Meiden ik heb even een nieuw deel aan gemaakt.
liefs anita
Oeps, ik had bij de verkeerde gepost. Weet iemand hoe we deel 7 op slot kunnen zetten??
Jacq, jammer meis, maar inderdaad beter dan negatieve testen en geen
Anita, begrijp wat je bedoelt, wij hebben af en toe ook zoiets van weer!?!
Janna, Bij Brent heeft eht eerst 6 mnd geduurd voor ik ongesteld werd, toen ben ik doorgestuurd naar de gyn en kreeg ik clomid. Daarmee lukte het in 3 maanden. Na Brent ben ik niet meer aan de pil geweest en odmat ik wel ongesteld werd hoopte ik dat het nu wel zou lukken zonder clomid. Echter mijn cycli werden steeds langer en daarom ben ik in sept. weer naar de gyn gegaan voor clomid. Dit is de 3e ronde met clomid. Als eht deze keer weer niet raak is moet ik weer terug naar de gyn voor verder onderzoek.
Mouse
Ik heb al hulp gevraagd aan hedwich om het deel te sluiten ik weet het ook niet
hallo allemaal…
even gluren hier!!! zie nog geen schokkende dingen
jammer Jaqeline…maar ja inderdaad beter dan steeds negatieve testen en geen :twisted: :twisted: :twisted: …
ik kom vanmiddag nog wel een keer…ga even lekker zwemmen met mijn meissie…
doeiii
Kom hier ook om de hoek kijken.
Ben hier nieuw op deze forum.
Ik ga ook voor een tweede kindje en zit in mijn derde ronde nadat ik in begin oktober mijn koperenspiraaltje heb laten verwijderen.
Het is elke maand weer spannend.
Heb mijn temp ook bij gehouden en vorige week maandag mijn eisprong gehad en ook duidelijk gevoeld.
Maar nu is mjn temp al vanaf zondag al behoorlijk hoog voor mijn doen 37,4 constant.
Spannned maar zou nog ff 8 dagen moeten wachten voordat ik meer weet.
welkom Jaq, gezellig dat je mee komt kletsen!
Anita: fijn, een nieuw draadje, hoe je niet zo te zoeken steeds. Hoe is het met Wessel?
Mouse: jeetje lijkt me best wel pittig om zo lang te moeten wachten. Hopelijk is het nu raak en blijft je de medische molen verder bespaard.
Ik voel me weer helemaal normaal, geen gekke buien meer. :? Gisteren ben ik die traphekjes gaan ophalen met een mega grote bus :shock: Ik heb zelf geen auto maar kan gelukkig wel vaak iets lenen en dat was deze keer een groot monster… Ik moest achter in een woonwijk zijn met een pad van 2 meter breed en daar langs allemaal glimmende nieuwe auto’s. :shifty: Gelukkig bood de man waar ik die hekjes van kocht meteen aan om de bus er uit te rijden want er werd daar nog al eens iets geraakt. Dus gelukkig ben ik er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. :lol: Melisha, heb dus juist wel 2e hands gekocht, ik wilde namelijk van die hekjes met een knijpsluiting van A3 en die kosten nieuw €60,- en nu heb ik er 3 voor de zelfde prijs. De sluitingen gaan wel een beetje stroef maar hopelijk is dat met een druppeltje olie zo weer verholpen.
Nou ik zal jullie vandaag niet meer lastig vallen met lange, onbelangrijke verhalen (ontwijkgerdrag voor het stofzuigen…)
liefs Janna
Met wessel gaat het nu wel. Hij eet nog niet echt en is nog wat hangrig en verkouden maar hij slaapt gelukkig goed ook 'snacht. Nog steeds van 19.00 uur en 8.30 uur 'smorgens.
Mousse. ik hoop dat je deze maand zwanger bent dan ben je van de gyn bezoeken af( misschien alleen voor zwangerschapscontrole)
Gezellig jaq leuk dat je mee schrijft. Hoe ou is je eerste kindje??
liefs anita
Hallo dames!!!
Ik ben eindelijk weer online! Dat stomme f&(^(%&( Versatel! :evil:
Ik had de 29ste november weer online moeten zijn, maar heb pas sinds vandaag weer internet!
Ik ben helemaal afgekickt en moet weer even opnieuw verslaafd raken…
Hoe is het met iedereen?
Ik zag dat alleen dromer zwanger was geworden? Zijn er dan geen andere dames???
De verhuizing is goed verlopen. Alleen Sterre heeft erg veel last gehad van de veranderingen. Ze slaapt pas weer sinds afgelopen maandag door.
