Zwanger worden van een TWEEDE (deel 8)

oooh wat vreselijki meid sterkte

Anita, wat vreselijk nieuws!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je even niet meer weet wat je nu moet. Tjonge, wat kan een mens verwerken…

Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen. Doe rustig aan en als je een luisterend oor (lezend oog) nodig hebt, mag je me best pb-en.

:-* voor jou.

jeetje anita vreselijk zeg weer dan voel je je echt rot verwerk het maar goed hoor met zijn tweetjes…

En als je lekker wil komen babbelen moet je dat gewoon doen alles van je afschrijven heel veel sterkte toegewenst…

Oh Anita, wat erg! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar vind het heel rot voor je en leef met je mee. Je krijgt wel heel wat over je heen zo. Ik hoop dat jij en je man het een plaatsje kunnen geven. Weet dat je hier (of via een pb) altijd terecht kunt als je je hart wilt luchten. Sterkte meis, :-*

Mouse

Meiden, ook nog wat positief nieuws, ik heb eindelijk een positieve ovulatietest gehad. Dus toch nog een eisprong vandaag of morgen. (dag 31 of 32) Wordt mijn cyclus dus toch weer langer zo’n 46 dagen. nou ja morgen naar de gyn en dan hoor ik het verder wel.

Groet, Mouse

he anita wat lees ik nu, zit hier met tranen in me ogen

meid ik had het je zo gegund, ik weet ook niet wat ik nu moet zeggen,

maar wil je heeeel veeel sterkte wensen en je hub ook natuurlijk

dikke :-* van mij

Anita, heel veel sterkte!!! Ik hoop dat jullie er samen uit komen en dat je ook deze keer weer een plekje weet te vinden voor het verlies. Een hele dikke knuffel!!! :-*

Hai meiden, dank je wel. Het doet mij goed dat jullie zo met mij meeleven. Ik heb gelukkig al een pracht zoon dus ik weet dat het kan lukken. En daar haal ik ook de kracht vandaan.

Maar nu is wessel weer ziek . Hij had 1,5 week geleden koorts en flink verkouden. Maar nu heeft hij al vanaf dinsdagavond en alleen 'smiddags

over de 39 graden koorts . Gisterenavond 39,7. Hij slaapt wel de hele nacht door gelukig. Maar ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en

hij heeft een oorontsteking. HIj krijgt nu antibiotica.

En hij slaapt nu wel 2 keer. Hij werd vanmorgen om 7.30 uur wakker

en slaapt nu alweer. Maar van slapen word je beter toch?

liefs anita

hoi anita

jeetje vervelend allemaal hoor voor je…

Jordy heeft ook al drie keer oorontsteking gehad antibiotica en neusspray oordruppels allemaal dat soort dingen werd er gek van…

Maar goed gelukkig komt het allemaal wel weer goed lekker veel slapen en paracetamol geven om de koorts te verlagen die kinderen blijven knukkelen je wordt er niet goed van.

maar eens houd het op we hopen op de zomer dat het dan allemaal weer beter gaat met de kleintjes…

veel sterkte en houd je taai kom maar lekker kletsen hier dan is goed doe ik ook lekker van je af schrijven en als je naar je ventje kijkt dan is het zeker goed…

ik denk er zo over als ik naar jordy kijk dat we blij mogen wezen dat we een gezond kindje hebben en dat niemand meer van ons af kan pakken.

Een tweede is welkom alleen als het niet lukt houd het op en ik ga niet door totdat ik 5 mk krijg en nog niet wil lukken…

Dan houd het voor mij op we zien het wel dikke kus xxxxxxxxxxx

Anita, Brent heeft ook al 3 keer oorontsteking gehad. Met antibiotica zijn ze er snel weer boven op. Brent wilde dan alleen niet slapen als hij last had van zijn oor, dus dat waren doorwaakte nachten. En ja hoor, slapen is goed. Hij is natuurlijk bezig de oorontsteking te overwinnen, dus dat kost veel energie. Sterkte!

Vandaag bij de gyn geweest. Alle uitslagen waren goed, dus er staat niets in de weg om zwanger te worden. Helaas kan er niet veel aan de lengte van mijn cyclus gedaan worden, omdat ik resistent wordt voor de clomid. Stap verder is injecties, maar dat zie ik nog niet zo zitten nu. Afwachten dus.

