Vervelend hoor chantalmvbrittany. Het lichaam zit raar in elkaar. Als je dan denkt dat je het weer doet het weer wat anders :think:
Hopelijk volgende ronde meer geluk
@chantalmvbrittany wrote:
meiden me cyclussen laten met in de steek
normaal 28 dagen cyclussen
nu een van 25 :S
Balen voor je,
nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar…
succes :thumbup:
chantalmvbrittany balen zeg. :hug: