Hallo allemaal…
Tijd geleden alweer hierro maar ja druk druk druk met vanalles soms geen tijd om ff wat te schrijven.
Hier gaat alles lekker zijn met de kerstdagen naar disneyland geweest en dat was erg leuk.
Jordy heeft zijn ogen uitgekeken maar het was erg koud daar zoals hier ook toen we terugkwamen.
Een dag voor kerst moest ik ongi worden maar het is er nog steeds niet ben al 4 dagen overtijd en de kwaaltjes zitten er ook vrijdag gaan we testen dan vind ik het wel tijd worden om dat te doen.
Ben altijd op tijd en deze keer niet dus :thumbup: maar.
Cuzzy GEFELICITEERD met je zwangerschap…
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dank jullie wel voor jullie lieve felicitaties!!! :-* :-* :-* :-*
Begin nu een beetje misselijk te worden, helaas slaat het dus toch weer toe! :wall: :shifty: Ik had nog zo gehoopt dat ik nu niet misselijk zou zijn…
Ik ben hard aan het duimen voor de bijna NODdag- en overtijddames!!! Spannend hoor!
Voor de anderen heel veel succes met knuffelen!!!
Kim, succes met de meting. Ik mag 7 februari voor een echo. Dan weten we hoe ver ik écht ben!!! :lol: Ik mag trouwens op 11 januari al voor de 1e afspraak met de vk. Dan ben ik pas 8 weken!! Snel al, hè?
Toedeloe!!!
Hallo allemaal nou we hebben net een test gedaan en die is positief uitgekomen we zijn ZWANGER…
GEFELICITEERD LUCKY.
NU gaat het wel snel met de zwangeren zeg. IK wil ook
liefs anita
lucky van harte gefelie meid
geweldig nieuws zo voor het nieuwe jaar
andere dames heeeel veeeel succes :thumbup: :thumbup: in het nieuwe jaar
Ja wij gaan goed het nieuwe jaar in haha :**:
Het was snel getest dus zeker weten doen we nu wel het was zo snel duidelijk.
Voel me wel beroerd maar dat hebben we er wel even voor over.
Gelukkig is het wel snel gegaan in de derde maand was het al raak gelukkig en het leeftijdsverschil is dan ook niet zo erg groot…
nou voor de dames die nog in spanning zitten veel sterkte en in het nieuwe jaar nieuwe ronde nieuwe kansen zet hem op…
Hé Lucky, wat leuk!!! Gefeliciteerd!!!
Wordt het een septemberkindje, of op de valreep nog een augustusbaby?
Gefeliciteerd!
Ik heb gister MvM op bezoek gehad en ik zit weer met de potten in de wc. Ik was alweer vergeten hoe erg die dingen stinken! :sick: Ik ben nu ook erg misselijk aan het worden, maar dat geeft niet. Ik ben blij dat ik wat meer voel.
De test was trouwens echt megapositief!!! Zegt die informatrice: “O, wat heb jij veel hcg in je lichaam zeg!” Grappig, want dat ze de vorige ook al toen ik zwanger was van Sterre.
Nou dames, ik ga weer even verder met het huishouden…
Vanavond lekker naar Harry Potter IV met mijn vent. Ik heb er zin in (nu nog hopen dat ik wakker blijf! )
Toedeloe!
Hoi hoi,
Hey Lucky gefeliciteerd meid!
Geniet er lekker van.
Cuzzy, een eetlepel gele of vanille vla kan ik mij nog herinneren dat mijn vroetvrouw toen zei als je erg misselijk word.
Maar goed het is voor een goeie doel die misselijkheid, maar als het erg word kan je dat natuurlijk proberen.
Groetjes Anna.
heee lucky gefeliciteerd!!! ik wacht nog rustig af…heb mn banner wat langer qua cyclus gemaakt deze keer…ik :thumbup:
hoe is het gegaan kimmetje???
Gefeliciteerd Lucky!! :dance: :dance: :dance: Hoera! een goeie zwangerschap gewenst!
Hier ligt de test in huis, ga vanavond testen. :shifty: :shifty:
kon niet wachten en heb net getest. niet zwanger
balen zeg.
he janna wat jammer nou ik had het zo gehoopt voor je
wij zijn weer helemaal inlove :inlove: :inlove: de beeb was al behoorlijk gegroeid en is nu al bijna 7 cm we hebben het hartje ook mogen horen dat was natuurlijk helemaal geweldig hier is de echo
janna das echt jammer nu je ook twee dagen overtijd bent het kan zijn dat het negatief is omdat het te vroeg getest is.
Of dat je cyclus in de war is.
Ik :thumbup: nog steeds voor je je weet het maar nooi.
Kimmetje leuk dat je het hartje ook heb gezien ik ga volgend jaar de verloskundige bellen en dan zien we wel wanneer we mogen
dikke kus
thnx, lucky en kimmetje! Leuk dat je het hartje hebt gehoord en volgens mij ook een heel mooi plaatje van de echo.
Hier nog steeds niks alleen gevoelige (.)(.) ik ga mezelf maar lekker druk bezig houden met Luca en wat klusjes die hier moeten gebeuren.
:-*
dat lijkt me erg verstandig lekker even afleiding zoeken
sterkte ermee en hou je rustig het kan ook spanningen zijn xxxxxxxxxxxxxxx
Hé wat balen, Janna!!! Toch maar even afwachten (als ik op mijn nod-dag getest had was hij ook negatief geweest.) Ik heb een week na mijn nod getest en toen was ie vaag positief. Weer een week later was het een vette stip (dus 2 weken na mijn nod!)
Ik blijf voor je duimen.
Super Kim, dat je het hartje gehoord hebt en wat een mooi babietje op de echo fotogeniek hoor!
De tip van vanille vla kende ik, dank je wel… Helaas werkte hij de vorige keer niet, maar ik ga het zeker weer checken!
Toedeloe!
hmm inderdaad balen Janna…even afwachten nog toch??? ik hoop voor je daqt et te vroeg getest is… :thumbup:
ik zag een hele mooi echo voorbijkomen van Kimmetje :inlove: leuk zeg…
en voor alle andere klussers en zwangeren en EEN HEEL GOED UITEINDE
groetjes van Esther Mama van Sanne
Ik wilde ook iedereen een goed uiteinde wensen en iedereen een gezond en zwangerig 2006.
Ik duim voor jullie.
Gisteren ben ik gebeld door moeders voor moeders komen maandag al langs met de flessen kan ik ze weer lekker vullen voor de mensen die met behulp van de zwangere vrouwen toch zwanger kunnen worden.
Xxxx en tot volgend jaar
Nou meiden, hier :evil: :evil: :evil: helaas maar wel duidelijkheid en dit was de 1e cyclus zonder pil sinds mijn zwangerschap dus nu weet ik wel dat alles weer gewoon werkt toch?
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik wens jullie een heel fijn jaar met voor ons allemaal een mooie zwangerschap en een prachtig en gezond kindje!
:-*
Meiden, ik wens jullie alle een liefdevol en gezond 2006. Voor de zwangeren onder ons. Een goede zwangerschap.
Voor de niet zwangeren. Dat 2006 een jaar word dat wij ook een wonder in onze buik mogen dragen.
IK heb vanmiddag heerlijk appelflappen gebakken in de tuin. Ze zijn echt super smaakvol.
Een fijne avond iedereen en tot volgend jaar ( klinkt ver weg )
liefs anita