Tja, wachten met testen is ook niet mijn sterkste kant :oops:
Voel je al wel iets Byke?
Ik doe al anderhalf jaar niks anders dan testen :?.
@Lieke74 wrote:
Ik doe al anderhalf jaar niks anders dan testen :?.
:hug: :hug:
ik weet wat je bedoelt Lieke… hoewel het bij mij nu nog maar 2 keer achter elkaar is misgegaan
Ja ik voel vanalles, maar ook weer niks bijzonders (niet alles iig) :mrgreen:
Over kwaaltjes, ik heb het nu ook al een dag of wat:
- zwabberig in mijn hoofd van tijd tot tijd
- witte vloed
- hoge dagtemperatuur (varieert van 37.6 tot gister na een wandeling mega 38.3 )
- ik geef druppels colostrum als ik erin knijp (nog niet eerder gehad sinds stoppen van de bv in feb, en ook niet bij de 2 keren overtijd), vind ik wel verdacht!
- licht drukkend gevoel in de bm
- bm-mond zit nu ook ineens heeeeel laag, had ik ook bij mijn eerste zwangerschap, dus is in mijn geval een hint (hoooop ik)
- maar geen knopen of steken of beurs gevoel in mijn borsten ofzo, zoals bij de eerste.
Dusss, kan nog alle kanten op, aangezien de overtijd vorige twee maanden.
Maarja, ik hou er maar rekening mee dat onze dochter ook pas na 14 maanden zich eindelijk aankondigde. Dus, Lieke74, ik weet waar je doorheen gaat. Ik vroeg me op een gegeven moment af of ik uberhaupt wel zwanger kon worden omdat ik zelfs nog nooit overtijd was geweest… Was ook redelijk desperate aan het worden… En toen ineens, zomaar, toch zwanger! Ik liep al bij de gyn, en wachtte op de contrastfoto (maar de bloeding bleek innestelingsbloeding). Zo zie je maar. Gelukkig weet je dat je iig een kindje kan krijgen, ik vind het een geruststellende gedachte tov de eerste keer. Maar de aanhouder wint hoor!
@Byke wrote:
Maarja, ik hou er maar rekening mee dat onze dochter ook pas na 14 maanden zich eindelijk aankondigde. Dus, Lieke74, ik weet waar je doorheen gaat. Ik vroeg me op een gegeven moment af of ik uberhaupt wel zwanger kon worden omdat ik zelfs nog nooit overtijd was geweest… Was ook redelijk desperate aan het worden… En toen ineens, zomaar, toch zwanger! Ik liep al bij de gyn, en wachtte op de contrastfoto (maar de bloeding bleek innestelingsbloeding). Zo zie je maar. Gelukkig weet je dat je iig een kindje kan krijgen, ik vind het een geruststellende gedachte tov de eerste keer. Maar de aanhouder wint hoor!
Ik vraag me alleen af of dit een goede vergelijking is…zo vaak een MK (en zo snel achter elkaar) gaat je ook echt niet in de koude kleren zitten en je bent dan echt bang en vraagt je af of het uberhaupt nog wel gaat lukkenhelaas spreek ik nu dus uit ervaring
ICL, ik ken je geschiedenis niet. Maar je zegt al meerdere miskramen gehad te hebben? Waren dat dan ook mk van meerdere weken of dagen overtijd? Tuurlijk is het geen echte vergelijking, het gaat ook alleen voor mijn eigen situatie op. Een mk is ook echt heel naar. Ik ben alleen twee keer overtijd geweest. Mijn zusje had een mk van circa 8 wkn, en die ging het ook niet in de koude kleren zitten, ze was er echt ziek van. Er wordt nou eenmaal niet zoveel over gepraat in het dagelijkse leven, jammergenoeg, want het is wel realiteit bij veel meiden.
In jouw lijf heeft een hele hormoonwinkel huisgehouden, en dat voel je goed en blijft nog wel even geestelijk doordreunen. Helaas.
Maar ook mijn zusje werd na een half jaar weer zwanger van een gezonde baby. Ik wil je graag een hart onder de riem steken, het gaat jou ook wel lukken! Juist omdat je al een gezond kindje op de wereld hebt gezet!
Liefs, Byke :-*
Byke, moeilijk he wachten. Hoop dat het raak is Best wel een hoop kwaaltjes he maar pas op je lichaam kan je tricken hoor
Lieke, ach meis toch :hug:
@ICL wrote:
@Byke wrote:
Ik vraag me alleen af of dit een goede vergelijking is…zo vaak een MK (en zo snel achter elkaar) gaat je ook echt niet in de koude kleren zitten en je bent dan echt bang en vraagt je af of het uberhaupt nog wel gaat lukkenhelaas spreek ik nu dus uit ervaring
Relaxed zwanger zijn zoals bij de 1e keer is er voor mij inderdaad niet meer bij.
Als ik een positieve test heb dan kijk ik met veel spanning uit naar de eerste echo en dat duurt dan voor je gevoel nog zooooooooo lang.
Ik ben blijkbaar snel zwanger, maar het gaat ook al snel weer mis. De 1e MK ongeveer 2 weken na positieve test (5w6d) en nu ook weer, hoewel ik nu waarschijnlijk minder lang zwanger was dan bij de eerste MK. (ik was direct na de miskraam weer zwanger, geen normale cyclus ertussen)
Weet je, het maakt volgens mij gevoelsmatig niet uit of het om weken gaat of om dagen overtijd… Je weet dat je zwanger bent en je gaat je hechten aan een aankomend beebje (of 2). En ik persoonlijk word dus wel angstig en ga me afvragen of het uberhaupt nog wel gaat lukken, zonder miskraam. Ik ben niet meer de jongste (eind van het jaar 37), ik heb overgewicht (had ik bij Nynke ook, maar toch), heb bij Nynke een keizersnede gehad (en dit kan een verhoog risico op MK-en geven) en ik heb bepaalde medicijnen gebruikt. En ja, hoewel je weet dat je al een gezond kind op de wereld gezet hebt, zegt dit niets. Het is net als met beleggingen: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
moet zeggen dat ik er ook altijd van ga steigeren als mensen zeggen; je weet dat je het kan, want je hebt al een gezond kind op de wereld gezet OF je was nog maar net zwanger
ennuh Byke, was jij nou wel of niet twee keer overtijd geweest? :think:
Ja, is ook eigenlijk wel waar, over die garanties. En je weet gewoon niet hoe lang het nog moet duren. 1 maand of 5 jaar of nog langer. Pas als je zwanger bent van een gezond beebje kijk je terug op de periode die het geduurd heeft.
Ik houd er deze maand maar weer rekening mee dat mijn lijf me gaat tricken… Dit is de 4e poging, waarvan 2 keer overtijd (paar dagen, eenmaal een vaag zwanger-streepje gehad)…
Liefs, Byke
Laten we maar dat we allemaal heeeeeeeeeel erg snel zwanger zijn en de zwangerschap mogen uitdragen. :mrgreen:
ik ben gewoon op van de zenuwen… :shifty:
Helemaal omdat ik afgelopen 2 keer overtijd ging…
Bij de eerste had ik dat nog nooit meegemaakt namelijk.
Door allerlei omstandigheden kan je ongi wat later of eerder komen… zou er niet te :shifty: van worden. Nog een paar dagen en dan kan je testen… hopelijk word je blij verrast. :inlove:
Hier goed nieuws: onze donor heeft besloten om ons te helpen om ons gezinnetje compleet te maken :dance: :dance: :dance: ben zo ongeloof blij ermee. Voor zover het nu gaat loopt Nancy der cycles regelmatig dus makkelijk met testen voor deze maand en dan kunnen we volgende maand gaan starten met de eerste zi bij haar
Wow, dat is zeker goed nieuws zeg!!! GEFELICITEERD :dance:
Hopen dat het snel goed gaat.
@L word fan wrote:
Piggie, jammer dat het nog niet wil lukken meis Hopelijk is het snel raak voor jullie. Succes meis :thumbup:
Dank je wel, ik ben nog steeds erg positief hoor, alleen liggen de leeftijden niet zo dichtbij als ik gehoopt had. Maar eigenlijk kan me dat nu niet meer zoveel schelen, het komt wanneer het komt.
Jullie ook succes met alles, fijn dat jullie er nu weer voor kunnen gaan. :thumbup:
Dankjewel meiden nou het wordt weer een spannende tijd.
Top Nancy en Diana, dat de donor jullie gezinnetje compleet wil maken!! En nu hopen dat het komende maand raak is!!
Hey Nancy en Diana,
helemaal geweldig, dat bericht over jullie donor!
Een brusje voor jullie dochter is wel het allermooiste!
Heeeeel veel succes met de zi, dat het maar snel mag lukken! :dance:
Overigens is bij mij het nieuws minder positief, het lijkt er zeer sterk op dat wij nu de 5e ronde in gaan. Er is al een voorbloeding geweest en mijn basistemp is gedaald tot 36.9 vanmorgen…
Liefs, Byke
jammer Byke… op naar de volgende ronde dus…