Groet, Mouse

Wat vervelend voor Wessel, dat hij oorontsteking heeft.

Anita, even een tip tegen slapeloze nachten. Het schijnt zo te zijn dat de druk op de oren groter wordt als je plat in bed ligt. Wij hebben de tip gekregen om het hoofdeind van het bedje wat op te hogen, zodat je kindje wat schuin komt te liggen. Dit neemt de druk weg. Wij hebben het gedaan en Jarno heeft tijdens zijn oorontsteking goed geslapen.

Wij hebben een plank onder de poten aan het hoofdeind gelegd.

Dus, als Wessel slecht slaapt kun je het allicht eens proberen.

Succes!

dank je voor de tips. Gelukkig slaapt wessel goed 'snachts. Hij is alleen erg moe en slaapt overdag dus nu meer en is hangerig en wil alleen bij je zitten leker knus maar dat vind ik niet erg hor dat is juist lekker . Normaal wil hij niet echt meer op schoot zitten om de knuffelen (wel af en toe maar niet te lang)

liefs anita

Hallo allemaal

Hier gaat alles goed schieten al aardig op met jordy zijn nieuwe kamertje.

Ik geloof dat ik de eerste voortekenen van de ongi dag aan het krijgen ben bruine afscheiding aan het verliezen dus ik denk dat het weer komt.

Gelukkig maar want dan kunnen we weer gaan rekenen en dat vind ik toch altijd wel makkelijker dan dat je niet weet wanneer je weer ongi moet worden.

Allemaal fijn weekend en zet hem op met klussen groetjes

Hallo allemaal,

Begint hier stil te vallen al die miskramen je wordt er niet vrolijk van hier begint de :twisted: :twisted: weer weg te gaan dus we gaan weer verder…

Allemaal sterkte en knuffelse

Hai allemaal, daar ben ik ook weer eens. Hier gaat het wel weer. Het heeft er behoorlijk ingehakt zo’n tweede miskraam in korte tijd. Maar ik ga zeker voor een tweede . Ik weet dat het kan.

Wessel is weer helemaal de oude. Hij is weer heerlijk druk en super vrolijk.

liefs en tot snel

anita

Gelukkig dat het weer wat beter gaat met hem en met jouw ook natuurlijk en er positief bij blijven he groetejs we kunnen het wel…

xxxxxxxxxxxxxxxxx

ladies,

Het is hier inderdaad erg rustig! Anita, fijn dat het weer beter gaat en dat Wessel nu weer opgeknapt is. Lucky, nu weer aan de slag hè :wink:

Hier nog niet zo veel te melden. Afgelopen vrijdag progesteron laten prikken, vrijdag krijg ik de uitslag. Wel ontzettend last van mijn onderrug, volgens mij iets te fanatiek schoongemaakt gisteren.

Werk ze!

Mouse

Meiden waar zijn julie. Zijn we allemaal in shock van de miskramen of zijn we aan de klus?

Hier zijn deze week volgens mij de vruchbare dagen weer maar ja dan moet mijn cyclus wel gewoon 28 dagen zijn. Ik ben wel aan de klus maar

ik vraag mij af of je wel zwanger kan worden een maand na je miskraam. Denk het wel.

Gaan jullie nog naar de huishoudbeurs en 9mnd beurs. Nu ik wel hoor vind het altijd erg gezellig. Wel 'savonds dan. Heb gratis kaartjes bij de kruidvat(bij aankoop van 12,50 1 kaartje)

liefs anita

HA Anita,

Ben er ook nog hoor, maar het is inderdaad wel erg rustig. Hier is niet zo veel te melden. Tja dat heb je met die lange cyclus en alleen een progesterontest waarvan ik vrijdag de uitslag krijg. Als het goed is is vrijdag ook mijn nod, dus ben benieuwd.

Wat je vraag betreft, geen ervaring mee, maar het lijkt me van wel.

Groet, Mouse

Hier alles redelijk, ben druk bezig te herstellen en het gaat me niet snel genoeg. Ben erg ongeduldig haha. Ik voel me erg moe, maar dat zal aan de narcose liggen. Vandaar dus dat ik niet erg veel achter de pc zit. Voor iedereen die eraan toe is veel klusplezier!!