Hiervoor was ik meestal van 2 tot half 5 's nachts bezig om haar weer in slaap te krijgen en dat breekt je behoorlijk op. Ik geniet dus nu volop van mijn nachtrust!!! :lol:
Nou, ik ga even lekker in bad, ik ben ijskoud…
Spreek jullie snel!!! :- :-*
Ik vergeet jullie helemaal te vertellen dat ik zwanger ben!!!
We hadden het nog niet helemaal verwacht, omdat we toch nog bezig waren met het huis en we nog 1 maand zouden wachten. Maar toen ik ongeveer ongi moest worden zette het maar niet door. Ik heb in totaal 5 :shock: dagen bruinverlies gehad en toen hield het op. Toen hebben we toch maar getest en die bleek positief!!! :inlove:
We zijn nu ongeveer 6 weken zwanger.
Ik weet het niet precies, want door de verhuizing etc. ben ik vergeten te noteren wanneer ik ongi was. En dat weet ik dus echt niet meer… :wall: Hahaha!!! Nou ja, de echo zal het wel uitwijzen.
Ik blaas alvast heel wat hormoontjes jullie kant op. :-*
Even kijken of mijn banner werkt…
Ja dus…
GEFELCITEERD CUZZY.
Geweldig nieuws zo net voor de feestdagen.Spannend allemaal. Raar he dat je er nu niet aan gedacht hebt en dan toch zwanger bent. EN ik maar om de dag klussen. Maar ja je weet het toch niet.
liefs anita
ps. Ik hoop dat iedereen gezellige kerstdagen heeft gehad.
liefs anita
He kirsten je had toch een bruiloft in juli. Maar dan ben je toch ruim 8 maanden. En nu???
liefs anita
Hoi hoi,
Nou ik ga op naar de volgende ronde, want ben vanavond ongi geworden.
Nu heb ik een cyclus van 28 dagen gehad.
En de voirge keer 35 dus het is nog uitvogelen voor mij.
groetjes Anna.
Ja, dat klopt Anita!!! Mijn zus trouwt op 22 juli in Zweden.
Daarom hadden we eigenlijk ook nog niet verwacht dat ik zwanger zou zijn; we hebben niet heel heftig geklust. Gewoon een beetje leuk zeg maar. :inlove: :oops: We waren echt verbaasd dat het raak was!
We hebben besloten om met de auto naar Stockholm te rijden en daar dan een dag of 4, 5 over te doen (met Sterre sowieso makkelijker denk ik.) We zullen ook niet heel lang blijven. Op tijd weer terug naar huis om de kleine af te wachten… :lol:
Ik hoop dat het voor jullie ook snel goed raak is!!! 8) :-*
Hé Anna, da’s toch goed, een kortere cyclus?! 28 dagen is een mooi gemiddelde!!!
Cuzzy, klopt het is ook een mooie cyclus.
En die had ik ook altijd, alleen de vrogie keer was ik een week overtijd en dat heb ik wel eens vaker gehad.
Maarja nu da je zwanger wilt worden let je er al extra op.
Hallo dames
even spieken weer:
Cuzzy; wat leuk!!! gefeliciteerd!!!..hier nog even geduld… …ben benieuwd…
allemaal de kerstdagen overleefd???
nou ik kom nog wel weer. was even snel online…
hee halloo
alweer een nieuw deel jeejtje wat gaat het allemaal weer snel
allemaal ook goed de feestdagen doorgekomen??? wij wel hoor
cuzzie wat lees ik… zwanger… :thumbup: :thumbup: gefelie meid
hoe gaat het met de rest hier???
met mij gaat alles goed donderdag krijg ik weer een echo een nekplooimeting dus dat wordt ff spannend maar ga dr vanuit dat alles goed gaat ik laat wel weer wat van me horen
dikke knuffelssss van mij
O spannend Kimmetje succes alvast :thumbup:
Cruzzy, gefeliciteerd!
Anna: toch balen dat je weer een cyclus aan het uitrekenen bent toch?
Kimmetje: succes.
Hier is het heel spannend, niet ongesteld dus ik
Liefs Janna
Janna de vorige cyclus was 35 dus het is wel bij erg wisselend, maar goed ik hou gewoon netjes 28 dagen aan, want is ook voormij ook eigenlijk normaal.
Maar het heeft in ieder geval niet op zich laten wachten, want dat vind ik wel heel erg stressie.
Maar voor jou echt spannend, ik duim voor je! :thumbup: