ZWANGER worden van een TWEEDE ( deel 9)

ICL vind ik helemaal niet erg hoor dat je dit zegt. Ik vind het alleen maar lief dat je aan me denkt, :-*

Zou ik gewoon zonder doorverwijzing het ziekenhuis kunnen bellen?

Dat ga ik vanmiddag denk ik maar gewoon even doen.

Verder gaan we ook gewoon voor de maand OKTOBER!!! :pray:

Hallo allemaal!

Leuk te lezen van moeders die graag een tweede kindje willen. Ik zou ook graag een tweede willen. Op zich zouden we nog even wachten, maar af en toe zijn we best onvoorzichtig. Als ik eerlijk ben, zou ik nu al wel zwanger willen zijn van een tweede. We zien wel wanneer we de gelukkige zijn.

Geduld is een schone zaak :wink: [/color]

Ellis, wanneer willen jullie er dan echt voor gaan?

Hoop dat het snel raak is. Ons geduld wordt al aardig op de proef gesteld.

Hoe oud is je kindje.

Jippiejajee wij gaat eindelijk ook voor nr. 2

Mijn hubbie ziet het eindelijk ook wel zitten (sinds we hebben gehoord dat we weer oom en tante gaan worden)

dus heb ik voor een paar weken terug mijn tempcurves weer afgestoft :smiley: en liggen thermometer en pen weer klaar naast mijn bed.

Ik heb er zin in :stuck_out_tongue:

Hahahah Yvette, alles stofvrij gemaakt.

Succes met zwanger worden hoop dat het snel lukt :thumbup:

Hoi

Wij willen ook graag voor een tweede kindje gaan

We hebben al een prachtige dochter die in april 3 word :smiley:

We vonden het tijd voor nog eentje. Nu word 18 feb mijn spiraaltje eruit gehaald en ik vroeg me eigen afhoe lang het dan duurt voordat je weer aantelt of iemand daar ervaring mee heeft.

Oook zeggen mensen me al snel nu al je bent nog zo “jong”

maar zijn ook mensen die zeggen oh nou je hebt wel lang gewacht hoor!

Wat vinden jullie ervan??

Ellis welkom :smiley:

Yvette welkom :smiley:

Wenn0s welkom :smiley: jouw dochtertje is dan iets ouder dan mijn dochtertje, die wordt in juni 3 jaar, nou ja 1 juni om precies te zijn.

Hopelijk allemaal snel een positieve test in handen.

Over spiraaltje, een mede meimama (tja was 14 mei uitgerekend) heeft in november haar spiraaltje laten verwijderen en zij was gelijk zwanger.

Peggy ons geduld wordt inderdaad heel hard op de proef gesteld :?

En dat van jou meer nog dan die van mij :hug: Maar misschien een dezer dagen :pray: :pray:

Danku vor het welkom :smiley:

Sorry met een spiraaltje geen ervaring.

Hier wodt ik wel eens gestoord van de vraag en denken jullie al aan een tweede, ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik(we) er meer dan 1 hoop te mogen krijgen, maar er zijn inmiddels wel een aantal mensen die elke keer als ik ze tegenkom even informeren hoe het gaat. “Is het al raak?” (zucht denk ik dan)

Ten 1e heb je er toch echt 2 mensen voor nodig om een kindje in elkaar te zetten en als je hub en jij het daar nog niet over eens zijn vindt ik het ook zo vervelend om steeds te moeten zeggen “ja als het en mij lag had ik al een elftal maar hubbie wil niet” is toch een zaak tussen mij en mijn hub.

Ten 2e vindt ik het een vervelende vraag want stel dat je het al een hele tijd aan het poberen bent en het wil maar niet lukken ja dat zeg je toch ook niet tegen jan en alleman, want ja het is en blijft toch een groot klein wonder he dat zwanger worden en dat de 1e er is geeft geen automatische garantie dat een 2e ook zomaar lukt.

Er zijn er bij mij niet veel die vinden dat je nog wel ff kunt wachten maar dat komt mischien ook omdat we het niet in de grote groep hebben gegooid om zo maar te zeggen

volgen jullie het een beetje of ben ik aan het zwetsen :oops: :smiley:

Nee hoor je zwetst zeker niet :lol:

Ik krijg ook vaak de vraag hoor. Laatst kwam ik oude bekenden tegen en vroegen van hoe oud is je dochter nou?? Dus ik…4 alweer. O oké en waar blijft de tweede???

Ik zeg dan gewoon dat we al een tijdje bezig zijn en het nog niet wil lukken en dat ik hoop dat het binnenkort wel raak is. Dan zie je ze ook een beetje kijken van :eh: oké, hoop het ook voor jullie.

Ik krijg dus heel vaak de vraag (ook van vreemden die horen dat je zwanger bent) of het bewust is dat er zoveel tijd tussen zit… Nou nee, maar sommige dingen heb je niet altijd zelf in de hand :?

Nou dat is idd ook een rotopmerking, pffff

soms moeten mensen mischien eerst nadenken en dan pas vragen

Als je ze dan vertelt hoe het komt dat er zoveel tijd tussen zit… dan is het idd vaak: oooh, da’s wel vervelend… :roll: Tja, heb een brede rug, kan een hoop op :wink:

Inderdaad vreselijke stompzinnige opmerkingen die mensen kunnen maken :wall: :wall:

Ik kreeg ook geregeld de vraag hoor of er nog een tweede komt.

Nou zou ik graag willen maar dan moet de natuur wel meewerken.

Eerste keer dat ik die vraag kreeg was Nathalie iets van 2 weken oud :roll:

Een vriendin van mij heeft een tweeling (Becca hier op kok :mrgreen: ) en zij kreeg toen ze ergens met de boys was: een tweeling? zeker ivf he?

Waarop zij met een stalen gezicht antwoordde: nee, Quin en Ryan :lol: :lol:

Stom dat mensen er bij een tweeling gelijk maar vanuit gaan dat het ivf geweest is. Nee, de jongens kwamen spontaan met z’n tweeën tegelijk :mrgreen:

:think: ik geloof dat het er voor mij(ons) deze maand niet inzit, volgens mij had ik begin van de avond mijn eisprong, en gezien hubbie ziek is (was inmiddels) is er niet veel van gekomen. pfff weer een hele maand wachten dan maar (nou ja wachten oefenen kan altijd he :lol: )

Balen is dat zeg Yvette. Dat de volgende 17 dagen dan maar erg snel voorbij mogen gaan!!!

Dankjewel hoor :slight_smile: ik ben nog wel geduldig.

Ik zie dat er voor jouw(jullie) wel weer geduimd mag worden komende ronde. toytoytoy dus maar

Hoi,

Ik ben ook bezig voor een 2e, mag ik ook mee kletsen?

Hey Bigsby…Gezellie!!!

Mag ik me eigen ook aansluiten :slight_smile: